[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat hiphop sfeertje bevalt mij juist wel en dat is héél iets anders dan ''yo yo nigga'' zoals jij het zegt.
    Maar de mensen die zich nooit verdiept hebben in HipHop denken altijd meteen aan het woord ''Yo''.
    Vind het daarom dus weer jammer dat je meteen een vooroordeel op tafel gooit.
    Ik vond Tommy Vercetti trouwens ook een belachelijke stumperd met z'n goedkope hawai shirt :'-(, en Niko ga ik m'n woorden niet eens meer vuil aan maken.

Laatst bewerkt: 30 okt 2012
  2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb het ook niet over het hiphop gedeelte, ik heb het over dat 'yo yo nigga' gedeelte dat vooral aan het begin van SA plaatsvindt. :+ Kan me gewoon niet verplaatsen in dat thug life gang gedoe (en can you blame me :9)

En imo begon jij met vooroordelen te strooien. :) "Een of andere white dude".

3. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lol, vond jij het nou echt leuk om met zo'n blanke boer als Niko Bellic te spelen? Om over de wannabe mooiboy Tommy nog maar te zwijgen..=(

4. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Nieuwe artwork (geen idee of het officieel is).

5. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kill |:-

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Er is maar één echte baas...ARAB MONEEYYYYYBABEYYYYY - YUSUFFFFF
    [yt]QHEkPvkYwnw[/yt]

7. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    haha, so true!

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gaat iedereen hier al die 18 pagina's van Game Informer lezen of zijn er echt mensen die het allemaal gaan negeren? Ik wou echt dat ik dat kon, gewoon niks lezen en alleen een tweede trailer kijken en dat alles 100% onbekend is voor je wanneer je die shit gaat spelen :D

9. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie jou hier altijd erg veel posten en ben daardoor erg benieuwd wat jij van GTA V verwacht?
    Hoop je op een ''ghetto styletje'' zoals bij SA het geval was of hoop je juist dat het meer de GTA IV kant opgaat?

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Geen van beide! Gewoon lekker nieuw persoon en gewoon een nieuwe verhaallijn. Met dat ghetto gedoe was ik ook vrij snel klaar eerlijk gezegd.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt mij niks uit eigenlijk. Al zijn de paars.
    Heb iedere character tof gevonden in GTA. Ook die van de DLC.
    Hoop op een mix van gameplay tussen San Andreas en 4. Ben waarschijnlijk een van de weinige die de gameplay van 4 tof vond. De verandering kwam op een perfect moment voor mij. Enige nadeel was dat er na de story line weinig te doen was. De DLC maakte wel veel goed. Maar Liberty City als stad hield sommige dingen een beetje tegen. Daarom lijkt me een mix tussen 4 en San Andreas prima. Nu een grote omgeving maar niet zo over the top als Andreas maar meer richting de DLC van 4 qua "realisme"

12. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heb ik jou iets gevraagd ?

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Zullen we een beetje lief zijn voor elkaar?

14. Ferry xNLx86

Ferry xNLx86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou hij niet mogen reageren op jouw vraag:emo:

Zitten er tegenwoordig allemaal kut kinderen op deze site ofzo:F::x

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Heel simpel gezegd ben ik gigantisch hyped for GTA V, want Rockstar's games, dat is en blijft de echte reden dat ik game :D. Met alle GTA's, Bully, Max Payne, LA Noire (deels) laten ze keer op keer zien dat ze gewoon de bom zijn.

Ik hoef niet persé de stijl uit San Andreas terug. Ik vond het heel erg vet, maar ik zie liever gewoon iets heel anders. Ik hoop persoonlijk als er wel maar één protagonist is, dat het die oudere dude is die over de stad kijkt in de trailer. Ik heb verder eigenlijk geen idee wat ik verwachten qua verhaal. Wat ik hoop is dat de honden een hele belangrijke rol zullen spelen, dat je ze kortgezegd als 'friend' achter je aan kan laten lopen en je altijd zullen verdedigen.

Verder ben ik heel erg benieuwd naar die 'bold new direction in open world gaming..etc' wat ze vorig jaar zeiden. De fietsen zijn terug, quads zijn terug, countryside is terug...en ongetwijfeld vele nieuwe features, what's not to like?:D

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Doe niet zo gek. We zitten hier op een normaal forum.

17. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jaa idd, honden lijken me ook erg tof!
    Als het om GTA gaat heb ik hetzelfde als jou haha:9.
    Die oude man hoop ik trouwens totaal niet, lijkt me echt he-le-maal niks om met zo'n oude zak te spelen.
    Zie je het al voor je? Een grijze slober die sprintjes maakt met een hond?:'-(

18. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    honden lijken me tof maar niet zoals in fable. Daar loopt ie constant achter je reet aan. En een hond bij een shoot-out? dat je in de cut scenes een hond ziet samen met je gezin zou wel tof zijn. Of dat je hem mee kan nemen als je naar de bossen gaat.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Een grijze slobber?Dude...hij ziet er als een bad-ass uit man, wil je Max Payne ook een grijze slobber noemen? :D

Het moet optioneel zijn vind ik. Op dezelfde manier als homies in GTA SA en vrienden in GTA IV. Dat ze je volgen, dus in de hond zijn geval dat ie echt in je auto gaat en hem gewoon meeneemt als 'buddy' en dat je hem wellicht op vijanden kan afsturen enzo? Maar dan vraag ik me wel af of ze de hond onsterfelijk moeten maken of niet. Maar ja...het is meer dat ik dit hoop, het is nog onbekend wat ze echt gaan betekenen voor de game.

20. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vind het eerlijk gezegd een beetje een lomperd, die Max Payne.
    Maar deze oude man slaat echt alles.. geef mij maar een gespierde nigger met tattoo's, dat is toch veel meer ''Bad-ass'' om in jou termen te blijven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina