Serieus gasten.
Even een moment van rust nu.
Gasten.
Ik word de laatste tijd nogal belet door moderators (ene Graveheart) voor mijn caps lock gebruik op dit forum. Het liefst wil ik onderstaand verhaal typen met enkel en alleen maar het gebruik van de caps-lock functie, maar gezien ik geen ban aan mijn broek wil hangen, doe ik het maar niet.
MAAR JEZUS ALLEGASTEN DEZE GAME IS ECHT ZO FUCKING WREED!
Oke, sorry, bovenstaande zin is de enige zin in caps lock.
Ik had nooit verwacht dat dit deel Brotherhood zou kunnen overtreffen maar Ubi is zeer goed op weg. Ik dacht eerst dat de setting me totaal niet aan zou spreken, maar godsallememiljaren, wat is dit wreed. Het begin van de game, de tot nu toe echt opvallend uit-ste-kende stemmen, en de gruwelijke vernieuwde wrede graphics, de toevoeging van dieren, shitload aan wapens, details, emoties, het spat echt uit mn TV als een malle. Ik ben echt helemaal in het verhaal gezogen en heb echt sinds een hele lange tijd weer fucking veel zin om een game te spelen, serieus ik wil nu gewoon weer verder spelen.
Jezus wat is dit wreed. Zonder te overdrijven.
Amen.
Edit: snap alleen niet hoe ik me wapen kan selecteren en gebruiken. Iemand? Er zijn zo wat veranderingen in de combat, ik bedoel normaliter was X counteren toch? Nu is het B.
Laatst bewerkt: 30 okt 2012