[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar ben ik ook bang voor. Vond de eerste 3 delen geweldig maar heb Revelations hier nog vrijwel ongespeeld in de kast liggen..

met name de combat kon me gewoon echt niet meer boeien (is de schuld van Batman :+)

En aangezien ik net serieus met Dark Souls ben begonnen, Dishonored ook nog heb liggen, de Borderlands 2 DLC nog wil uitspelen en Halo 4 over een week al uitkomt wacht ik in ieder geval de reviews even af

En marskramer klinkt suf omdat het nu ook een keten is maar het is wel goed vertaald. Zo'n van alles en nog wat handelaartje heette destijds een marskramer, Ubi kan er niks aan doen dat die suffe keten die naam heeft overgenomen :+

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Was toch wel redelijk te verwachten dat in de grote lijnen de gameplay hetzelfde zou blijven?

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Deel 1 was een verademing, nieuwe werelden, engine, skills, gameplay etc. Deel 2 heb ik neit eens uitgespeeld, alsook voor de delen die daarop volgde.
    Het kon me gewoon game-wise niet meer boeien.

Misschien dat ik het een kans geef ooit 2e hands, vind namelijk de setting wel gaaf in amerika en dit terwijl oude beschavingen mij meer interesseren.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In grote lijnen heb ik er ook geen problemen mee, de verveling zit juist in de details.

De combat is vooral te saai en eentonig (en veeeeel te makkelijk). De missies zijn te vrijblijvend in dat je helemaal niet uitgenodigd word om veel met je mogelijkheden en gadgets te doen. En alle randzaken zoals winkels kopen enz zijn vooral een grind ipv dat er ook maar iets van tactiek bij komt kijken

(ik praat uiteraard nu vooral over II, brotherhood en revelations)

Maar vooral die combat die doet het voor me. Ik kan me uren in Arkham city vermaken met het in elkaar meppen van thugs maar de 'press X to win' gameplay van AC steekt daar gewoon erg schraal bij af

Hopen dat het deze keer anders is

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, mijn persoonlijke verwachten waren gewoon Assassins Creed in een nieuwe setting. Met meer van hetzelfde en dat geperfectioneerd.

Nu weer verder met het schrijven van m'n recensie. O-)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    sneak preview van de review? :+

Dat waren ook mijn verwachtingen wel hoor, had niet durven hopen dat ze de gameplay systemen echt op de schop zouden nemen

maar blijf erbij dat elke dev die dit soort combat in zn games heeft heeeeeel erg goed naar Arkham city moet kijken

want dat is imho echt de manier waarop het WEL moet

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nee niet echt, dat waren mijn persoonlijke verwachten.

Al is het leuk om in dit topic te kijken om te zien wat mensen van het spel verwachten.

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Awesome, ik heb net een verzendbevestiging dat mijn Assassin's Creed III Freedom Edition is verzonden via de Ubishop met UPS, en morgen komt hij als het goed is al binnen. _0_

Ik ben wel benieuwd of dit ook echt het einde is van de Assassin's Creed Trilogy, of dat het zoals als Halo 3 gaat dat ze toch een beetje met een soort open einde komen, ik neem aan dat ze heus nog wel meer AC titels gaan uitbrengen.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Één van mijn vrienden, wat eigenlijk ook mijn soort collega is, is vandaag naar de Wonderboek presentatie van Sony geweest. Hij sprak daar iemand van de website PSXsense en die zei juist het precies tegenovergestelde. Dat er veel vernieuwing in ACIII zit, of hij het dan heeft over dat er nu honden en kinderen in zitten, dat weet ik niet. Maar we gaan het zien :D

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Erg, net gezien. Veel beelden van het verhaal en omgevingen en stukken met Desmond. Niet kijken dus. ;)

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Check morgen m'n review maar ;)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat ga ik zeker doen. Geen spoilers he?, want dan kan je het vergeten :D

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Geen spoilers :) zou nogal lame zijn namelijk. Wel een hele lichte verhaal omschrijving.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Enige echte vraag die er toe doet: Hoe zit het met assassination missions? AC1 was puur gericht op dat soort missies, AC2 in principe ook met een mix van andere missies maar sinds dien is het meer een adventure dan waar het echt om draait. Zijn er genoeg echte toffe missies waar je iemand moet vermoorden in een gebied waarbij je ook stealth kunt gebruiken?

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Bij sommige missies word stealth geforceerd en bij anderen is het voor full sync. Op gebied van variatie is het geweldig :)

16. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    is er een kans dat de game eerder uitkomt of is deze release zo massaal dat we echt pas woensdag aan de slag kunnen met deeltje 3?

17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dixons verstuurde em vandaag al dus denk.dat het morgen wel los gaat.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    In zowat elke AC kon je gewoon heel gemakkelijk andere vijanden vermijden en gewoon puur het doelwit assassinaten met de hidden blade, dat was soms zo pis makkelijk dat een missie in no time klaar was. Duurt het nu allemaal wat langer? Qua variatie...wat bedoel je daar precies mee?

Dan hoop ik dat Gamemania hem morgen ook gewoon verkoopt.

19. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ill hope so 2 :)

20. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij nog niet verstuurd, ook bij Dixons besteld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina