zeepsop heeft zeker zijn best gedaan! vond loting etc erg tof! Respect voor hem! maakt het allemaal toch even wat leuker!
Regels vind ik maar een beetje overdreven, als iemand 8-1-1 wil spelen moet hij dat toch zelf weten? Onderdeel van het spel. Het zelfde geldt voor het afleggen van de bal als je 1 op 1 op de keeper loopt met nog een speler naast je waar mensen wel eens over zeuren, moet gewoon kunnen in een toernooitje.
Precies. En zoals hierboven ook al gemeld werd, restecpa voor Zeepsop voor de epische OP. Echt super tof gedaan .
Gooi gerust met tips en suggesties. Alles kan helpen! Punt met toernooien is dat je het samen leuk en spannend moet houden, anders is de lol er snel af. Thanks voor de feedback! Waardeer ´t
Bordeaux (Reuj) 0-1 Sunderland (Robbin92) 116' 0-1 Vaughan Erg lastige wedstrijd. Begon wel goed en raakte met Saha de paal. Daarna koos Reuj ervoor om het midden dicht te bouwen en te loeren op de counter waarbij hij een aantal keer erg gevaarlijk was. Door zijn tactiek moest ik het veelal via voorzetten proberen. Uiteindelijk kwam de perfecte voorzet gelukkig nog net op tijd.
Oei, spannende match dus . Ik moet tegen Zeepsop dus, leuk. Ik kan sowieso donderdag en vrijdag. Moet wel beide dagen ook naar school, maar als ik thuis ben kan ik. De rest trouwens: Daz - Looney Seh - Ventie Robbin - Florinho
Ja ik merkte al vrij snel dat ik het met mijn normale speelwijze niet zou redden tegen Robbin dus besloot om iets behoudender te gaan spelen. Ging goed tot de 116e minuut Maar sowieso verdiende winnaar