1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XCOM Enemy Unknown

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 14 aug 2012.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmm wisten jullie dat je satellites kon kopen zonder dat je een uplink had.. Vandaar dat ik never op tijd ben met mn sats
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, dat wist ik. Meestal bouw ik ze in tandum. Zodat ze tegelijkertijd klaar zijn.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja shiiit wist ik niet.. Vandaar dat er zoveel landen bij mij uitvlogen haha

    Na 12 missies kon ik weer opnieuw beginnen.. Kwam 1 dag tekort om 3 landen te redden..
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga ook nog ff een poging wagen voordat ik AC3 binnen heb ...
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik had 1 dag nadat ik council report kreeg 3 sats klaar.. maar toen was het al te laat..

    OMFG! Ik had een bom missie.. Maar er was nog 1 beurt over voor zo een node.. maar ik had een guy erheen gedasht zodat hij em volgende beurt kon deactivaten.. Wordt ie gekieteld met 1 damage, raakt ie in paniek. Kan ik die missie niet afmaken omdat ik hem niet kon controllen om te deactivaten!
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2012
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dit spel is echt puin hoor.. Op hogere difficulty is het zoveel meer gebaseerd op geluk dan tactiek.. Gaat echt nergens over.. Dat door muren heen schieten is bullshit, enemies die zichzelf triggeren is bullshit
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb inderdaad ook de indruk dat het wat unfair is naar de player in Classic of hoger. Aliens raken echt de meest onmogelijke shots, terwijl je zelf de meest simpele shots mist ...
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja half cover is net als geen cover he. Bs

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En zelfs full cover is vaak geen reden om niet geraakt te worden. Net als onmogelijk line od sight shots ...
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben al op Nederlandse site's aan het rondkijken waar die guide te koop is. Helaas nog niet bij de bekendere ketens kunnen vinden. Vind dat toch altijd wel jammer, want het zijn wel volwaardige gameproducten vaak. Bradygames is ook geen slechte guide maker, op sommige na dan.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bespaar je de moeite.. Dit spel zit zo vol met bugs dat enige strategy of tactiek er niet bij komt kijken op classic of impossible.. Het is gewoon zeer veel geluk hebben dat de bugs je de game niet kosten.. enige beetje strategy is base management.

    Open net een deur met A, maar omdat ik een tinman trigger blijft die guy rustig in de deuropening staan waardoor hij de volgende beurt dood zou gaan.. zet ik een mannetje achter hem om een grenade te gooien, kan het niet want line of sight natuurlijk blocked.. Beide guys dood beurt erop
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, lekker is dat dan zeg. Ik wil deze game graag opnieuw opstarten, maar laten ze dan eerst maar eens alle bugs fixen, zeker met 2K als uitgever. :eek:
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ben nu al een eind.. Ben nu bij een punt waar ik de eerste Beserker tegenkom.. Ik kan wel een paar tips geven hoor voor als je classic iron man wil.

    - Asia base
    - Zorg dat je eerste maand direct een satellite kan gooien op US of Russia (meeste geld), maar als je dat niet red omdat een ander land op het punt staat terug te vallen uit het Xcom project gooi hem dan daar.
    - Doe voor zoveel je kan geen missies in Afrika, maar gooi in je tweede maand (hopelijk kan het) je satellites in Afrika. Die bonus van 30% meer cash is heel handig om ver te komen
    - Mannetjes NEVER, maar ook NEVER uit cover, niet een beurt, de enemies zoeken die gast op en hij is dood.
    - Halve cover is tegen Mutons en Tinman net zo goed als geen cover, je wordt gewoon gecritical hit.. Uitkijken dus..
    - Verkoop dingen btw op het begin voor workshop, power en satellite uplinks als je niet genoeg geld heb. Soms heb je dit nodig voor het eind van de maand, dan maar geen research spullen een maandje.
    - Squadsight en lightning reflexes zijn een must.
    - Gooi tijdens terrormissions ook gwn nades op civies.. Fuck hun, ze worden anders zombies ofzo
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice, maar ik heb hier geen printer in mijn flat. Mijn 360 staat in de woonkamer. Ik hoop dus dat die guide nog ergens in een Nederlandse winkel komt, dan koop ik die zeker.

    Anders sla ik dit wel op en print ik het desnoods bij mijn ouders thuis. Iig bedankt voor je tips! :thumbs:
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Belangrijk is denk ik echt die afrika bonus. Helaas ben ik die kwijt :-( . Anders had ik wel al mn hele squad nu kunnen voorzien van plasma

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou de eerste Sectopod die ik tegenkom sloopt 5/6 mannen. De laatste heb ik maar naar de base teruggestuurd.. Ik miste 3 rockets op dat ding!?!?!
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vind het dan altijd zo jammer dat, als dit een bug of fout is, dat devs soms zo weinig doen aan patchen. Het zou een game zoveel ultiemer kunnen maken.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ach ja. Ik heb titan armor en plasma guns. Dus mn equipment is er. Ff aantal col's trainen dan alien base.

    Wat me ook nekt trouwens zijn patrollende enemies.. ben je in een battle met Muton Elites ofzo, patrollen er nog 3 heavy floaters ofzo. Vet irritant haha..
    Spelen jullie dit nog uberhaupt? Ondanks de bugs die me een aantal keer opnieuw hebben laten beginnen en de 2 squad whipes in mn huidige playthrough geef ik Classic Iron man niet op haha

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    :thumbs:
     

Deel Deze Pagina