[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dan moet je Saints Row gaan spelen

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Nee, dat is geforceerd. En bovendien al een keer gedaan met CJ, en Rockstar doet nooit dingen 2x :D

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat er niks meer te doen was vond ik ook erg jammer en daarom heb ik de game toen ook verkocht. Dat zouden ze best op kunnen lossen door je bijvoorbeeld winkels of bedrijfjes te kunnen laten kopen die overvallen worden of andere kleine criminelen die daar dingen uit willen halen. Ook meer random gebeurtenissen zouden mij in ieder geval langer laten spelen.

Ben erg benieuwd hoe de politieachtervolgingen gaan worden en hoe het met het realisme zit.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Nope, Max Payne is een boss. En nope..Ned Luke is ook een badasss :D. We zien het allemaal wel, ben vooral benieuwd of we in de Game Informer nu eindelijk gaan lezen of het één protagonist is of meerdere.

Ik denk echt dat Rockstar naar de kritiek heeft geluisterd van fans. We zien sowieso de fiets en quad terug en dat is een mooi begin. Ben sowieso erg benieuwd hoe het met al die verschillende bekende features zal zitten in GTA V. Wat jij ook al zegt, hoe zullen de politieachtervolgingen zijn enzo. Zijn ze agressiever en/of slimmer. Het zou tof zijn als je bijvoorbeeld uit het zicht bent van een cop, dat hij je dan gewoon ook niet zomaar even 1 2 3 kan vinden. Dan zou je je dus kunnen verstoppen in een steegje ofzo.

Wat mij betreft is er gigantisch veel om naar uit te kijken en benieuwd naar te zijn. :thumbs:

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne is een heerlijk bitter personage.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hell yes! Maar je moet ze eens op de GTAV.net forum horen praten over Max Payne en de dude in de GTA V trailer. He's an old fuck, he can't even run, let alone drive a car...en ga zo maar door. Zeggen ze hetzelfde over een Bryan Cranston(Walter White), een Bruce Willis, De Niro? Pacino? Nicholson? Bitch please! Echt liever een wat oudere protagonist dan een jong pikkie.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Liam Neeson is ook over de 50. En die is ook aardig baas in zijn films.
    Ouder is niet slechter.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    :thumbs: x10000000000!

Spring 2013 voor zover wij weten dus, niks concreets. Hij lijkt echter meer te weten, trolt ie? Ik denk van niet.

Laatst bewerkt: 30 okt 2012
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Hij lult over die vulkaan poster shit die je in Liberty City ziet, boekje van Episodes Of LC en San Andreas.

10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Beter hebben ze het verkeer nu wat beter geregeld :)
    Niet op een bepaalde tijd maar 3 soorten auto's EN dat ze op een snelweg ook een beetje gas geven ipv zo sloom rijden EN dat ze niet opeens met zn alle van links naar rechts schieten.

Verder fijn dat er eindelijk wat naar buiten komt, nu even wachten op het Magazine en nog een trailer :D

Laatst bewerkt: 30 okt 2012
  11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik had ergens wat gelezen over file vorming en omleidingen die omgeroepen met de radio. Dacht dat het pretty solid was, of is dit gewoon iemand die dit er in zou willen hebben? Ik weet het niet meer.

12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Fuck files met GTA neem ik de andere weghelft wel :cool: Haha maar zou wel vet zijn!

Dit soort details vind ik wel leuk om te lezen straks, hoop dat dit soort informatie straks in het magazine staat.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk het wel. Is een slim truucje om resources te besparen. Af en toe echt alleen dezelfde autos. Hardware laat het niet toe anders

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Inderdaad, nog even afwachten maar dus.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Na maart 2013 :

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ach, april is ook niet gek :+

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Eind april is prima voor mij! :D Nog genoeg te doen tot die tijd.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Eind april wordt het voor mij druk ivm scriptie afstuderen, nouja, studievertraging oplopen kan nu nog! Ik kan nog profiteren van mijn OV-studentenkaart! :D

:+

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik niet, heb mei eindexamen :+

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    April net als GTA IV zie ik nog best gebeuren, maar helaas moet je de kans van een uitstel ook altijd in je achterhoofd houden, totdat het nieuws komt dat de game gold is gegaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina