Niet helemaal mee eens. Het openwereld gedeelte ja, dat is net als Paradise. Ook de mogelijkheid tot takedowns, de borden waar je doorheen crashed en de geheime paden. Tot zover heeft het veel van Paradise weg. Maar het zijn echte automerken (hoewel dat natuurlijk allang bekend was) maar belangrijker, het stuurt niet helemaal als Burnout. Ja, je kan nog steeds driftend door bochten. Echter voelen auto's (vind ik tenminste) wat zwaarder aan en heb ik het idee dat ik iets meer moet remmen dan dat met Paradise het geval is. Besturen van auto's voelt bij mij meer aan als een mix van Underground, Hot Pursuit en een vleugje Burnout. Het sturen is meer Midnight Club dan Burnout.
Het is critirion, wat verwacht je Ik hou hem wel op mijn verlanglijst, alleen wel voor de budgetbak. Heb hier nog burnout revenge en paradise liggen die nog uit moeten.
Ik ervaar dat toch net anders. Het is en blijft een arcade racer natuurlijk. Maar voor mijn gevoel hebben de auto's iets meer gewicht dan in BOP en kan ik iets minder vol gas de bochten door driften. Goed, ieder ervaart dingen natuurlijk op zijn/haar manier. Verder vind ik het een tof spel, hoewel ik nog niet heel veel uren er in heb zitten. Wat ik wel jammer vind is dat er geen echte keuze optie is wat voor kleur de auto is (?). En ook zijn er geen visuele veranderingen zo te merken bij de dingen die je unlocked voor de auto waarin je rijdt. Zo had ik de aero body kit voor de Porsche, maar ik zie geen verschil. Overigens vind ik dat wel weer een leuke manier om races te vinden, door middel van de auto waarin je rijdt.
Zeer zeer gaaf race spel! Besturing is prima kan makkelijk door de bochten rijden. Alleen jammer dat er geen verhaal in zit, maar ja, we kunnen niet alles hebben. Politie achtervolging is ook goed, toch lijkt het erop dat de politie in de andere deel slimmer is?
[yt]DwMXSQ9WIDA[/yt] Klein stukje gameplay opgenomen. Overigens, ter verdediging van de race waarin ik 4e word. Ik heb geen boost
Burnout, maar dan met echte merken! Maar ziet er wel goed uit opzich en Criterion stelt niet vaak teleur. De besturing zal ook best goed zijn. RR: Unbounded was een grote flop voor mij als vervanger voor Burnout, maar dit lijkt er meer op!
Waarom niet zelf kunnen schakelen? Waar gaat het heen met NFS?? Hoe mooi het er ook uitziet en klinkt..
Dat was in Hot pursuit uit 2010 ook al. Is iets iets van Criterion denk ik. Zal met de toegankelijkheid van het spel te maken hebben denk ik, al zou het prettig zijn als je dat zelf kan bepalen.
nou zo toegankelijk is het ook weer niet want bij burnout kun je niet eens zelf e controls instellen! Hoe zit dat met deze game?
reviews zeuren bij een game als wrc3 over de besturing en moeilijkheidsgraad............ Terwijl dit soort games VELE malen meer frustratie oproept dan wrc 3. (crashen in laatste bocht,.. oneerlijk tegenstanders,.. inhaalhulp staat bij hun wel aan, bij de speler niet.) Vor de rest toffe game hoor, maar het is paradise all over again.:b:
ik heb m gisteren bij freerecordshop besteld daar staat voor 22 uur besteld morgen in huis dat moet zijn voor 22 uur besteld over 5 dagen in huis!\.
Waarom vergelijkt iedereen nieuwe "Most wanted " met Burnout serie: Omdat dit de zelfde ontwikkelaars zijn? Ja, er zijn spring schansen, maar dit was ook bij de oude deel " Most wanted " En ik ben er eerlijk gezegd, niet echt bijzonder veel tegen gekomen in dit deel. Tot heden ben ik erg verrast van de nieuwe remake van " Most wanted " En het zijn ze aardig gelukt! Toch ligt dit spel meer bij casueel spelers, omdat je geen moeite hoeft te doen om een mooie auto te bemachtigen. Wellicht bij een andere deel?
Tof spel zeg Heerlijk races en er is zat te doen. Autolog blijft master, zeker tegen real life vrienden, dit gaat me nog wel even bezig houden.