Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Smartglass app is super vet trouwens :D

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hello,

Straks om 18:00 is er hieronder naar alle waarschijnlijkheid een Live Stream van de WP8 release event te zien. Dat jullie het even weten, kwa telefoons misschien niet geheel interessant maar wel kwa nieuwe OS WP8 dus, alle nieuwe functies etc worden besproken! :b:

http://blogs.windows.com/windows_ph...8/how-to-watch-our-windows-phone-8-event.aspx

Dit is trouwens het lelijke broertje van de Lumia 820 de Lumia 822, een low/mid budget toestel.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Meh, moet werken.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer krijgen we nu onze 7.8 WP?

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk vanavond, maar ik gok op over een maandje ofzo.

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Horen we hoogst waarschijnlijk straks meer over! ;) Ik hoop dat WP 7.8 als verrassing volgende week uitgebracht word hehe :+:cool:

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit weekend in Europa de nieuwe hardware te krijgen. Biedt mij te weinig vernieuwingen om nu een Lumia 920 te gaan halen, maar het zag er zeker wel goed uit allemaal. Geen schokkende onthullingen oid. Rooms lijkt mee een goede toevoeging aan contactgroepen, en Music is ook wel tof. Niks over 7.8 update helaas in de keynote.

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee het was niet zo'n heel boeiende presentatie idd, en zoals je al zegt echt jammer dat wij (WP7 gebruikers) weer niet weten waar we aan toe zijn en wanneer nou eens die 7.8 komt. Het decor en de presentatie op zich waren wel goed gedaan, alleen een echt spektakel had het al niet kunnen worden aangezien alle hardware al aangekondigd was en de software lang niet zo uitgebreid is als toen d'r tijd het feature set van de Mango update (Mango was de grootste firmware update ooit aan een OS) was.

Al met al niet veel boeiends, en moeten we dus nog tot eind november wachter op het echte werk (920).

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]SQZEkXCE_fY[/yt]
    Grappig filmpje.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  11. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Is er nu wel een app die evensnel is als 'Rowi' twitter-app maar die wel continu kijkt of je bijv gementioned word?
    Gebruikte voorheen altijd mehdoh maar naderhand bleek die veel langzamer te zijn als rowi terwijl mehdoh de mention-refresh wel kan doen.

Overigens ben ik erg blij met mn lumia800, was van plan om m tijdelijk 2maanden te houden, maar uiteindelijk toch gan plan om m een jaartje te houden en dan de 820 voor een prikie kopen :)

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De officiële app?

13. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Vind ik helaas iets te langzaam :+

Wel jammer dat we niet met iDeal of PayPal kunnen betalen op WP7.5 aangezien ik wel bereid ben om dat te doen maar ik geen creditcard heb! :mad:

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Sunspider test, zelfs de HTC 8X scoort beter dan de iPhone 5.:+ Nu wachten op Nokia 820/920... die zal het vast nog beter doen.

Windows Phone 7.8 komt er ook aan, bron hier.

8)

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het was toch mogelijk sinds de vorige update om je contacten naar je sim kaart te kopieren? Waar kan ik dat vinden? Heb volgens mij overal al gezocht maar nog niets gevonden.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Gaat niet.

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja had het ook gezien, HTC heeft wel opzich een aardig toestel neergezet. Maar ik wacht even de andere reviews af (van de Lumia 920/820), en ga ze eerst even in de winkel testen. Vind de 820 er namelijk ook wel erg tof uitzien, en scheelt weer wat geld bijgeleken de 920.

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt het dat de Windows Phone app in Windows 8 alleen werkt voor Windows 8 phones? Mijne connect niet, heb wel de Zune software draaien en die connect wel gewoon...

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja klopt Zune is voor WP7, en de software in Windows 8 is voor WP8. Beetje verwarrend idd!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina