[XOne] Mortal Kombat [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 19 apr 2011.

  1. Achievement

    Achievement Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk spel,
    Ik ben met de achievements bezig ;-D
    Ik heb net de tutorial gedaan.
    Hij is niet makkelijk met de combos van johnny cage.
    Ik heb op internet opgezocht hoe je ze moest doen.
    Anders kwam ik er niet uit, je moest ze heel snel achter mekaar doen.

    En inderdaad Shao Kahn is echt overpowered.
    Ik had ongeveer het zelfde trucje om het te doden.
    wanneer hij zn hamer gooide had ik genoeg tijd om achter hem te teleporten.
    en hem een uppercut te verkopen.
    als hij je eenmaal raakt met die hamer dan ben je er geweest ;-D

    Van online vind ik het jammer dat je niet tegen mensen kan vechten met jou KD.
    Ik ben zelf nog niet zo goed in het spel.
    en werd telkens gedood door pro's die alleen maar kombos deden ;-P
     
  2. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, in Mortal Kombat vs DC Universe had je die kombo challenges, waar kan je die oefenen nu? Want ze staan niet in je move list?
     
  3. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem straks te leen van m'n neef... Dus ik zal vanavond een oordeel vellen :)
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Staan nergens, moet jezelf uit vogelen, althans de "echte" combos waarin je moet jugglen. Je hebt wel een lijst met standaard strings(target combos) per character.
    Deze strings zijn te vinden door op de movelist te klikken en dan de 2e pagina, hier staan ook de fatalities. Met wie speel je?
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
  5. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog niet echt een vaste char, hem hem namelijk ook geleent en ben nog alles aan het uitvogelen. Chars waar ik het meeste mee heb gespeeld zijn toch Sub-Zero en Smoke!
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Met Sub-Zero speel ik ook af en toe, erg leuke character, smoke eveneens.
    Weet niet of je een paar simpele combos wilt, of meer zoals setups?

    1=fp b=back
    2=bp f=forward
    3=fk d=down
    4=bk u=up
    ~=link/timen
    NJP=Neutral jump Punch

    -2,2 xx iceball, jump in punch 2,1,4 xx slide.
    -2,1,2 xx iceball, loop naar voren, NJP, dash, b.2,1~2,1,2 xx slide

    Je kan ook X-ray doen na die laatste string, en je kan de combo's beginnen met een jump in Punch. Ik kan je overigens wel een link geven naar een site waar je meer kan zien wat de characters te bieden hebben, alleen ik denk dat dat nog te ver gaat en meer als werk zal aanvoelen inplaats van plezier hebben :+
     
  7. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef me de link maar, kan ik alvast wat gaan oefenen!
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Okidoki :+
    TYM
    Op de character klikken en je komt bij de bijbehorende forum, door patches en dergelijke is niet alles even relevant meer, dus sommige dingen doen minder damage, of zijn niet eens meer mogelijk.

    Komt er trouwens nog een MK9 demo op de 360...of helemaal niet meer, heb namelijk een paar mensen uit m'n lijst die het misschien willen halen...als ze de demo leuk vonden.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
  9. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een heel vet spel! Kan me zeker zoet houden tot GoW 3 :D
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    NetherRealmStudios heeft een 2e patch uitgebracht voor Mortal Kombat 9, het is nogal een waslijst dus ik zet het in de spoiler:
    V 0.144S-234-77c814ec (Xbox 360) / V ????-??? (PS:cool: [update version 1.??] *released 09/23/2011

    General Gameplay Fixes/Tweaks

    • Fixed a couple of crash scenarios.
    • DLC billboards should now behave correctly on Xbox
    • You should no longer see online desyncs on Xbox that are related to alternate costumes or classic costume DLC packs.
    • MOTD handling and displaying code was tweaked.
    • Fixed a bug that could have resulted in tweakvars getting corrupted.
    • Fixed a crash in player select if you tried to exit out while the dlc box was open.
    • With the exception of Human Cyrax and Human Sektor, everyone’s alternate costumes should behave the same as their primary costumes and have the exact same move properties.
    • You can now block after a dash forward is completed if it was cancelled into from a special move. Canceling out of a dash into another dash was normalized for most of the characters. Dash Block canceling remains the same.
    • Wakeup attacks should have better invulnerability on them if done in the first 4 frames of the wakeup window. (this was added as a hotfix tweakable value)
    • You no longer get a completely free throw attempt after someone blocks your jump punch. The opponent has less block hit frames but chained combos from a jump punch will remain the same.
    • There were several reactions that could freeze players just before they landed from attacks and reactions such as Kano’s Airball and Cyrax’s Net air reaction.
    • Made many minor hitbox adjustments.
    • Tweaked the negative edge window.
    • Several low attacks were being parried incorrectly.
    • Nightwolf and Kenshi can no longer still absorb a projectile if they get hit out of their enhanced reflects before the recovery frames start.

    Baraka
    • Baraka's Blade Spin move starts up faster and is safer when blocked.
    • Baraka's Enhanced Blade Charge (Blade Rush) attack goes farther now.
    • Baraka’s Chop Chop no longer auto corrects mid-move.
    • Baraka’s has a new D1 low poke.

    Cyber Subzero
    • Cyber Subzero can no longer handcuff certain characters by catching a wakeup attack with his enhanced Ice Parry.

    Cyrax
    • Cyrax's Buzzsaw is an overhead block and safer when blocked
    • Cyrax's Bombs will no longer pop someone up who is in a 2nd Net reaction or in a Buzzsaw reaction.
    • Cyrax's mk3 costume should behave the same as the primary costume now.

    Ermac
    • Ermac can no longer leave an invisible fireball collision around.
    • Fixed damage scaling a few of his reactions.

    Jade
    • All of Jade's Enhanced Boomerangs (Reboomerang) will now return when the first hit is blocked.
    • Jade’s Staff Grab is slightly safer when blocked.
    • Jade’s U3 attack (Pole Vault) can be ducked.
    • Jade’s 4,F3 kick (Polecat) is safer when blocked.

    Jax
    • The armor on Jax's Enhanced Dash Punch (Dash Fist) and X-Ray (Briggs Bash) now starts instantly.
    • Added armor to the startup of Jax's Enhanced Elbow (Elite Smash).
    • Jax's projectiles (Energy Wave) recover a tiny bit faster.
    • Jax’s towards 3 attack (Big Leg) is now an overhead.
    • Jax can no longer frame trap someone with his Gotcha Grab.

    Johnny Cage
    • Johnny Cage's F3,2 (Take Two) no longer true combos into 2in1’d special moves
    • Johnny Cage's Nut Punch does slightly less damage.
    • Johnny Cage's sweep kick has less advantage on block or hit.

    Kabal
    • Kabal can no longer leave an invisible fireball collision around.
    • Removed a couple unavoidable block traps with Kabal. (with F2 and 4)

    Kano
    • If you don’t charge and hold the Enhanced Kano Ball it will now keep its armor.
    • Kano’s Enhanced Knife Toss recovers faster.

    Kitana
    • Kitana's Fan reactions on an airborne opponent damage scale correctly now.
    • Kitana's X-Ray (Fan-Tastic) can no longer be reflected.

    Kung Lao
    • Removed the pushback on Kunglao's spin when blocked.
    • Ground Hat now leaves both players at neutral when hit close and leaves Kung Lao at a disadvantage when blocked up close.
    • Kung Lao's overhead hat attack is slightly safer when blocked.

    Liu Kang
    • Lui Kang's Parry now can correctly give a first hit bonus!

    Nightwolf
    • Nightwolf's reflect should work better as a wakeup attack.

    Noob
    • Noob's Teleport Slam should connect better with some opponents.
    • Noob should no longer be hit on the ground after he is up in the air for his teleport.
    • Noob’s Shadow Charge hits overhead.

    Quan Chi
    • Fixed an isse where Quan Chi's Skull Projectile (Skull Ball) could sometimes become invisible.
    • Added some armor to the Quan Chi’s Enhanced Sky Drop (Sky Stomp).

    Raiden
    • Raiden can no longer unavoidably frame trap someone with his Vicinity Blast.
    • Raiden has 2 additional recovery frames on his normal Teleport.
    • Raiden can’t be hit during his Enhanced Teleport (Sparkport).

    Reptile
    • Reptile whiffed Elbow Dash now builds slightly less meter.
    • Reptile is held slightly longer after knocking someone down with the Elbow Dash.
    • A blocked Reptile Elbow Dash no longer pushes back.
    • Reptile's Enhanced Slide (Slime Trail) now has armor on it.
    • Reptile can no longer leave an invisible Forceball collision around.

    Scorpion
    • Scorpion's Leg Takedown is safer when blocked.
    • Scorpion's Enhanced Leg Takedown (Takeout) now has armor on it.

    Sektor
    • Sektor can now 2in1 into the front and behind Up Missiles
    • Sektor's mk3 outfit should behave the same as the primary costume
    • Sektor's backjets will no longer get stuck firing, wasting precious fuel. (Yay!)
    • Sektor’s X-Ray (Massive Missile) can no longer be reflected.

    Shang Tsung
    • The armor on Shang’s Enhanced Soul Steal now starts instantly
    • Shang Tsung’s Enhanced Soul Steal (Soul Capture) activates faster.

    Sheeva
    • Sheeva's Fireball is a mid block now and the Enhanced Fireball (Fire Blast) is an overhead.
    • Sheeva's Ground Pound can correctly give a first hit bonus!
    • Sheeva's Enhanced Jump Stomp (Jump Crush) now has armor on it.
    • Sheeva's Air Grab has better anti-air collision on it.

    Sindel
    • Sindel can no longer leave behind an invisible fireball collision around.
    • Sindel’s B1 attack is a low block.
    • Sindel's regular Scream is slightly faster nd the Enhanced Scream is a lot faster now.
    • Sindel’s Scream (Yell) can no longer be parried.

    Smoke
    • It’s no longer possible to handcuff opponents with Smoke’s Vibration (Shake) Parry.

    Sonya
    • The armor on Sonya's cartwheel (Krazy Legs) lasts until the first collision and Archkick's (Arc Wave) armor lasts until her arch is almost over.
    • Sonya's 1,1,4 (Fierce Assault) no longer true combos into 2in1’d special moves from it.
    • Sonya's 3,1,4 (Beat Up) no longer true combos into 2in1’d special moves from it.

    Stryker
    • Stryker's Enhanced Baton (Baton Bash) Sweep’s 2nd hit is an overhead and is safer when blocked.
    • Stryker's Grenades recover slightly faster.
    • Stryker's Baton Roll starts up faster and the enhanced version has armor on it for a longer time.
    • Stryker's Grenade Toss and Baton Sweep do slightly more damage.
    • Stryker’s B1,2,2 (Beatdown) combo is safer when blocked.

    Sub Zero
    • Fixed some of the Ground Freeze reaction properties which were causing some other gameplay issues.
    • Sub Zero's Enhanced Slide (Power Slide) now has armor.
    • The opponent is frozen for 10 additional frames to allow him to at least get a slide in for some trade cases were he could get nothing before.

    Freddy Krueger
    • Freddy’s Nightmare Stance can’t be repeated instantly anymore.
    • Fixed a bug where Freddy could get stuck being immune to projectiles.
    • Freddy forward and backward Teleports (Hell Shift) build slightly less meter.
    • Some of Freddy reactions were not damage scaling correctly.
    • Tweaked the recovery on some of Freddy specials.

    Kenshi
    • Kenshi’s X-Ray (Soul Blade) can no longer be reflected.
    • Kenshi is freed up sooner now when he absorbs a projectile with his (Blade Absorb)
    • Kenshi’s F2,2,B1 (Absentminded) reaction no longer lets opponents be hit just as they hit the ground.

    Skarlet
    • Skarlet has an additional 10 frames before she can cancel out of her normal dagger toss.
    • Skarlet can no longer 2in1 cancel out of her Slide attack from her Red Dash.
    • Skarlet’s back throw now does normal damage.
    • Skarlet can do her U3 (Lifting Leg) attack from a dash now.
    Er zijn nog meer dingen veranderd maar NRS heeft het waarschijnlijk niet genoemd omdat ze denken dat het niet belangrijk genoeg is....in tegendeel. Zo is bijvoorbeeld Noob z'n D+1 een paar frames sneller gemaakt, oftewel hij kan beter upclose mensen stoppen die druk op hem uitoefenen met aanvallen. En D+1 kan nu beter als anti-air worden gebruik.

