1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meneerjan

    meneerjan Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik als eerste Leon vervangen; 5 chem is daar toch echt te weinig.
    Voor wat betreft Varane zou ik gaan voor Pique, puur om het feit dat hij een heel stuk langer is.
     
  2. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar, misschien moet je nog effe wennen aan Assaidi. Voor mijn teampie scored ie heel vaak en is hij heel goed.
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Zit op dit moment te twijfelen tussen Ozil of Kroos IF voor mijn bundesliga team. Grootte nadeel aan Kroos is zijn pace van slechts 57 terwijl zijn total stats wel beter zijn dan die van ozil. Iemand toevallig beide geprobeerd?
     
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog een aantal plaatsten voor het nieuwe UT toernooi

    klik!
     
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja ik! Kroos IF heb je alleen wat aan als hij dicht bij de goal staat vanwege zijn geweldig schot met beide benen. Aan Ozil heb je meer als je een echte dribbelaar benr die veel combineert!
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke thanks. Zag zonet opeens dat Diego In Form is. Ga denk ik voor hem dan. Alleen is die op het moment nogal duur.. Rond de 60.000 maar liefst:'-(
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    60k voor een goede IF uit een goede competitie is niet veel hoor. Diego is een geweldige spelmaker (duur), Brazilië als nationaliteit (duur) en speelt in Bundesliga.
     
  9. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Speelde net tegen zo'n gast die vol verdedigde, rond de 70e minuut werd ik de 0-0 tussenstand een beetje zat en begon wat meer aan te vallen. Krijg ik een counter tegen die hij scoort |:- 1-0 verloren door een kans weg te geven, zuur en dan krijg je ook nog pm van hem met 'yeah :d'
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tweede keer online divisie 1 gewonnen in 2 dagen :). Lekker.

    BPL is oke, maar m'n Brazilianen blijven té goed. Ik wil alleen een andere RW; Lucas IF als ie goedkoper wordt.
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb zelfde problee, speel nu met Hulk maar die is erg wisselvallig.. Als backup heb ik mariano rwb gemaakt zodat die ook met chemistryverlies op rv kan.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind hem de ene wedstrijd geweldig, maar de andere voelt het net alsof hij 4 meter breed is.. dan kan hij NIETS in de kleine ruimte. Daarom wil ik Lucas IF (heeft ook een geweldig schot; dé specialiteit van Hulk).

    Die Lucas IF kost nog steeds 150.000 coins :emo: . Ik heb bij de verkoop van Hulk zo'n 115.000.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  13. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Haha Siemen lekker bezig op se7ensins! Wat een idioten daar soms ook he :lol:
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Altijd hetzelfde daar. Se7ensins staat bekend om mdoden/hacken/glitchen en als je ooit een vraag stelt, vindt iedereen het belachelijk.. terwijl ze allemaal op dat forum zitten :lol:. Maar ik heb m'n antwoord.

    Wel belachelijk dat ik niet in de eerste 5 minuten kan leaven wanneer er enorme lagg is. Dan krijg je dus gewoon een loss erbij. Schandalig. =(
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  16. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Tja maar dat is altijd al zo geweest bij lag he! Staat trouwens ook een tuturial daar hoe je een autobuyer kan maken en hoe je een wedstrijd kan freezen (die ga ik wel keertje proberen) :lol:
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoezo? In H2H kan je gewoon de eerste 5 minuten leaven hoor, dat doe ik vaak genoeg als er enorme (button)lag is. Ik word daar zo moe van bij FUT.. dan moet je gewoon 90 minuten spelen met schijt lag.
     
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Bedoel dat zelfde met vorige fifa was, zo raar vind ik het ook niet ivm multiplier. Vind het overigens kut met h2h dat dat kan. Als je tegengoal krijgt binnen 5 min leave je en is er niks aan de hand (of andersom)|:-

    Qua lag moet je bij microsoft zijn, die laten die gasten connecten met crappy connection!
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tja, die lag zal altijd blijven. En ik ga niet 90 minuten spelen met lag. ;)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Voetballers!

    Iemand nog credits nodig voor zijn team?

    Op www.facebook.com/xbw.nl geef ik zes keer 10.000credits weg!

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina