[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Als je zin hebt om veel geld uit te geven wel ja. Die 5 euro voor het pakket levert je alleen extra xp op. Koop je een maand op dat account krijg je een maand op je eigen, koop je twee maanden en krijg je een mount op je eigen.

Ik zou het zelf alleen doen vanwege de xp bonus.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Laat maar zitten dan. :cool:

3. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Maar je krijgt die bonus xp toch alleen als je binnen 4 lvls van elkaar zit en als je bij elkaar in de buurt bent. Het lijkt me een heel gedoe om dat te doen.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Multiboxen is appeltje eitje hoor. :) twee dezelfde classes is dan wel fijn natuurlijk.

5. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm ok, heb je wel 2 pc's voor nodig neem ik aan?

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nee hoor, je kan meerdere WoW sessies op 1 pc draaien. Vraag is natuurlijk of je pc dat aankan (kan altijd je settings verlagen).

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Hallow's End, wat een geweldige dungeon, NOT! Dood gaan door slecht healen, dan niet een ress willen doen en vervolgens allemaal weg gaan en mij met een cross server down zone opschepen. fuck, kan niet releasen nu en dus geen kant op. Lijkt mijn eerste vastloper in bijna 4 jaar wow ofzo. :+8)

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik ben nu met mijzelf aan het raffen :+. Met 1 character tanken en de andere laten followen in een dungeon. Als je aangeeft dat dat jou character is dan doen mensen nooit moeilijk erover. Ben na 4 uur played al 42.

Hierboven: Doodgaan door slecht healen? Als ik als holy pala queue is het enige wat ik doe wings en denounce :+. Heals zijn amper nodig..

Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, maar het verrotte was dat ze gewoon niet wilden ressen ook. En dan weg gaan ook. Poging ervoor noemde iemand me imbeciel en dat is voor mij direct een kick.

En nu kan ik niet releasen aangezien ik dan dood blijf liggen in de dungeon. Er zijn ook server problemen, dat staat ook in het log in scherm.

Gelukkig heb ik de pumpkin wel gekregen, maar het is tamelijk irritant dat main geen kant op kan. Beetje dood zwevend tussen de servers, weet ook niet hoe ik het anders uit moet leggen.

Edit: Ik ben geressed door een GM en mijn char is verplaatst naar buiten de deur van Scarlet Monastry. Hij/zij zei dat het een bekend probleem was en dat Blizzard al druk in de weer was om het op te lossen.
    Maar man, wat een achterlijke groups lopen er rond in Hallow's End. Niet ergeren Yellow, tot tien tellen en de volgende dag weer proberen. Wel 2 gear stukken gewonnen voor @ level 90. Een van de run zelf en de ander uit de Pumpkin.

Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Alt level 80 geworden. Kom alleen nog 35 i level te kort voor de Cata normals en nog wat voor een paar LK Heroics. Word dus of van AH plukken, of even een paar quests doen en daar heb ik met mijn alt totaal geen zin in. Die wil ik echt zoveel mogelijk tankend doorlevelen in dungeons. Wel idioot dat ik binnen 10 levels dik over de 10K aan trainingen kan ophoesten. :emo:

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze hadden de heirloom iLvL na lvl60/70 mee moeten laten groeien imo.

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Doen ze ook. Tot 85 zelfs.

Beter kijken. ;)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Sommigen, niet allemaal. ;)

Nu heb je ook legs heirlooms gelukkig, maakt het setje wat completer.

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Die paar andere ook gewoon tot 80 hoor, dus wat hij zegt is nog steeds niet juist.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Waarom staat er dan 1-85 achter? :confused:

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zoals altijd volg ik je weer eens niet Yellow.

Ik zei eerst dat (bijna) alle heirlooms t/m 85 mee levelen, geloof dat er twee uitzonderingen zijn die tot 80 levelen i.p.v. 85.

Dus waarom je nou deze vraag weer stelt nadat je mij verbetert, snap ik dus echt niet. :+

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee want ik heb het over het iLvL ;)

Die blijft op 1 staan waardoor ik eerst weer een shitload aan gear moet hebben wil ik op 80 een Cata dungeon doen en op 85 een MoP.

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ah ilvl, my bad. :)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Zoals altijd volg ik je weer eens niet Inferius. :+

GForce moe het weer duidelijk maken. :+

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op een gegeven moment moet je een bepaald item lvl hebben om een dungeon te mogen doen. Heirloom blijven lvl1 dus drukken op je ilvl waardoor je eerst andere gear moet vinden om te kunnen queuen.

Deel Deze Pagina