1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hypical

    Hypical Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Pace whore much

    met 352 is het verstandiger om een lm/rm te nemen met verdediging
    neem dan Vargas of Lulic en op RM: Maggio of Pepe
     
  2. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel jammer dat ik gister net te laat online kwam, op zo'n moment kun je spelers als robben voor 150 krijgen als je laat bied en de site er op dat moment uit ligt -__-
     
  3. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    ( Bijna ) niemand is zo dom om robben er voor 150 open bid op te zetten hoor, sws weet je dan dat je minder gaat krijgen en als iemand het doet word er de eerste minuten al vaak een bedrag in de 200k geboden.
     
  4. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Laatste 4 potjes gewonnen met m'n Engelse nieuwe squad en Braziliaanse. Engelse speelt goed, maar die snelheid gaat nergens over. Lijkt wel of het hele spel daardoor sneller gaat. Lennon schiet er trouwens in één wedstrijd 3 in: 2 van 20/25 meter in de kruising en 1 schuiver van 20 meter. The fuck? 8)
     
  6. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    zag het toch echt gisteren bij twee vrienden!
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Daarnet de Divisie 1 online weer gewonnen. Laatste potje 3 all attribute cards gebruikt: Santana, David Luiz en Robinho. Ik heb toch niets aan die kaartjes en ze verkopen voor 350-650. Daarvoor gebruik ik ze liever..

    Wel leuk.. dan komen ze helemaal de verdediging niet meer door. Alleen op de counter met z'n Aubameyang en Remy, stelletje hoeren die twee :+.

    Ziek gouden pakje als beloning:
    - 4 non-shiny spelers, beste; Osman 4222 :F:
    - 41212 :)
    - 2x large moraal :emo:
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2012
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Zoek een nieuwe keeper voor mijn BPL team heb nu Gomes.

    Aangezien Hart te duur is gaat het tussen De Gea en Reina, ik neig naar De Gea, goede keuze?
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Goede keuze. Reina's specialiteit is zijn trap.. iets waar bij mij mijn keepers het laagste moeten hebben. Ik schiet de ballen nooit weg en dus is het zonde als de kicking zo hoog is. Ik kijk altijd naar diving, reflexes en positioning.
     
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Is wel handig hoor die hoge kick van Reina, kan je bij elke doeltrap zonder risico de bal bij je spelers krijgen.

    Doordat zn trap zo nauwkeurig is kan je dan vierkantje of bij jullie (X) even ingedrukt houden en de bal bij je backs of je cvm krijgen, moeten die wel in je formatie zitten natuurlijk :+ Als je hem naar je cvm wil schieten moet die wel een beetje goede bal control hebben want je tegenstander zal er snel op zitten, omdat die er weinig zijn doe ik het meestal naar me backs, gaat altijd wel goed.

    Ik vind het veel handiger, zo'n pass naar links of rechts gaat wel is mis en als je tegenstander een beetje de rust kan houden is het altijd een doelpunt. De bal in de lucht knallen is bijna altijd balverlies door de Cb's van tegenstander.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2012
  11. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben voor de De Gea gegaan, bevalt tot nog toe goed! Zojuist voor 26000 een CM Santi Cazorla gekocht, ben benieuwd! Heb nu een middenveld met Dembele, Fellaini en Cazorla \o/
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mijn god, na een tijdje zonder problemen.. valt mijn XBOX net uit tijdens een game terwijl ik 2-1 voor sta. Hij switcht zijn vrije trap-nemer een aantal keer, en hij valt uit. Godverdomme, kut spel.

    Assaidi speelt poep in dit spel, dat heb ik wel gemerkt. Ik wil hem vervangen voor Nani, maar dat is wel zo'n dure speler.. past niet echt in m'n beleid bij dit team.

    [​IMG]

    Nani > Assaidi
    Diaby > Parker
    Walcott later > Lennon.

    En ik ga in m'n andere team Oscar vervangen voor Carlos Eduardo; iets meer aanvallende input en 5 sterren skills. :)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  13. reda074

    reda074 Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor me om te traden? heb een budget van 400k
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zou een aantal goede spelers goedkoop inkopen en duur proberen te verkopen.
     
  15. reda074

    reda074 Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals welke?
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kom op, we gaan je niet alles voorkauwen he. Dit geldt voor iedere speler.8
     
  17. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zal maar zo veel geld hebben dat je al de messi's inform's kan kopen en ze gaan discarden.
    Dan is Messi IF weg haha.
    Lijkt me opzich wel vet om te doen.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je kan nooit alle Messi's hebben, dus discarden heeft geen zin, want ze komen toch wel weer tevoorschijn uit clubs van mensen, ze pricefixen met 500k lijkt me wel sick om te doen. Zoveel winst _O_
     
  19. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik bedoelde IF's he.
    Als je elke koop die je kan zien heel lang.
    Lijk me niet dat iedereen een Messi IF heeft haha.
     
  20. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Ik ben momenteel bezig met mijn Liga BBVA team, maar ik twijfel over de verdediging. Uiteindelijk wil ik naar Pepe - Ramos. Maar Ramos is nog lange tijd niet financieel haalbaar haha. Mijn team ziet er momenteel zo uit:

    http://www.futhead.com/fifa/squads/776457

    Wie zal ik in de tussentijd als vervanger van Varane kopen?
    -Mascherano
    -Pique

    Wat raden jullie aan? :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina