Misschien de game op easy spelen? Dit maakt de game toch juist uitdagend? Beter dan dat je om elke 5 meter kan saven in mijn ogen
Ben het totaal niet met je eens... Wat jij noemt heb ik nog nooit gehad... cover systeem werkt prima in mijn ogen! Beste max payne so far!
Dat ben ik niet met je eens. Eigenlijk is het zo dat je elke keer als je ergens niet meteen doorheen komt je het nog een of twee keer probeert omdat je dan precies weet hoe de setpiece loopt en kun je de vijanden in de juiste volgorde omleggen.. Dat was bij de oude max payne's niet anders, maar blijkbaar stoort het me nu wel en toen niet.
Sorry maar shootouts zijn toch wel verschillend... Ene keer gooien ze een granaat naar mijn mik. Lopen ze op je af of blijven juist schuilen. Maar goed ik vind de game gaaf erg gaaf! heb hem ook nog maar net, nu aan het knallen in de Docks. Verveelt mij geen moment! Speel op hard en sommige stukken misschien ook wel 10x gedaan!
Je bent net begonnen, je hebt pas 1 achievement... Ik vind hem ook vet maar toch ben ik blijkbaar kritischer dan vroeger met die setpieces die volgens mij toch echt wel telkens hetzelfde zijn.
Wel gekeken wat je voor die achievements moet doen? Mij boeien die niet sorry Komt wel neerbuigend over... je hebt pas 1 achievement...... Geen idee hoe ver zit nu op een stuk waar ik vanaf een boot moet knallen. Heerlijke game
Sorry was niet neerbuigend bedoeld! Maar gedurende de story krijg je maar drie achievements (part 1 t/m. Mijn punt is eigenlijk tot aan die bootscenes heeft het mij ook nog niet gestoord, maar ik ben nu een stuk verder en nu heb ik er wel "last van". Maar ga hem zeker tot het einde toe uitspelen want naast dit punt van kritiek is dit inderdaad een heerlijke game.
Het is zoals ik dacht, veel meer mensen in de soft-lock aiming rooms. Echt een vermakelijke multiplayer dit zeg. Ik heb de multiplayer echt geen goede kans gegeven in het begin, mooi om er dan nu toch nog achter te komen dat ie erg bruut is.
Multiplayer was gewoon voor een paar uurtjes zeer vermakelijk. Ik heb hem uiteindelijk toch voor de singleplayer gehaald en die was toen zeker 50 euro waard. Heb hem al 4 maanden niet aangeraakt, maar heb zin om de singleplayer straks weer op nieuw te spelen. Een pracht verhaal!
Staat op zich, alhoewel af en toe worden stukjes uit de vorige games er bij gehaald, alleen ik kan het zelfs dan nog volgen. En ik heb Max Payne 1 en 2 niet eens gespeeld.
Het is niet echt een vervolg eigenlijk. Je kunt het op zich gerust spelen als je de voorgaande delen hebt gemist. Het verhaal is niet echt afhankelijk van de voorgaande delen en staat op zich.
Er zijn wel wat verwijzingen naar de vorige twee delen maar als je even googled op "Story Max Payne 1/2" dan ben je in no time up to date. Zo heb ik het ook gedaan.
Ugh, ik weet niet wat Rockstar heeft gedaan maar ze hebben de game online echt flink verpest. Een vriend van me heeft de game gister gekocht, ging online en kwam erachter dat niemand hem online kon zien, en dat hij alleen zijn wapen ziet. Haalde dus een dikke score maar net ging ik met hem online en was hij wéér onzichtbaar. En tot mijn verbazing was er iemand van hun team ook onzichtbaar. Ik heb geen idee hoe je er van af kunt komen want die vriend van me wil de game gewoon normaal spelen, maar pff. Hoe kun je een game verpesten zeg.
Max Payne koop je voor de SP, niet de MP Nee, je hebt wel gelijk dat het wat jammer is dat ze de MP totaal hebben laten vallen lijkt het, dit soort bugs horen niet.
Klopt, maar hij vond de MP zo vet. Ik heb ze nu een support ticket aangevraagd en de glitch bij ze neergelegd. Hopelijk krijg ik een reactie en kunnen ze het alsnog verhelpen. Zag echt gasten met 35/2 rond lopen, en dat is echt niet tof.
Ik heb 'm gister ook gekocht, ik ga eerst ook online beginnen want daar ben ik het meest benieuwd naar . Trouwens, zat even naar de achievements te kijken en daar zitten ook belachelijk moeilijke tussen
De multiplayer vind ik echt tof, veel plezier aan gehad. Het is in het begin even doorbijten, je bent als 'lage rank' zwakker dan je tegenstanders maar als je eenmaal meerdere levels omhoog gaat dan wordt het makkelijker. Je unlocked dan ook nieuwe wapens en een soort van perks. Mocht je een keer willen knallen, let me know. :b:
Waarschijnlijk komt dat door die nieuwe DLC die afgelopen dinsdag is uitgekomen. Je bent namelijk verplicht een update te downloaden zodat je de content van de mensen kan zien die de DLC gekocht hebben. Misschien ligt het daaraan. Al klinkt het wel raar want dan zou het juist andersom moeten zijn. Dus zij zijn onzichtbaar... Die update heet trouwens Multiplayer Compatibility Pack #1.