Ik ben nu al een eind.. Ben nu bij een punt waar ik de eerste Beserker tegenkom.. Ik kan wel een paar tips geven hoor voor als je classic iron man wil.
- Asia base
- Zorg dat je eerste maand direct een satellite kan gooien op US of Russia (meeste geld), maar als je dat niet red omdat een ander land op het punt staat terug te vallen uit het Xcom project gooi hem dan daar.
- Doe voor zoveel je kan geen missies in Afrika, maar gooi in je tweede maand (hopelijk kan het) je satellites in Afrika. Die bonus van 30% meer cash is heel handig om ver te komen
- Mannetjes NEVER, maar ook NEVER uit cover, niet een beurt, de enemies zoeken die gast op en hij is dood.
- Halve cover is tegen Mutons en Tinman net zo goed als geen cover, je wordt gewoon gecritical hit.. Uitkijken dus..
- Verkoop dingen btw op het begin voor workshop, power en satellite uplinks als je niet genoeg geld heb. Soms heb je dit nodig voor het eind van de maand, dan maar geen research spullen een maandje.
- Squadsight en lightning reflexes zijn een must.
- Gooi tijdens terrormissions ook gwn nades op civies.. Fuck hun, ze worden anders zombies ofzo
Laatst bewerkt: 2 nov 2012