[GB]De kwartfinales[/GB] Dus, de eerste rondes zijn gespeeld. Nog acht teams zijn er over. Tijd voor de kwartfinales: Laatste regels zijn nu wel duidelijk. Er wordt gespeeld met een verlenging en indien nodig penalties! Voor de rest gaan we weer een ronde knallen! De deadline is nu op: Dinsdag 6 november om 00:00. Tijd genoeg dus! Succes!
Moet eerst spelen voor toernooi van een andere site. Dat zijn 2 potjes vanaf +- 22.00. Daarna kan ik nog wel tegen jou spelen.
Donderdag kan ik niet, vrijdag avond kan ik misschien wel. Anders dit weekend, ga er van uit dat de voetbal zaterdag afgelast gaat worden als de voorspellingen kloppen. Komt goed!
Mönchengladbach - Sunderland 2-0 L. De Jong en Herreman(?) Oprecht mijn lelijkste win ooit, zou graag het spel maken maar met dit team is het echt niet te doen. 2 counters en heel veel geluk, heb genoten van een paar steekballen van robbin haha.
Wat een spel is het toch. Verlies ik eerst op die andere site wedstrijd om het brons met 15 schoten tegen 4: 1-3 uitslag. Toch maar tegen Florinho spelen om mijn negatieve gevoel weg te spelen dacht ik. Nou ik kwam bedrogen uit. Florinho (gladbach) 2-0 Robbin92 (Sunderland) 72'1-0 De Jong 90'2-0 Herrmann Bal mocht er bij mij weer niet in, schoot nota bene nog op de paal bij een vrije 1 op 1 kans in de 89ste minuut. 10 schoten tegen 4, 55% balbezit, werkelijk alle statistieken wijzen op een overwinning van mij behalve de uitslag haha. Gefeliciteerd Florinho!
Ik kan vanavond van 18:00 tot 18:45 niet veel tijd dus maar als je kan zou mooi wezen. Anders morgen na 18:00 tot 22:00 Vrijdagmiddag en zaterdagmiddag zou ook kunnen
^ Gefeliciteerd, had alleen gedurende de 30-90'ste minuut last van wat lag. Niks lukte bij mij, liep me telkens vast op een muur verdedigers.
Had zelf geen lag, als het te hinderlijk was had je moeten zeggen offcourse! Speelde zelf 4-3-1-2 had wel wat geluk bij de doelpunten, 1e goal dacht ik die gaat er nooit in. 2e typische rebound goal achtige goal. 3e waarschijnlijk omdat je full attack speelde?
3e was full attack + 3-4-3 inderdaad. Moest wat hé. En klopt, maar ja dat was al lang na de eerste 5 minuten om te quitten.
Haha, daar kan het niet aan liggen nee. Maar maakt niets uit! Potje is al gespeeld dus veel succes verder.
Heb 50mb internet dus haal ook mijn max helaas geen glasvezel aansluiting in mijn woning, was 2x niet thuis toen ze die aan plaatsen waren ook geen zin daar zelf voor te betalen.
Netjes looney! Ik hoop uiteraard dat je niet nummer 1 word want dan hoor ik dat nog heel lang aan maar iig lekker gedaan