Er valt nog niet zo heel veel over te zeggen, maar mijn preorder staat al weken. Dus zeker geïnteresseerd
Heh, leuk filmpje. Ik begrijp alleen de titel even niet. Was er niet al een Most Wanted, of is dit weer een remake daarvan?
Shit komt 1 november, is nog lang niet verstuurd muppet. Overigens totaal niet overtuigd van de game, ondanks dat Hot Pursuit tof was. Ziet er totaal niet interessant uit en vooralsnog veel minder tof dan de echte Most Wanted. Die had tenminste nog een eigen stijl en gezicht, dit is weer een Hot Pursuit/Burnout Paradise 2 spinoff.
Goed, grootste nadelen lijken dus te zijn; Verzamelen van auto's (idd jammer dat er geen tussenweg is - auto's vinden en auto's kunnen kopen/unlocken) Politie achtervolgingen lastig met normalere auto's. Hm, volgens mij is dat niet echt iets nieuws. Online challenges soms onduidelijk en racen niet helemaal gelijk. Dat laatste was in Paradise ook wel het geval. Maar dat is makkelijk opgelost wanneer je meer auto's heb unlocked. Ik ga er dan vanuit dat autos gevonden in de SP bruikbaar zijn in MP. Dat met die billboards is wel briljant trouwens.
Ik heb nu een paar filmpjes gekeken, maar ben hem al zat, is wel repetitief als de pest volgens mij. Hoe zit dat nou met de wagens? Je vind er 1, je stapt over van wagen en dan ben je die andere kwijt totdat je deze weer vind? Of heb je wel een opslag die bijhoud welke wagens je tot nu toe gevonden hebt en direct kan wisselen? Als dat zo is zie ik enigszins nog de fun ervan in omdat elke wagen een 5-tal missies kent.
Hoe kan je nou tot conclusie komen via een " video " dat je deze game al zat bent? Je hebt 'm nog niet eens gespeeld.. Nedgame.nl gaat ig voor de releasedate, mijne nog niet binnen gehad of mail gehad dat hij verzonden is.
Je kan changen van car wanneer jij zelf wilt doormiddel van het easydrive menu dat in je scherm staat en de game is alles behalve repetitief door alle challenges die je kan doen, zowel online als offline.
Maar ik hoef niet altijd eerst een game te spelen om te kijken of die repetitief is Paar filmpjes heb ik genoeg aan.
Oke thnx. Ik zie niks anders dan alleen maar checkpoints/witte streepjes achterna jagen. Meende toch echt dat Most Wanted van vroeger zoveel meer verschillende challenges had. Dit dus ...
Pc versie draait voor geen meter. Lees alleen maar reacties van mensen die last hebben van stotterend beeld. Dit terwijl hun systeem ruim snel genoeg is. maargoed, we zitten hier op een xboxforum, maar misschien toch in gedachte houden voor als iemand beide systemen heeft.