Een vriend van mij bij Activision zei juist dat ik geen helemaal geen vriend van hem was en hij gaf mij helemaal geen info..
Mijn vriend Robert Kotick gaf aan dat Black Ops II dit jaar niet uitkomt, gezien Activision geen geld wil verdienen.
Allemansvriendjes heh, die Activision mederwerkers. Ik probeer vriendjes te worden met mensen van Valve maar volgens mij hebben ze m'n mailadres geblokkeerd Ik geloof best dat BOII al in de distributiepijplijn zit maar zou het wel wat vroeg vinden als hij nu ook al echt uitgeleverd zou worden aan retailers. Dat zou normaal gesproken pas ergens volgende week zijn
Mijn oom Bram zegt trouwens dat als ze hem leveren een enorme boete inbeginsel rechtens afdwingbaar is. Maar wat weet die man er nou van?
maar hoe kan het spel dan al verkocht zijn in dat oostblokland? Normaal is het niet nee dat een game 2-3 weken van tevoren te verkrijgen zou zijn, alleen bij call of duty zou het mij in ieder geval niks verbazen.
altijd leuk die verhalen over torenhoge boetes als er eerder wordt verkocht,maar zoals elk jaar zullen ze gewoon weer dozen thuis houden en vanuit huis verkopen. ik heb elke jaar de game eerder gehaald maar dit jaar sla ik over, aankomend weekend of begin volgende week zal hij wel te halen zijn van mij mag hij zo snel mogelijk uitlekken zodat er wat zombie info komt ps. volgende week krijgen we natuurlijk weer de verhalen dat mensen die hem al spelen een life ban krijgen
niet in dit topic nee, ben er verder ook niet zo mee bezig geweest. Maar áls dat waar is, dan zou het niet zo raar zijn als de game nu al gedistribueerd wordt?
Wat wil ik deze game graag nu al! Als iemand weet waar ik em Vandaan kan halen voor 2 tientjes meer dan zeg het mij!