[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ook, het loopt al zo lang te kriebelen... Knalluuuh! :cool:
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet waar. MS banned retail copies niet. Dit was ook bij Reach en toen had Major Nelson nog blogpost gemaakt dat mensen gwn mochten spelen

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat fabeltje hoor je iedere keer weer als een game wat te vroeg wordt verkocht. 8)

    Als je de game in de winkel gekocht hebt zal MS je nooit bannen.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zou ook raar zijn, want als zo'n game in de winkel ligt kan je er ook weinig aan doen en krijg je nietsvermoedend een ban aan je broek! 8)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Toch heeft Microsoft een gamertag nodig voor mensen met een review exemplaar, anders krijg je mogelijk een ban.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, maar dat is denk ik voor een langere periode voor de release en als de game nog niet naar de winkels onderweg is. :)
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee joh, ze kunnen gewoon zien retail of copy. Hoop wel dat ik thuisben op 6november want met dat selektvracht weet je het nooit.. Bij Tekken hadden ze gwn briefje gegooid en niet aangebeld :mad:
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik zou hem dan ook wel graag willen als ik niet geband word.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je wordt niet gebanned. Alleen slecht gebrande discs worden gespot maar dat is je eigen schuld.
     
  10. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Wt een gezeur over geband worden. Als je em in de winkel hebt gekocht kan en mag MS je volgens mij niet bannen.

    Bij mijn bestelling op wehkamp stat trouwens ook nog steeds 2 weken :mad:
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Inderdaad, gebant worden lijkt mij sterk, en maak je maar geen zorgen over Wehkamp.
     
  12. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat ik me geen zorgen hoef te maken :cool:
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ben maar weer H3(moest wel, gebanned voor het leaven van 1 match terwijl ik anders constant 3v4 2v4 moest spelen) gaan spelen. Rot Reach!

    Ik wil Reach ritueel verbranden op 6 november. Misschien een leuk idee voor de launch. Met z'n alle onze reach copys op de brandstapel gooien.

    Persoonlijk heb ik veel meer feeling voor de DMR van Reach dan voor de BR van H3, heb echt moeite met het halen van een 4-shot. Maar merk wel dat H3 een veel hogere skillgap heeft, snelle killtimes, snellere gameplay. Overal gewoon een veel betere game. Het is dat Reach meer aanvoelt als een moderne 360 game anders zou echt niemand meer Reach willen spelen.

    Rankings zijn eigenlijk ook wel tof. Dan maakt het niet uit hoe goed of slecht je bent. In iedere match kan je het verschil maken.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebanned voor het leaven van één match?? Wtf, en als je online gaat dan krijg je de melding "you have been banned" ?weird dit. Ik denk dat zoveel wel matches hebben geleaved in Halo Reach.. Zat je weer eens met een team dat alleen maar zat te rukken op hun K/D ipv de team objectives. Dan is het al snel bye bye _0/
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Common mistake dat veel mensen maken.

    In objective zijn sweeps erg belangrijk anders kan je geen flag capturen. Ook zie je in MLG matches dat de bom nooit wordt opgepakt wanneer de tegenpartij nog leeft. Het beste is om als team naar voren te pushen wanneer de vijand zwak is en gelijk op de spawn af te maken. Pas wanneer dan daadwerkelijk het hele team is afgemaakt(sweep) moet je voor de objective gaan. Hopelijk heb je hiermee een stuk minder frustratie. Want een vlag pakken zonder back-up is gewoon ass.

    De reden waarom ik leavede is dat ik gewoon steeds geraped werd in 1v2, 1v3 en door rockets. De tegenstander had gewoon volledige controle aangezien ze met meer man waren.

    Misschien moet ik maar eens mensen zoeken voor H4 om mee te spelen. Solo de matchmaking in gaan is echt kut. :mad: :+
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als Halo 4 maar als half zo goed wordt als Halo 3 ben ik al tevreden.
    Het moet gewoon niet te veel op Reach lijken.
     
  17. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ff zonder gelul, hoe kan je de hele dag met Xbox en xboxforum zonder gold bezig zijn?
    Cheapasses :p
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Old school Xbox live was echt episch met RS3, CS en H2.

    Waarom ik nu nog een gold account heb is me echt een raadsel. 8)

    RSV is deaud, CS:GO heeft nooit bestaan op live en over halo wil ik het niet meer hebben.

    Sinds CoD, is xbox live een ghosttown geworden voor de games die ik graag speel. :'-(
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb een paar weken terug ook weer eens H3 opgestart, maar miste toch echt de snelheid van Reach....in H3 loop je zo sloooooooommm. En ik wist de controls niet meer dus dat ging ook niet echt lekker.:9

    Wat wel meteen opviel waren de zoveel betere maps....Alleen daarom al kijk ik zo uit naar H4; die maps zien er weer goed uitgedacht uit!:thumbs:

    Heb het ook echt wel gehad met Reach; ondanks dat Armor Lock verdomd irritant is (zeg maar kut) heb ik nooit zoveel problemen gehad met de rest van de AA, maar die maps komen me echt mijn strot uit.
    De paar leuke (meestal DLC maps, maar ook de wat oudere, van het begin) kom je gewoon zelden tegen. Zijn vaak dezelfde 4/5 maps elke keer...:mad:
     
  20. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, toch maar kijken of ik nog ergens de limited edition kan scoren en op de dag van de release nog binnen krijg.

    Iemand nog tips?
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina