Oh, haha. Daarom is het dus wat bewogen? Ik dacht al dat ze in Theater wat camera shake hadden toegevoegd oid.
Dus. Boos als ik ben dat Campaign geen Theater dingetje meer heeft, heb ik besloten alles op te nemen. Hoe crap we beiden ook zijn. In de spoiler staan de eerste 2 delen. Er is meer, maar ik weet dat het al bijzonder zal zijn als er 1 minuut van wordt gekeken, dus ik post het maar niet. Spoiler enz. Nog geen MP gedaan, dus screens heb ik jullie nog niet te bieden.
Vind het niet gek. Wat een ongelofelijke kut site. Veel te weinig statistieken, veel te traag, lelijk, log. Geef mij good ol' Bungie.net maar. Site heet ook app.halowaypoint. Moet tegenwoordig nou alles een app zijn? Zelfs een site? Nou, als het een app was voor W8 zou ik het wel geinig vinden, maar vreemd genoeg is dat er niet. En Smartglass werkt ook nog eens niet op W8 icm H4. Pfft. Uhm, nee ik weet ook niet waar je screenshots zijn. Zal straks eens checken.
Zo, dit topic is een stuk overbodiger geworden dan ik dacht. Het is al nooit het populairste Halo topic geweest, maar dan schrappen ze ook nog eens de Campaign en Spartan Ops Theater mode, en een paar dagen na launch werkt die van de MP nog niet eens. Lekker hoor 343. Misschien hadden jullie even wat hulp moeten inschakelen van Bungie. Die weten tenminste wel wat ze doen. (met de launch van Reach was het ergste dat er wat vertraging in de uploads zat; maar het werkte iig. én je had campaign theater)
Nou ik heb liever een lekker spelende Halo (Halo 4 dus) met een 'slechte' theater mode, dan een mindere Halo (Reach dus) met een 'goede' theater mode. Ik mis Bungie echt totaal niet.
Nou ja, dan Halo 3 als voorbeeld. Goede theater mode met een heerlijk spelende Halo. En dat was ook nog eens gelijk hun eerste poging. 343 heeft tijden gehad om af te kunnen kijken.
Het is ontzettend jammer dat het zo'n uitgekleden versie is geworden, waarom snap ik niet. Is het tijdelijk dat je je laatste potje terug kan kijken of worden het er later meer? Want anders heb je er al helemaal niks aan. En ik wil al mijn medals overzichtelijk zien op de site! Eigenlijk wil ik alles overzichtelijk hebben Ach, het spel zelf is wel vet, daar gaat het om.. toch?
Het is gewoon afwachten totdat je op de waypoint site je screenshots kunt bekijken, Halo 4 content kunt downloaden naar je 360, en dat de file browser in Halo 4 werkt. Ze hebben gezegd dat ze uiterlijk volgende maand hiermee klaar zijn.
Ik heb de campaign nog niet uitgespeeld en dus Theater verder niet aangeraakt. Maar je wilt me dus zeggen dat het NOG niet opgelost is? Jezus.... De game is verder leuk hoor, maar geen Theater, geen echte Halo muziek (imo). Het lijkt erop dat Halo 3 voorlopig nog de beste blijft.
Firefly Ja jammer dat Theater nog niet helemaal toppie verloopt maar ik ben in ieder geval blij dat ze het niet helemaal geschrapt hebben en het er in ieder geval voor MP in zit.
Hoe zet je iets in fileshare? Ik had gister zo'n sicky sticky dat ik die moet delen Maar al mn bestanden komen in local share te staan :/
Theater werkt verder prima, het heeft echter alleen support voor multiplayer (matchmaking, custom games, forge). Verder werkt publiekelijk zoeken naar files nog niet. Dit komt volgende maand. Het duurt wat langer, maar uiteindelijk komt het wel. De muziek is 'anders'. Hoewel ik de muziek tijdens gevechten niet zo mooi vind, is de thema muziek wel van hetzelfde niveau. Gister forge gedaan met een vriend van mij. Hij had iets te vaak op duplicate object gedrukt. Het grappigste is dat deze gebouwen maar 100 punten van het budget van 10.000 innam