    Ben wel blij om te zien dat NRS nog met regelmaat hun game bijwerken ten goede van de balans en dat het overall een gepolijste ervaring word/blijft.
     
  11. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel nu, de Komplete Edition, en hij bevalt me erg.

    Twee vraagjes: waar de hel kan ik de MK film en soundtrack vinden (die bij de Komplete Edition zouden zitten)?

    En hoe kan je een alternatief costume kiezen? Ik kan dat echt nergens vinden... Ook niet als je arcade ladder doe.
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Is al een hele tijd geleden, maar de punten die je hebt verzameld, die kan je uitgeven op die begraafplaats. Er staat online welke costumes waar zijn te vinden op de begraafplaats.
     
  13. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb via de begraafplaats al een aantal costumes unlocked inderdaad, het probleem is juist dat ik geen idee heb hoe je deze costumes kan kiezen (om daadwerkelijk in te vechten dus)! Er is bij arcade ladder of one-vs.-one bijvoorbeeld nergens een optie (of knop) te vinden om een ander costume te kiezen. Je kan wel de difficulty kiezen, en een random character, maar echt nergens een optie voor alternative costume.

    In de Komplete Edition krijg je trouwens meteen alle fatalities al. Je kan ze nog wel vinden op de begraafplaats, maar dat is dus alleen puur voor het completion %. Vind ik wel jammer, ik hou altijd van dingen unlocken.

    De twee unlockable characters (Quan Chi en Cyber Sub-Zero) zijn overigens ook meteen al beschikbaar.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je op de begraafplaats bent kan je ook een gebouw binnen gaan, hier kan je elke character bekijken. Als het goed is moet je hier iets met de betreffende character doen waar jij de costumes voor hebt gevonden. Heb geen xbox op moment, kan dus niet checken, maar weet wel dat ik destijds er ook even problemen mee had.
     
  15. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahh oké, ik zal daar vanavond even naar kijken dan. Misschien moet er iets geactiveerd worden inderdaad. Maar je zou toch verwachten dat je gewoon op X of een andere knop kan drukken bij character select, niet dus... Bedankt voor de tips in ieder geval.

    Edit: Heb het net geprobeerd in het gebouw, hier kon ik weer niks doen.

    Heb het daarna maar even gegoogled... Blijkbaar moet je op Start drukken als je een character kiest. Handig dat het nergens is aangegeven, lol.

    Edit 2: Kom er nu ook achter dat in de Komplete Edition meteen al alle costumes zijn geunlocked. Wat wel weer raar is dat je geen preview te zien krijgt van de alternative costumes. Ook al selecteer je een alternative costume, je blijft gewoon de primary costume zien bij character select.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  16. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik me xbox al een tijdje niet meer en ik heb mortal kombat besteld omdat ik het toch graag wil spelen. Ik vroeg me af of het online ook nog veel gespeeld word? Aagnezien ik een beetje zit te twijfelen of ik xbox live dan wil kopen van mortal kombat. Dus zijn er nog veel mensen die dat online spelen of is dat nogal uitgestorven?
     
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb nog van de week paar potjes online gespeeld.

    Dus er zijn er nog een hoop die online MK spelen.
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik ben nu paar weken bezig met MK,:thumbs:
    Maar vroeg me af of iemand hier een goede tip had voor de You Found Me! Achievement.
    2x flawless victory en afmaken met een fatality zodat je tegen Jade kan vechten en de achievement krijgt..

    Maar krijg het niet voormekaar..
    Kom steeds aan 1 Flawless en dan raakt die me weer,,

     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Blijkbaar had niemand een tip maar het is me net eindelijk gelukt..
    pffff:b:
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Zijn er mensen hier eigenlijk die de Tower gehaald hebben?
    ik ben al een tijdje bezig met de Tower en vind al die challenges best lachen maar sommige zijn best pittig..
    Vooral als de 200 hebt bereikt,,
    Ben nu eindelijk bij 253.
    Dus gelukkig bijna klaar hoop ik:+
     

Deel Deze Pagina