1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wauw. De allereerste bootmissie_O__O_
     
  2. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog niemand die mij kan vertellen waar ik die musket kan vinden?

    Kan hem nergens vinden en op internet kom er ook niks over tegen.
     
  3. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik heb precies hetzelfde. Verschrikkelijk is dit zeg, heb geloof ik gister 2 uur gespeeld en verveelde me dood. Even doorbijten ben ik bang
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Knudde dat ik deze game pas morgen kan ophalen en zondag spelen. Pfff. Maargoed soms moet je andere prioriteiten voor laten gaan :D.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat heb ik echt niet, ik vind het allemaal prachtig. Lekker rustig beginnen en straks los gaan. Helemaal goed.
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik vind het begin wat lichtjes tegenvallen (heb 3 uurtjes gespeeld). Heb in ieder geval nog niet echt het WOW-gevoel. Maar goed, dat kan nog komen.

    Assassin's Creed 2 vond ik van begin tot eind echt geniaal. AC3 komt wat langzaam op gang (lijkt het wel).
     
  7. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    De wachters in de steden, met die rode kleding aan, hebben een musket:) Zijn die lange wapens met een mes voorop!
     
  8. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen zijn echt ongeduldig, chill, geniet van het spel.
     
  9. DodgyDodo

    DodgyDodo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je die Pirate Flintlock die je met special edition code kan krijgen? Die kan je in de Homestead manor vinden vanaf sequence 7.

    In die geheime kamer waar je komt door die kandelaar aan de muur te gebruiken
     
  10. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zoek ik idd.

    Ik zal hem eens gaan zoeken.
    Dank je.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Minpunt vind ik toch wel dat je na een acceptatie van een missie altijd zo ergens wordt neergegooid. Heel nep en het haalt me steeds uit het spel. Gisteren nam ik een missie aan, het spel gaat laden, ik word zo tussen een groep soldaten gepleurd en krijg meteen klappen haha.... En die knakker die ik zou ontmoeten volgens de missie staat tegen een muurtje te wachten tot ik ga praten met hem. "Ik kom eraan, bijna klaar hoor"
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ook mijn mening tot zover Ik ben nog zwaar unimpressed. Vooral grafisch valt het me toch enorm tegen. De ene scene ziet het er onwijs mooi uit en bij de andere scene lijkt net alsof alles van karton is. Maar goed, eerst maar even goed spelen dit weekend en dan gaat het vast goedkomen.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  13. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de Performance van Assassin's Creed 3? Iets waar ik me toch wel een beetje aan kon storen in de voorgaande delen waren frame rate issues, pop-up en hick ups. Is deze verbeterd ten opzichte van Brotherhood en Revelations?
     
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Framerate is niet zo'n probleem, pop-up vind ik wel heel erg opvallen. Daarbij vind ik de shadows ook heel raar, lijken allemaal vierkantjes. Vindt het zo raar als je dus shadows op een karakter ziet (zijn gezicht of iets dergelijks).
     
  15. goreblaster

    goreblaster Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    1
    Stores?

    Ik snap helemaal geen bal van t spel serieus, er word egt helemaal niets uitgelegd over hoe of wat..

    Kan iemand mij helpen? waar o waar zijn de stores of net wat zodat ik wapens / upgrades / costumes en dat soort dingen kan kopen? ik zit nu op 68% van de game en heb nog geen een keer me boog geschoten, heb vanaf t begin van de game al geen pijlen......

    *edit* oh en hoe drop ik een heavy weapon? loop al uren rond met n reusachtige axe aan me zij, ziet er nie uit..
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :lol:
     
  17. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar je weapons kunt kopen weet ik ook niet.
    Zou ik ook graag weten.


    Ik vind het spel erg mooi maar super onduidelijk.
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Game komt idd langzaam op gang.
    Duurt zeker tot sequentie 5 dat de game pas echt begint.

    Maar toch, het openingslevel in de opera is geweldig. En ik heb heerlijk genoten van de omgevingen tot de game echt op gang komt. Mijn game van het jaar!
     
  19. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    In Boston kijken naar pondtekens op je map? Ain't that hard. Als je er overheen gaat met je cursor zie je dan of Peddler of General Store staan. Peddler verkoopt alleen consumables en General Store verkoopt wapens, costumes, etc.
     
  20. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel voor je reactie! Denk dat ik hem toch maar ga kopen dan. Shadows issue had ik idd al wat over gelezen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina