Zeg ik toch niet? zeg alleen dat je daardoor gewonnen hebt..... Jij begint met lullen dat het easy voor je was ik niet ,)
Doe geen moeite jongens jullie kunnen net zo goed opgeven! Duidelijk dat ik het toernooi ga winnen met mijn werder bremen! Dit team bezit echt alles snelheid.... Scorend vermogen! Creativiteit........ Jullie maken allemaal geen schijn van kans! Dagger liet ik 2x scoren omdat ik het anders zielig vond. Daarna was het natuurlijk klaar en voerde ik de score op naar 2-4. Appeltje eitje! Spoiler just kidding...
Je mag echt niet klagen hoor met Werder, net als ik met QPR. Maar ik vind ze gewoon niet fijn spelen, maar zeker 100x beter dan Gladbach inderdaad.
Weet nu al dat het een zware pot gaat worden tegen Daz schat zijn team wel beter in! En zijn kwaliteiten in spelen van fifa
Pff, dat heb ik met iedereen hier. Lig er altijd na de eerste wedstrijd uit. Siemenn al eerder tegen gespeeld, was ook niet genieten. Dus ik ga wel een tactiek bedenken, haha.
Zit ook te denken hoe ik moet spelen tegen daz... ga ik voor de aanval of met de instelling om tot penalties te komen of op een counter een mazzel goaltje.
Dat wordt dus een zaadpot, want dan ga ik ook weer een tactiek verzinnen tegen jou. En uiteindelijk spelen we allebei 541 en wordt het 0-0. Ik ken jouw team totaal niet, dus zal me even inlezen voor de wedstrijd. Even voor de duidelijkheid: doen we nu wel/niet met penalties? Zo niet, na verlenging dan een nieuwe wedstrijd? Zo wel, oké. Daz is echt een van de betere spelers die ik hier ken. Succes.
I know 1x in finale van fifa toernooi binnen gesukkelt moest dus tegen Daz was toen duidelijk dat ik weinig had te zoeken in de finale
Wel met penalties. Ik haat 4-5-1, dus ik zeg wel tactiek maar het zal wel gewoon 3-5-2 worden. Is kijken wat ik kan tegen zo'n goede verdediger als jij.
Denk dat ik maar eens toernooi ga organiseren, de minder goede spelers mogen met barca/real etc. Spelers zoals Daz, Siemen etc mogen met Ado den haag.
Gasten Ik vind overigens dat we een regel moeten instellen dat je alleen met 4 verdedigers mag spelen. Dus ook niet met 4 verdedigers en een hele terug ingestelde CDM. Maakt het voetballen toch wat leuker. Looney, maak je borst maar nat.
Mwah, dan kan je voor alles regels gaan maken. Je mag niet alleen maar snelle spitsen gebruiken! Je mag niet afleggen voor de goal! Je mag niet rondspelen! Je mag niet verdedigender gaan spelen als je voorstaat! Etc
Ja, inderdaad. Ik heb wel eens een toernooi gezien waarbij je geen hoge steek ballen mocht geven. Het is een makkelijkere manier, maar het hoort erbij. Vind ik met bijna alles zo, het hoort bij het spelletje. Net als vijf verdedigers, het is kut, maarja.
Ben mee eens mensen die met cdm's spelen die gewoon net voor de 16 staan zijn tamelijk laf... Kom zo vaak mensen tegen die enkel op de counter spelen en wanneer ik in aanval ben er +/- 8/9 in en rondom zijn strafschop gebied staan. Als ik dan 1-0 voor kom tik ik het balletje rustig rond. Moet je maar willen gaan voetballen inplaats van dat trieste gedoe Ik speel standaard met feyenoord 4-3-3