Mijn fout idd. Het was geen A4. Aangezien hij er nu wel inzit nu misschien wel... De motor is toch dezelfde als in de sedan? November pack is voor mij ook niet al te boeiend. Die jeep was in FM4 toch ook onderdeel van een DLC pack, of was dat een andere uitvoering?
Ok heb een aantal requests vor de club, kunnen die genen ook even hier wat posten om te controleren of jullie ook echt van XBW zijn? Peter OTH, jouw request zie ik er niet tussen staan, en ik zie je ook niet tussen de leden staan, of kijk ik scheef?
Nee ben nog geen lid van de club. Heb wel de request verstuurd. Misschien toch dat er iets fout gaat omdat ik hem in de eerste instantie naar Willem had gestuurd en niet naar de club zelf zeg maar.
\o/Mercedes SLS code contest\o/ LOCATIE HINT! De locatie bevind zich vlak bij een hooooop water!! Nu moet het wel lukken dacht ik zo. Voor meer info klik hier
Ik vermoedde al zoiets mede vandaar mijn Posts van eerder vandaag... normaal lees ik eigenlijk vooral jullie berichten gamertag is DutchRascal
Gister eindelijk even tijd gehad voor de demo. Ziet er goed uit, na mijn tentamen week maar even ergens oppikken
@KimiNL (of anderen natuurlijk) Heb net flink mijn best gedaan om punten te krijgen met driften ed. Heb nu een max. van precies 130.000. Daarna nog even doorgegaan en weer precies 130.000!?? Puur toeval of zit er een maximum aan hoeveel punten je per keer kunt halen?? (26.000 met een multiplier van 5)
Sorry, hier ook dezelfde fout en in deel 1 te posten .... Ik heb het spel sinds vandaag en gespeeld. Ik ben in bezit van een FM3 en FM4 savegame maar Horizon heeft nog niets gemeld erover Krijg je vanzelf een melding of moet je ergens zelf wat doen?
Je moet naar Dak's garage of naar de autoshow, daar krijg je ze. Volgens mij moet je wel je eerste polsbandje hebben. Maar weet het niet zeker meer.
Ik heb alles zelfs twee keer gekregen, heel vaag. Bij de meeste hielp het om eerst een band bij Race Central op te halen en dan naar je Garage!
De audi's die in FM4 zitten zijn of een S of een RS.. de auto's die op de weg rijden in FH zijn gewone auto's, dus geen snelle. en dit is de Audi A4.. Als je een audi A4 koopt, in sedan of als avant zijn de motoren etc gewoon identiek.. Overigens, die RS2 wat op de vorige pagina getoont wordt is een zelfbouwproject.. origineel is een RS2 enkel en alleen als Avant uitgebracht voor het gewone publiek.
Doe je snel, maar moet zeggen dat het voor mij ook niet lang meer zal duren. Ben wel veel gewoon aan het rond rijden in Free Roam.
dat is ook gewoon echt gaaf, als een dolle door die bergweggetjes heen rammen, handremmetje de bochten door driften. echt geweldig! maar ook lekker cruisen met een dikke mercedes of bentley is gewoon gaaf!