1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adrioni

    adrioni Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    oke het is geinstalleerd. Vind het best mooi en een keer iets anders. Maar er staan bijna geen apps in de store. Elke keer als ik chrome open gaat het via bureaublad erg irritant
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Moet je chrome als standaard browser instellen
    En bij de store moet je bij instellingen iets uit zetten dat ie alleen maar zoekt via taal/land ofzo
     
  3. adrioni

    adrioni Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    dat via taal heb ik net uitgevonden :D alsnog bedankt.
    Oke ze zeggen als je naar de rechter rand slide op je touchpad dat dan hetzelfde balkje komt als dat je met muis rechterhoek doet. Maar dat doet het bij mij niet -.-

    Ik heb het al als standaard staan en het gebeurt nog steeds via bureau blad ook met IE
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als ik chrome open gaat w8 naar mijn desktop en dan gebeurt er verder niks. Heel weird

    Skydrive staat als app op je startpagina, prima want daar heb ik 25GB aan ruimte. Echter ik kan nergens vinden hoe ik vanuit die app mappen permanent laat syncen.
     
  5. adrioni

    adrioni Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    de ene keer kan ik met touchpad wel met twee vingers naar links en rechts scrollen door bijv market en de andere keer.
     
  6. pieuw

    pieuw Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist de disc versie besteld voor 60 euro. Heb alleen niet begrepen of ik dan ook nieuwe code krijg of dat het een upgrade is voor mijn w7

    Verstuurd van mijn Nintendo 64 met Tapatalk
     
  7. adrioni

    adrioni Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je een synaptics touchpad helemaal volledig laat werken? Dat alle bewegingen het doen

    wat is dit man, kan skype via store niet gebruiken omdat ik 17 ben -.- sure
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik gok zo: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4752903&postcount=655

    Windows toets + Print Screen! Zeg me niet dat die ook al in W7 bestond. :+
    Geen gepruts in Paint meer.
    [​IMG]

    Wat ik nog wil; namen aanpassen (die ... bij PS en 64 bit bij Vegas bevallen me niet) en de kleuren aanpassen. Ik ben iemand die heel vaak iets niet op alfabetische volgorde sorteert, maar op kleur. Omdat dat veel netter staat. Maar omdat de zelf geinstalleerde programma's standaard paars zijn (of welke kleur je in eht begin ook hebt gekozen) ben je eigenlijk al gelijk verplicht die achteraan te plaatsen.

    En ik wil bij mijn zelf geïnstalleerde troep ook kiezen of ik het als een grote tile wil zien. En misschien zelf icoontjes aanpassen. Wat is het nieuwe Vegas logo lelijk... :+ Op de verpakking zag het er beter uit.
    [​IMG]

    Ik ben iig nog wel even bezig met sorteren etc. Die AEX app doe ik ook niks mee, maar ik wil eerst een app vinden die die plek kan innemen. Groen, groot en niet al te lelijk zoals die van Pinball FX. :p Oh, en de app moet ook nuttig zijn.

    drukdrukdruk

    Maar goed, eerst maar eens het probleem met mijn videokaart oplossen. Ik denk dat dat belangrijker is dan dingen op kleur sorteren. 8)
     
  9. adrioni

    adrioni Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    jemig man ik kan neit eens normaal mijn start menu sorteren :confused: ik krijg een app er niet naast dan maakt het gelijk weer een nieuwe rij
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij niet, maar ik weet het niet zeker. In ieder geval mooi dat deze functie eindelijk in Windows zit :)

    Gebruik nu +/- twee dagen de volledige versie van Windows 8 en ik snap m'n eigen geneuzel over het missende startmenu van een paar pagina's terug eigenlijk niet. Na de installatie was het even een paar uur zoeken hoe alles in elkaar steekt, maar nu kan ik alles prima vinden :)

    Als je trouwens rechtermuisknop doet op de plek waar de startknop zou zitten dan krijg je onderstaand menu, kwam er gisteren toevallig achter.

    [​IMG]
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo blijf je de hele tijd nieuwe dingetjes ontdekken. :9
    Zoals dat je bij je draadloze verbinding je dataverbruik krijgt te zien (28 GB sinds ik W8 heb). Yay, cijfertjes \o/

    Videokaart issue is ook opgelost. Nu nog de driver voor mijn capture card en ik ben volledig back in business. :D
     
  12. adrioni

    adrioni Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    begin aan w8 gewend te raken. Even deze avond mee gespeeld en nog maar even wachten op dat synaptics de download link voor touchpad w8 gaat vrijgeven :D dan is het helemaal toppie, snap niet dat mensen het niets vinden
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo downloadlink? Is bij mij helemaal niet nodig geweest. Heb je niet dezelfde opties die ik liet zien op de vorige pagina?

    En ik zag net deze ad:
    [yt]ZZ2cftjyHys[/yt]

    Pff, Oranje+blauw? :+ Paars is the way to go. :cool:
     
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Zojuist Windows 8 erop gezet alleen heb nog 1 probleem. Zoals bijvoorbeeld de hier boven staande afbeelding van Dulle staat een zwart kruisje rechts bovenin en voorderest niets van een afbeelding te zien. Wit dus.

    Moet ik iets downloaden ervoor?

    (Heb het niet met elke afbeelding)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Heb er ook last van, echt kut soms. Al een oplossing? Heb net ff uurtje gegoogled en bij instellingen gekut maar niks werkt. (Chrome)

    bij mij ziet het er zo uit:
    [​IMG]
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Net 5 minuten achter de rug met m'n eerste persoonlijke W8 ervaring en heb nu al één grote bedenking: welke idioot is er met het idee gekomen om dezelfde applicatie in de desktop omgeving en Metro omgeving andere resources te geven/van elkaar te scheiden? Daarboven op lijken ze ook nog eens die (tot nu toe) onpraktische Metro omgeving te pushen.

    Ik installeerde dus Chrome vanuit de desktop omgeving, importeer ik netjes mijn bladwijzers en toen kreeg ik door dat ik ineens in de Metro omgeving bezig was. Dus ik ging terug naar de desktop, open Chrome en kwam tot de leuke ontdekking dat ik daar nog eens mijn bladwijzers moest importeren. Is dit bedacht door een genie van MS of van Google?

    Maar om af te sluiten met een positieve noot. De charms integratie met de desktop omgeving vind ik wel netjes. En de Xbox Music app is ook wel mooi vormgegeven, cool dat de pics laten zien van de artiesten tijden het afspelen.

    EDIT: Wat een gedoe om je pc af te sluiten :emo:. Al goed dat power knop van m'n pc niet te ver staat.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een gedoe om de PC af te sluiten? Ik begin langzamerhand te denken dat ik gewoon vreemd ben.

    De email app synchroniseert trouwens niet meer met mijn Gmail. Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?
     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Als je windows 8 koopt he, met die 15 euro korting. Dat is dan zeker maar voor 1 computer, of is het mogelijk om het op een dvdtje/cdtje te zetten en deze op meerdere computers te installeren ?
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    2e dag dat ik Win 8 gebruik nu, bevalt prima. Was ff wennen maar als je eenmaal door bent werkt het stukken sneller.

    Maar staan er echt zo weinig apps in de store of mis ik wat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina