Oh, dan weet ik het niet, heb iig al wel berichten gelezen over mensen die m al hadden. Ben nu ook Jellybean aan het isntalleren, LG heeft eidenlijk de drivers vrijgegeven zodat het bugfree is .
Krijg op mijn One X de foutmelding dat ik onvoldoende op opslag heb tijdens het updaten van apps in de Play Store. Heb gekeken maar heb nog 1,7gig vrij aan interne opslag en 18 gig aan telefoonopslag dus dat kan het eigenlijk niet zijn. Iemand enig idee waarom ik deze foutmelding krijg?
Ik weet niet precies hoe het werkt want ik ben even een backup op mn telefoon aan het terug zetten, maar je moet ff naar settings, dan naar dat lijstje met apps, play store opzoeken en dan de cache opschonen.
Ik vind de Nexus 4 qua design ook niet echt geslaagd.. Maar dat is erg persoonlijk natuurlijk. Ben blij dat ik niet op het volgende Nexus toestel gewacht heb en gewoon een One X gekocht heb.
''Toegang tot softwareupdateservice beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek. Probeer het late'' Uh, oke.
Hoe haal ik die. Via software update krijg ik geen update gevonden Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Je hebt Vodafone branded? Dan duurt het waarschijnlijk langer. Blij dat ik dan niet voor Vodafone heb gekozen
Wie van jullie heeft z'n telefoon verzekerd, want ik ben van plan om een note 2 te nemen, en zeker omdat hij nu best wel in de reclame is, lijkt hij me aantrekkelijk voor het dieve gilde. Ik ben verder niet onvoorzichtig, maar z'n duur ding onverzekerd vind ik toch best wel riskant.