Ik hoop wel dat ie komt voor de pc, want als ze die game net zo optimaliseren als max payne 3, dan wil ik die game zekers voor de pc. Maar als die game veel later (meer dan 3 maanden) uitkomt op de pc, ga ik hem wel eerst op de 360 spelen.
Blond, geil, dikke tieten, mwoaaaahh we zien maar één ding Of er moet nog ergens een kast staan die je nog niet hebt gezien.....
match Nee grapje, ze lijkt er wel op qua gezicht. De rest is wat mooier gemaakt. Edit: Candice Swanepoel daar lijkt ze op
Een half jaar later ja PlayStation 3, Xbox 360 AUS 29 April 2008 EU 29 April 2008 NA 29 April 2008 JP 30 October 2008 Microsoft Windows NA 2 December 2008[2] EU 3 December 2008[2] AUS 3 December 2008[2] JP 20 March 2009 Ik ga hem toch maar voor de 360 halen, omdat er toch wel meer games komen die ik op de 360 wil spelen
Het is toch echt Arti met een pruik op! Volgens jullie lijkt ze op elke chick met blond haar, een leuk koppie en een beetje redelijk lichaam.
Hopelijk speel je deze x niet met zo'n lusteloos type als Niko.. Doe mij maar een personage ala CJ, dat was pas tof met die gangs enz! Ben bang dat je weer met een of andere white dude speelt, zo'n halve gare maffia type.
Dat hele 'Yo yo nigga nigga gang poppin' shit' gedoe was juist het enige waar ik me echt kapot aan ergerde in San Andreas. Wat niet wil zeggen dat ik CJ geen vet personage vond, integendeel.
Maar wat zou je van het idee vinden van meerdere protagonisten? De kans zit er echt heel goed in dat dat straks het geval gaat zijn. Over PC