Kheb ze allebei gehad en ik vond juist Gomez beter, Falcao is echt een typische spits die in het echt wel vreselijk goed is in rl maar op Fifa niet ( wel in H2H vreemd genoeg ), hij is namelijk niet al te sterk en ook niet al te snel en laat dat 2 van de 3 belangrijkste aspecten zijn voor een spits op fifa; finishen, pace en strenght. Falcao bezit alleen finishen en Gomez bezit Finishen en Strenght, zijn Heading is wel hoog maar omdat Strenght ook invloed heeft op heading wint hij niet zo heel vaak zijn kopduels wat wel mag verwachten met die stats, met Gomez is het veel makkelijker om de bal vast te houden dan met falcao die snel word weggebeukt. Met Gomez merkte ik ook dat vaak wanneer de bal dan toch werd afgepakt hij dan gewoon terug beukt op een ( vaak ) cruciale positie en dan simpel de bal er in kan knallen. Koppen ging bij mij ook veel beter met Gomez omdat zijn Strenght hoger is en zn positioning, jumping en heading ook goed zijn.
Er zijn zo wel meerdere goede spitsen die niet echt goed zijn op Fifa maar wel in het rl. Zo heb je ook bijv Berbatov en Huntelaar.
Maar heb zowiezo genoeg van UT, ik wil juist kunnen spelen met goede teams en hoe beter ik me PL team maakte, hoe slechter het ging spelen, daarom gooi ik nu alles voor een hogere prijs op trade en gewoon lang wachten tot alles weg is en dan me 800/900k voor een mooi prijsje weg doen.
Laatst bewerkt: 31 okt 2012