[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En dat kan ik bij de release al? Coool. Vet vaag. Zag ineens die app in de store vrijdag. Dacht zou maanden duren. Ben benieuwd

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, als je Windows (of Phone) 8 hebt. Android/iOS pas in 2013.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Android is ook al klaar. Zie frontpage xboxworld.nl :+
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, LOL. :+ Ze kregen zeker teveel klachten! :p

    /Edit: Staat nu op m'n foon en werkt, haha! Windows 8 heb ik ook, maar op de foon is het handiger. :)
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    het is dan retedruk, dus vraag ik geen vrij; al heb ik wel de optie dat als het rustiger is (hopelijk woensdag en de rest van de week) dat ik dan vrij kan zijn als ik dat zou willen...en dat wil ik dan natuurlijk wel.:9
    En als ik wel moet werken, dan is het dinsdag om 17.05 een pizza in de oven, game installeren, dan kan ik na het eten meteen knallen.:+

    Ik speelde SP eerst alleen op normal; lekker in mijn eigen tempo in alle rust de campaign doorlopen. Daarna co-op op legendary.:thumbs:
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete koekjesbakker \o/

    Lijkt mij een uitstekend idee, ik spreek het konijn nog wel eens op Whatsapp enzo!. Ik denk trouwens dat je de gekke Japnner aka Uzata bedoelt :b:
     
  7. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb m al sinds donderdag :cool: (WP ftw)

    Ik zit te twijfelen om meteen met legendary te beginnen of normal, met normal snap je t verhaal teminste maar dan zoek je t niet om het op legendary te spelen, zoals bij reach, toch maar doorgezet en moet nu pillar of autum nog op legrndary en dan heb ik alle achievies van reach! :mad:


    @Metalsonic, yeaaah strak plan en ja met gekke japanner bedoel ik uzataaaah :+
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
  8. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, vandaag nog 2 posters gehaald. Nu liggen ze gwn in een bakje voor het pakken @ Dixons :)
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Speel 'm altijd eerst op Heroic, normal is echt te makkelijk en een beetje uitdaging is wel leuk. Later dan nog een keer op Legendary.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb nog nooit bij Coolblue games besteld, maar ik begrijp dus dat sommige hier zelfs games eerder hebben gekregen daar? Not bad... not bad at all! :D
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij las ik ergens op waypoint dat 343 zij dat normal moeilijker is als de vorige halo's, je kunt normal vergelijken met heroic van de vorige halo's. Heroic zou dan als moeilijk zijn als legendary, En legendary dan super moeilijk.


    Voor de mensen die dit niet weten als je legendary uitspeelt (volgens mij solo only(weet ik niet zeker) krijg je die mark vi helmet)
     
  12. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga eerst maar effe op normal spelen. Alleen als ik em binnen heb ga eerst een paar dagen knallen in de MP, en daarna is de campaign pas aan de beurt.
     
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Als ik om 5 uur thuis ben ga ik eerst douchen avond eten dan om 6 uur ongeveer halo 4 installeren al die codes in vullen en om half 7 spelen tot 10 uur in de avond en dan slapen en morgen weer werken en dan weer het zelfde.zo kan ik elke dag 3 en een half uur spelen :p
     
  14. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nog op school. Ik ben gelukkig dinsdag 2 uur uit, maar ik heb die periode heel wat toetsen. Ga die nu dus al leren, zodat ik die dan niet meer hoef te leren. Ik heb namelijk ook weer geen zin om al die toetsen te verkloten, dus ik moet wel.
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik wou dat ik nog op school zat :mad:

    Zit je op het vmbo of mbo?
     
  16. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig ben ik die dag vrij :D
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Masterjaar en een bijbaan van 20 uur per week ernaast. :mad:

    Ik wil echt het einde zien nu van Forward Unto Dawn. Ik zou het ook niet bepaald erg vinden als ze er een eckte serie van zouden maken, maar dan liever wel met hoofdrolspelers die wat ouder zijn. Deze leeftijd zal wel te maken hebben met de gemiddelde leeftijd van de doelgroep die de game spelen en dat ze zich zo beter kunnen inleven in de karakters, maar dat is het enige wat ik een beetje suf vind.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nice, minder Bloom op je DMR die je toch niet krijgt in de AR spray games. :+

    Ik speel wel eens RP hoor, lekker tegen de Amerikanen wat zwaar oneerlijk is. 8)
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wehkamp rulez :+
    [​IMG]
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb net bij je op "Annuleren" geklikt. }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina