1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop het. Het klauteren en sneaken is juist wat ik zo cool vind aan de serie. Guns blazing doe ik wel in andere games...
     
  2. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    hoe werkt dat picklock systeem? snap er niks van
     
  3. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst linkerstick draaien tot 'juiste' punt, vasthouden, dan rechterstick naar juiste punt en ook vasthouden en dan rechter trigger bashen ;)
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Waarschijnlijk ga ik het met GTA V ook krijgen, maar met games zoals dit, baal ik echt dat er nog geen nieuwe console is. Sfeer had dan nog beter tot zijn recht gekomen...
     
  5. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    heb hem bij gcshop besteld nog niks van ontvangen in mijn mail of hij verstuurd is
     
  6. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Saturn 'had hem nog niet' en Intertoys wilde hem na aangeven dat ze bij andere winkels werden verkocht, niet verkopen. Jammer geen zin om naar de stad te gaan, dan maar morgen :).
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Interessant dat de Eurogamer review met zo'n hoog cijfer eindigt. Ik had serieus maximaal een 8 verwacht. Het klinkt mij ACIII nog steeds erg goed is, maar inmiddels de glans ietswat van de serie begint te verdwijnen. Wordt het tijd voor iets nieuws? Misschien niet een jaarlijkse release, zoals de laatste jaren het geval is geweest. Gelukkig lijkt met deel 3 de serie sterk te eindigen.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2012
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    To be fair. AC3 ging gelijk in ontwikkeling na deel 2.
    En werd door een totale andere afdeling gemaakt terwijl de rest aan Brotherhood en Revelations heeft gewerkt. :)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    raar inderdaad , ze zeggen zelfs in de laatste paragraaf dat het misschien niet eens de beste AC is tot nu toe..

    Maar denk dat de enorme scope dat wel wat vergoed, plus een volledig echt nieuwe echt andere setting is natuurlijk ook wel een enorm pluspunt t.o.v de laatste twee delen

    dit vind ik persoonlijk het jammerst

    De traversal en zo vond ik altijd gewoon goed, daar hoeft niks aan te veranderen

    hoe dan ook, kopen doe ik hem toch ooit wel eens. Kijk de synsopsis van revelations wel op Youtube :+
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2012
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Amazon heeft mijn exemplaar ook verzonden. Nog twee daagjes wachten voor mij ...
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm Ik had de join or die edition bij Playmefirst besteld (was het goedkoopst), maar nog geen mailtje :eek: ik hoop maar dat ie morgen binnen is..
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De kill animaties zijn wel zeer tof! Maar de combat voelt nog steeds aan zoals in de vorige delen met weinig vernieuwing (helaas).
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vind ik persoonlijk niet erg. Combat is toch niet hetgeen waarom ik AC3 speel ...
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar eens kijken of ik die eerste 2 delen ergens goedkoop kan krijgen, kijken of deze serie mij ligt.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dan zou ik de serie niet gelijk afrekenen op het origineel, want dat is een behoorlijk ruwe game itt de latere delen.

    Deel 1 heeft sowieso nog steeds de vetste setting, ook al blijft deel 2 imho de tofste.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar voor die tijd een geweldige game :D
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Serieus gasten.
    Even een moment van rust nu.













    Gasten.
    Ik word de laatste tijd nogal belet door moderators (ene Graveheart) voor mijn caps lock gebruik op dit forum. Het liefst wil ik onderstaand verhaal typen met enkel en alleen maar het gebruik van de caps-lock functie, maar gezien ik geen ban aan mijn broek wil hangen, doe ik het maar niet.
    MAAR JEZUS ALLEGASTEN DEZE GAME IS ECHT ZO FUCKING WREED!
    Oke, sorry, bovenstaande zin is de enige zin in caps lock.
    Ik had nooit verwacht dat dit deel Brotherhood zou kunnen overtreffen maar Ubi is zeer goed op weg. Ik dacht eerst dat de setting me totaal niet aan zou spreken, maar godsallememiljaren, wat is dit wreed. Het begin van de game, de tot nu toe echt opvallend uit-ste-kende stemmen, en de gruwelijke vernieuwde wrede graphics, de toevoeging van dieren, shitload aan wapens, details, emoties, het spat echt uit mn TV als een malle. Ik ben echt helemaal in het verhaal gezogen en heb echt sinds een hele lange tijd weer fucking veel zin om een game te spelen, serieus ik wil nu gewoon weer verder spelen.
    Jezus wat is dit wreed. Zonder te overdrijven.
    Amen.

    Edit: snap alleen niet hoe ik me wapen kan selecteren en gebruiken. Iemand? :+ Er zijn zo wat veranderingen in de combat, ik bedoel normaliter was X counteren toch? Nu is het B.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2012
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Dat zeker idd. Dat was toen echt next gen. Die eerste beelden op de E3. _O_
    Maar als je het met nu vergelijkt was het een leuke tech demo maar verder een "kale" game.
    AC 2 was deel 1 maar dan alles 2x beter. Brotherhood daarna perfectioneerde de hele serie.
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    LAY OFF THE F#%KING SUGAR!!
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De eerste keer dat ik die game opstartte. Ik weet het nog goed, ik keek heel weinig er express van en voor ik het wist lag hij op mijn deurmat. Ik gooi hem in mijn xbox en ik heb het volgens mij binnen 2-3 dagen uitgespeeld :x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina