Je kunt prima rond rijden in de game. Je hebt plekken waar je 350+ kunt rijden en je hebt mooie locaties zoals bergen, afgronden, bossen, woestijnen en kleine dorpjes. Omgeving is in mijn ogen heel tof. Het is niet heel groot, ik denk dat als je de hele map wilt door crossen van links onder naar rechts boven dat je daar een kwartiertje mee bezig bent. Verder kun je volgens mij niet het dak open en dicht doen van je cabrio. Niet geprobeerd, maar volgens mij niet. Je hebt bijvoorbeeld wel met een Bugatti dat als je 300+ (ofzo) rijdt dan een achter vleugel uit je achterbak komt zetten. Dat is cool
De races gaan sowieso niet vervelen, zoveel diverse races. Dan knal je met Mini's door een klein stadje wat is omgebouwd tot een circuit, dan pak je een Ferrari F40 en moet je een speed trap halen. Dan race je offroad met Japense RWD en dan doe je weer een race met een dikke Ferrari. Het is zeker niet vernieuwend, maar voor mij is dit de game die alles dan ook behoorlijk goed doet. Het rijdt lekker weg, de sfeer is tof, de muziek is tof en het is divers.
De showcase events zijn ook tof, zitten hele leuke dingen tussen!
Laatst bewerkt: 29 okt 2012