Ik heb nu een programma gevonden, waarmee je heel handig playlists kan opnemen en dus niet meer hoeft te betalen om de nummers op je telefoon te zetten. Het heet Replay Music.
Is dit iemand gelukt? Start recording, start spotify nummer. Nummer is afgelopen maar er komt geen track bij replaymusic.
Fade to next track uitzetten in Spotify, zorg ook dat afspelen zonder pauzes uitgevinkt is. In de map van ReplayMusic zit een silence.mp3, als je deze telkens tussen de nummers zet, dan werkt het bij mij goed.
Ik start Spotify Ik start Replay Music Op RM klik ik op "Start Recording" (met de onderstaande settings) Dan klik ik op Spotify "Play" En dan gebeurt er niks, hij geeft ook niet aan dat ie aan het opnemen is en er gaat geen tijd lopen oid En ik heb settings van RM zoals ze op de site die jij postte aangaf. Draai trouwens op W8 maar dit zou volgens mij geen probleem mogen zijn
Gebruik je misschien een USB-apparaat om muziek te luisteren, als ik namelijk mijn USB-headset inplug werkt hij ook niet. Hij moet echt via de line-uitgang gaan. Neem anders een kijkje op het forum van Replay Music, daar kunnen ze je zeker helpen.
vaag, ik zie weer een counter met het maximale aantal minuten wat ik nog mag luisteren. Hebben ze dat weer ingevoerd?
2 maanden geleden al. Per week dat je lid bent komt er weer een bepaalde tijd bij, dat houdt niet weg dat ik snel aan mijn limiet zit.