Dat weet ik maar het vergt veel geduld om constant zo'n dom gevecht te zien waarin je geen invloed op hebt om vervolgens keihard te verliezen. Soms zijn die gevechten ook nog beetje glitched waardoor de kip ineens uit de cirkel rent waardoor het nog langer duurt. Ik zit op het moment op 300k winst.
De spelletjes waar je wel invloed op hebt (op de boot) leveren inderdaad veel te weinig op, en andersom heb je weer nul invloed op de haangevechten. Succes in ieder geval
kan of moet je op een gegeven moment een keuze maken tussen de politie en de triades? Ben pas net begonnen maar vraag me af of het verhaal al vaststaat of dat er keuzes zijn die invloed kunnen hebben...
Las vandaag ook een bericht dat dit spel (te) weinig verkocht heeft in vooral de VS. Toch zonde voor deze leuke game. Ik vond het juist verfrissend, zo'n soort game in een andere setting.
Dat is zeker jammer, want ik dacht juist dat de game het wel heel erg goed deed. Ik ga hem sowieso nog wel halen, gewoon luxeprobleem van teveel games uiteraard weer....what else is new.
Nightmare in Northpoint is de enige noemenswaardige DLC voor de game op het moment. Kreeg bij de Benelux editie 2 missies erbij die niet veel voor stelde en wat kleding die je buffs gaven in combat. Het voegt niet veel toe aan de game.
Word met het Ongrijpbare Varkenskop Masker de moeilijk te vangen filmheld. Verder bevat dit pack ook nog de zwarte gleufhoed van Dogeyes, de strohoed van een huurmoordenaar en de hoed van een dolende sheriff. Gratis, 500MB, lololol
Toch nice. Dragon Quest X gaat trouwens als een speer. En dan is de WiiU versie niet eens uit, waar vast veel Japanners op wachten.
Ik wil ook een Dragon Quest spelen! Je kunt het niet echt meer een "quick" look noemen, maar toch: http://www.giantbomb.com/quick-look-sleeping-dogs-nightmare-in-north-point/17-6759/ Speellengte: 1,5 uur. Met Vinny in de hoofdrol. Dan weet je al genoeg. EDIT: haha... deze quicklook ging echt nergens over. Geweldige hoe het escaleerde in het kijken van Thunder Cats outtakes en een dosbox "Mass Effect" game. Niet kijken als je iets informerends over de DLC wilt zien. B)
Zo, ik heb hem eindelijk uitgespeeld. Het einde laat genoeg ruimte over voor Sleeping Dogs 2, is die al aangekondigd eigenlijk?