1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] American Horror Story

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 10 nov 2011.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Later kom je er meer over te weten, zeker tegen het einde van het seizoen. Blijft een vreemde situatie, maar denk wel te begrijpen waarom ze flauw is gevallen, weet alleen niet zeker of je dat in zo een vroege situatie in het echt kan zien.
    Zo worden meer dingen op den duur pas duidelijk.

    Vond het zelf wel vermakelijk. Ben benieuwd naar s2, een nieuw verhaal/setting. Iig nog even geduld hebben.
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik doel daar niet direct op maar meer om hoe de hoofdpersonen met sommige situaties om gaan. Als jij in het ziekenhuis ligt en bij een scan valt de arts oid flauw.. dan lijkt me dat je nog een scan laat maken door een arts of iemand erna laat kijken. Het is immers je baby.

    Ik snap dat er iets niet klopt in de buik (op moment dat ze zwanger was weet je dat meteen), aangezien ze ook niet door d'r man genomen werd, maar door iemand in latex pakje/dat blonde gastje loopt ook wel is in dat pakje rond. Anyway, dat vind ik ook weer sterk. Ze wordt genomen zonder dat ze doorheeft dat het wel of niet haar man is. Iets met andere vormen e.d. Vervolgens lijkt het me dat je de volgende dag wel een opmerking maakt van "goeie sex he ouwe in je latex pakje" en dan weet je meteen dat het niet je man was.

    Zo kan ik nog wel even doorgaan.. het rammelt wat dat betreft aan alle kanten.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja dat klopt wel. Dacht er zelf vaak niet te veel over na, want dan ga je er meer op letten en aan irriteren (heb ik ook nog wel eens bij films).
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben nu ook klaar met het eerste seizoen maar ik weet niet echt wat ik ervan moet denken. Horrors in het algemeen vind ik geweldig, zodra er een nieuwe online staat download ik hem, slashers vind ik tof, de vage Japanse films vind ik altijd wel geinig en ook teen horrors zijn nooit verkeerd maar dit...meh. Het is een beetje The Haunting in Conneticut + The Others + Halloween zonder dat het daar (imo) echt een eigen sausje overheen gooit. Echter is het verschil met deze films wel dat de cast in mijn ogen briljant is, met name Vivian, maar het ding was dat ik me aan een aantal personen nogal begon te irriteren tegen het einde van de serie aan, waaronder Constance. Dat eeuwige gedram en gejank over van alles en nog wat is iets wat bij een horror hoort maar dan in de vorm van een film van 1,5 uur en niet over 12 afleveringen want dan is de lol er wel een beetje vanaf. Er zaten wel wat leuke stukken in maar de hele hype (scores op imdb) snap ik niet helemaal, mede door alle "fouten" (Eens met Aernhem wat dat betreft). Het kijkt wel aardig weg en af en toe een ep is wel te doen maar meer ook niet.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Helemaal mee eens , na 6/7 episodes begon het meer als een verplichting te voelen om te kijken ipv dat ik het écht wilde.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag begonnen met de serie. Ik vond de pilot wel zéér sterk hoor, als het zo blijft dan ben ik tevreden.

    Wat moet ik me nou voorstellen bij bepaalde scenes...

    De man die loopt te rotzooien met de housekeeper, die in zijn ogen sexy is, maar in realiteit een oma. Zijn dochter ziet dit...maar daarna zien we er niks meer over. Dus nachtmerrie? Wat was het....

    Zelfde geld voor die scene waar de vrouw met die man in het zwarte leren pak naar bed gaat, zij denkt dat het haar man is..maar dat is niet het geval. Wederom..nachtmerrie?
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Verder kijken, wordt allemaal duidelijk. :)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Will do! :)
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Kan niet wachten op het nieuwe seizoen wat zich in een asylum afspeelt :eek:
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Eerste ep van seizoen 2 is beschikbaar.

    Vanavond kijken. :)
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Heel nieuw seizoen zelfde acteurs andere setting je hoeft seizoen 1 niet gezien te hebben zover ik weet.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Klopt, sommige acteurs komen terug (Jessica Lange <3 ), verder staat het helemaal los van seizoen 1.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Seizoen 1 begon sterk en werd langzaam aan matiger.
    Seizoen 2 begint redelijk en wordt hopelijk steeds sterker.
    Op zich wel aardige intro. Die Sister Jude wil je gelijk al weer afslachten. 8)
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerst even tentamens maken, dan volgende week 2 eps kijken (yeah right, like that ever works) :) Ben benieuwd, ik vond het vorige seizoen heel spannend aan het begin maar na 2 of 3 afleveringen werd het vrij voorspelbaar en raakte het voor mij die spanning kwijt. Hopelijk houden ze het dit seizoen beter vast.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Eens met 2k.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, 2de ep was toch wel gruwelijk.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Jaa vind het nu alweer leuk laat de rest ook maar snel komen!
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, leip! :D
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    En de 3e was NOG toffer.

    Heerlijk seizoen weer, vind het echt zo tof dat er zoveel verschillende horror-elementen in 1 verhaal gepropt zijn, en het nog werkt ook!

    En weer top acteerwerk van Jessica Lange en James Cromwell.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Was zeker weer vetjes.
     

Deel Deze Pagina