Haha zeker! Maar was een beetje jammer, ik verneukte de voorlaatste jump een beetje. Anders had ik denk ik wel een halve seconde sneller kunnen zijn. Maar sta nu wel 169 op de ranglijst
Opschepper (en misschien is die tijd wel van een maand geleden, who knows? ) Dit begint op kleineren te lijken haha
Laat ik het voor de mindere goden dan ook maar aftrappen: Nou... Het is tenminste een persoonlijk record. edit: Rijd ik hierna precies dezelfde tijd. Hoe groot is die kans nou weer. update: Tijd nog eens anderhalve seconde aangescherpt. Inmiddels toch alweer meer dan 5 seconden van mijn oude tijd afgehaald.
Jammer dat er nog maar zo weinig mensen mee doen , we maken sws even de ronde af zodat we elk "eiland/lvl" hebben gehad. Daarbij hoort niet de tournements. En dan kijken we of we even wachten of al meteen weer opnieuw beginnen De baan van deze week is: Cutting Edge > Redlynx Moto-Jam Ga nu even de SP updaten
Schiet al op zo met 1 tijd Ik ga zaterdag even, deze week nog even knallen voor mijn tentamens maar zaterdag weer tijd tevens reminder/up