[XOne] Need For Speed Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 jun 2012.

1. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, veel trailer hebben gameplay van normale races. Maar online kan je kiezen uit Challenges, Speedtests, Race en Teamrace en in deze categories zitten weer super veel keuzes (30+) Ook offline heb je van deze challenges, geloof mij maar dat het bestaat uit meer dan races alleen ;)

2. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar lees jij die berichten over stotterende beelden?

3. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat deze offline er ook inzitten? Online gaat niet werken helaas met zo'n spel.

4. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online werkt uitstekend, daar richt EA ook vol aandacht op met deze game. Heb al tientallen online potten gedaan waarin je gewoon zoveel plezier hebt door de verschillende challenges.

5. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    forum van tweakers.net
    in de reacties op FB van NFS most wanted.
    in reacties onder diverse reviews online

Verder lees je het in deze review:http://www.insidegamer.nl/recensies/101460/need-for-speed-most-wanted-review

het is maar net waar je waarde aan hecht, maar ik erger me dood als het beeld schokt bij een racespel.

6. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is uiteraard handig om te weten en door te geven. Bedankt :thumbs:

7. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind zulke spellen nooit echt boeiend online, wel als de setting beter was geweest, auto's kunnen tunen en dan draggen tegen een willekeurig iemand, verliezen is je auto kwijt klaar, dat zou wel leuk zijn, maar dat is niet, weer veel tegen elkaar opbotsen zag ik al ;) Hou ik niet lang vol.

8. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze conclusie van Need for Speed freaks vond ik wel mooi:

Conslusie
    Of je nu wint of verliest, het maakt eigenlijk niet uit. Met Criterion’s Need for Speed Most Wanted is het altijd dikke pret. Niets is leuker om samen met je vrienden het tegen elkaar op te nemen en elkaar van de weg te beuken.

Criterion heeft een mooie mix gemaakt tussen Need for Speed en Burnout. Fairhaven biedt heel veel mogelijkheden en uitdagingen. En dit is allemaal in een prachtig grafisch jasje gestoken. De schade, crashes en de algemene sfeer is fantastisch. De auto’s voelen snel aan, klinken bruut en rijden goed.

Most Wanted maakt alles wat je doet leuk, hierdoor kun je een behoorlijke tijd zoet zijn met dit spel en heeft het een hoge herspeelbaarheid.

9. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Niets is leuker om samen met je vrienden het tegen elkaar op te nemen en elkaar van de weg te beuken. "

Dat dus .. :)

Is inderdaad leuk voor een uurtje met een flinke pot bier erbij.

ik hoop gewoon dat de single player goed is en gevarieerd en dat je zodra je een auto gevonden hebt deze ten aller tijden kan kiezen, thats all.

Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  10. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat is wel een groot onderdeel van de game, er zullen altijd wel mensen tussen zitten die gewoon willen kloten en mensen willen gaan rammen.

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    :)

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Alleen dit lijkt mij een beetje suf. Vooral als dat ook in MP is.

13. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die body kits dien je te unlocken en dan te equipen. Dat kan door met die auto zelf te rijden of een race ermee te winnen.

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Gaat mij meer om het onverwoestbare gedeelte. In SP vind ik dat wat suf, maar in MP helemaal. Stel je voor dat je (indien het in MP zit) tegen mensen race'd die veel meer schade kunnen hebben dan jou.

15. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    misschien ietswat offtopic,... maar is er een fatsoenlijke racing games forum, iemand suggesties?? (evt. in het nederlands)

16. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al ervaringen? Vond NFS altijd wel leuk om te spelen, maar ik twijfel een beetje. Ik vond Most Wanted erg vermakelijk en zelfs de underground series vond ik wel te doen. Maar ik zie nu dat hij erg lijkt op burnout, of valt dat wel mee als je er echt mee speelt?

17. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    dit is gewoon exact burnout paradise!!!!!!!!!!
    totaal geen verschil,.. na 3 uur spelen, weet ik nog steeds niet of dat een goede zaak is:emo:

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    NFS Hot Pursuit is de beste NFS ooit (en ja ik heb die oude ook gespeeld)

Burnout Paradise vond ik =( =( =( matige sfeer, en (voor mij) teveel vrijheid.

Jammer dat Most Wanted dus een Burnout Paradise is, die gaat dus van mijn lijstje_0/

19. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    ik vond paradise wel aardig,.. maar bij een nfs heb ik toch andere ideeen.....

Mix van hot pursuit en undercover had ik gehoopt...

20. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Mooi!

Deel Deze Pagina