1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Done. ;)
     
  2. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die auto buyer is gelukt help mij er dan ook even mee :)
     
  3. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Nice !!!! \o/
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je moet wat afweten van coderen om zoiets in elkaar te zetten. Ik denk dat er weinig mensen hier zijn die het kunnen. Zeker het volk wat hier in dit topic komt. No offence :+.

    Daarnaast word je direct gebanned als je zo'n ding gebruikt als je niet precies weet hoe je het moet doen.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Completing glitch is er nog steeds trouwens? Jeej.. kut trade pile.

    Ik heb Carlos Eduardo en Ramires gekocht voor als duo op m'n middenveld ipv Gustavo en Oscar. Ik bewaar wel beide om af te wisselen zo nu en dan. :)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  6. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    @siemenn
    Het is niet zo heel moeilijk als je een beetje verstand heb coderen.
    Heb ook wel eens fake logins gemaakt voor andere spellen.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Fake logins om te phishen? Ik ken het hoor. Beetje the dark side hè, daar hield/houd ik wel van. :cool: Maar laten we daar maar niet over beginnen :+.

    Het is niet heel moeilijk, maar je moet wel iets kunnen coderen. En het als ik zie hoeveel mensen met verstand van coderen alsnóg moeite met de WebApp hebben..
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Lol ik ga die autobuyer niet maken hoor en al had ik er een zou ik hem niet gebruiken (word je uiteindelijk gebanned)..

    Speelde net tegen een overpowered bundesliga zilver team. Hij had een of andere G. dembele die zelfs mijn thiago silva voorbijrende alsof hij er niet stond!

    Hier heb je hem: http://www.futhead.com/fifa/players/4380/

    Wel vreemd, 80 pace...
     
  9. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen trappen nog steeds in die duplication glitch haha.
    Vals spelen met een spel geeft een grotere kick.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Garra Dembele is een beest in het echt :).

    Hehe, ik moet toegeven dat ik in FUT11 heel wat spelers op slinkse manieren verkregen heb. Als ik daar nu aan denk.. =(
     
  11. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ere gisteren met mijn ajax selectie (oke niet de beste selectie maar goed)
    Ik kom tegen over iemand met een selectie die alleen eigenlijk maar rode lijntjes had.
    Ik ben de betere van de 2 en dat gebeurt me niet snel dat ik beter dan een ander ben.
    Komt hij eindelijk eens aan de bal loopt hij Gewoon 3 keer zo snel als mijn spelers.
    dus verlies de wedstrijd met 2-1 en dat enkel en alleen door zijn snelheid dat vind ik wel jammer eigenlijk en was voor mij meteen de lol er voor die dag wel vanaf.
     
  12. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij laat Fifa verpesten voor die dag door een oneerlijke verlies partij ?


    @siemenn
    Misschien ga ik ook wel weer wat leuke dingetjes doen haha
     
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Jammer dat Ligeon niet in het spel zit, die heeft 90+ pace. Besef wel dat moisander en alderweireld niet zo snel zijn dus als die gast rode lijnen heeft en een snelle speler is het niet zo gek! Chemistry heeft vooral invloed op hoe je spelers lopen en samenspelen. De snelheid van een speler blijft hetzelfde normaal gesproken.
     
  14. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor ben verder gegaan met offline.
    maar behalve die wedstrijd had ik ook al de grootste moeite een tegenstander te vinden elke keer werd ik terug gegooid omdat de verbinding verbroken was.

    Ik had andere verdedigers Alderweireld was moe en Moisander gebleseerd.
    Maar hoe dan ook werd me hele selectie eigenlijk voorbij gelopen net als ze kropen.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je teveel goals tegen krijgt:

    Pak een verdediging met Santana & Dede. Echt de beste verdedigers die ik ken.
     
  16. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Disagreed. Ogbonna + Gamberini doet het beestachtig bij mij. En zijn spotgoedkoop :).
    Kan nu eindelijk helemaal stoppen met UT, wilde op zijn minst 1x online divisie 1 winnen en dat is nu gelukt met een team van iets van 10k.
    Speelde het altijd met zilver, maar dan was het handhaving en geen kampioen.
     
  17. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Beste niet, snelste wel. Dat is wat het heel fijn maakt om met ze te spelen. Mocht je met 3 achterin spelen, doe dan ook David Luiz er bij. :p Ga binnenkort mijn oude hybrid maar weer in elkaar zetten:

    ---------- Doumbia -------- Welliton -----------
    ------------------ Emenike --------------------
    Gervinho ----- Mikel ------ Romulo ---- McGeady
    ------ David Luiz --- Dede ------ Santana ------
    ------------------- Helton ---------------------
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Online divisie 1 is te makkelijk.. Maar zou leuk zijn als je eens wat kreeg in je pakketje, toch een beloning ofzo. Steeds 3 normale spelers en dan rare contracten ofzo. =(

    @Bovenstaande:
    Snel = goed, dus voor mij zijn Dede & Santana het beste koppel, qua prijs/kwaliteit ook. Maar dat weet jij ook wel, dat snel goed is.. zie jouw team. :+
     
  19. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb dit team één online seizoen gehad. Ga hem weer kopen als 3e team, aangezien het eigenlijk geen flikker kost. Het draait nog om pace, en merkte ook voorin dat scoren lastig ging, omdat de bal telkens net niet lekker werd aangenomen. Maar goed, resultaat was er toch altijd.
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Online divisie 1 makkelijk? Nou ik vind mezelf een bovengemiddelde speler en was pas de eerste keer dat ik het won in stuk of 5 pogingen.
    Je kan het jezelf ook wat moeilijker maken door met zilver te spelen.
    Met een goedkoop goud team wat ik nu heb was het inderdaad wat makkelijker.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina