Net een paar potjes BF3 gespeeld en ik daar merkte ik wel iets op wat ECHT beter is dan MoH Warfighter multiplayer. Ik weet niet precies hoe ze het noemen, hitpoints ofzo? Maar ik heb een ventje dood met een paar kogels, een beetje zoals het in het echt ook zou zijn. In MoH echter moet je soms echt je hele magazijn op iemand afknallen (doet echt nogal CoD achtig aanvoelen)en dan nog loopt ie rustig door. Merk wel dat ik echt 'realisme' prefereer dan.
Ik ben ook de jongste niet meer, maar op de console is ie goed te doen Het grootste gedeelte van de avond/nacht Homerun gedaan, heerlijke modus
Hmm ja goed punt. Dan wil ik gewoon altijd de optie om een eigen server te huren EN (zoals op pc heel normaal is) settings om iedereen wiens verbinding niet aan bepaalde parameters voldoet (dus bijv mag binnen een minuut niet meer dan 1 keer boven de 50ms pingen) te auto-kicken
Het is mij nu duidelijk dat ik op Battlelog kan zien wanneer ik welke wapens vrij speel. Alleen heb ik nog niet kunnen vinden wanneer ik een nieuwe optics, barrels, enz vrij speel misschien dat iemand dit weet ?
Ik denk dat die aan een soort challenges verbonden zijn alla Call of Duty, maar volgens mij zijn deze niet echt goed zichtbaar. Je hebt wel ergens zijn schermpje waar je kunt zien wat je unlocked hebt en wat er nog vrij te spelen is, misschien daaronder?
Ben ik ook een voorstander van. Destijds toen XBL startte werd er een minimum verbinding vereist. Ik heb al die jaren het idee gehad dat die regel nooit gehandhaafd werd. Als ik soms zie wie er bv host is, moet ik huilen. Sommige mensen kunnen geeneens 2 personen hosten...
Als server huren maar niet zo belachelijk duur is zoals bij BF3, maar goed het is EA... Vraag me trouwens wel af of ze dat bij deze game gaan hanteren, al iets over bekend?
Deze game zondag gekocht en had hem op hard na een paar uur al uitgespeeld. Wat een grote tegenvaller is deze game zeg!! Had veel meer verwacht van de singleplayer.Vooral als je de trailers enzo ziet. Veelal schieten en klaar.Besturen van voertuigen enzo zit er niet veel in. Het mooie vind ik wel het stuk waar je in een auto moet racen.Het was net Need for speed.Dat is wel een mooie toevoeging. Alleen had meer verwacht dan dat stukje heli besturen en dat kleine tankding 2x. Ik vond hem ook wel HEEL erg makkelijk om te spelen en het einde vond ik (zoals gewoonlijk bij MOH) erg raar. Ook weer erg plotseling. De MP heb ik niet gedaan omdat ik de game gewoon terug heb gebracht naar de winkel. Ik heb hem gerolen tegen Assasin's Creed III omdat die toch uitkwam vandaag. Voordeel was wel dat ik "gratis" een game heb kunnen spelen
Ik hoop echt voor de hardcore MOH fans dat ze deze game volgend jaar niet weer een vervolg geven. En nee, ik kom hier niet om COD of Battlefield op te hemelen want ook die games hebben hun negatieve punten. Het had een goede game kunnen zijn! Dat is het helaas niet geworden als ik zo de reviews eens lees. Toch jammer, want de "drang" om weer eens een MOH aan te schaffen was groot. Nu ben ik meer van de multiplayer maar ook daar schijnt het één-en-ander mis te zijn. Jammer.
Gerolen = geruild. Sorry hoor maar is idd brabants dialect. Ben eenmaal gewend zo te schrijven/typen Ik zal er op letten voor jullie perfectionisten
Niks mis met de Multiplayer als je het mij vraagt. Ik vermaak me er uitstekend mee hoor. Lekker compacte maps en dat buddy systeem speelt ook lekker.
Het gaat nog zeker 2 jaar duren voordat de volgende game uitkomt als EA bij zijn plan blijft om elk jaar een andere shooter uit te geven. Ik neem aan dat ze niet de stekker trekken uit de serie want dit deel heeft wel weer genoeg verkocht. Volgend jaar is het de beurt voor BF4.
Really bro? Kom zelf uit Eindhoven maar wanneer een van ons het zegt worden we er gewoon op geattendeerd. Mja, ook heel weinig in Eindhoven spreken dan ook dialect. Ma das ken helemol niemon verstehen toch?