[XOne] [Forza Horizon] Photomode

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 26 okt 2012.

1. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    @Bidle

Zo bedoelde ik het niet. Begrijp ook wel dat je iedereen een kans wilde geven. Het is gewoon jammer dat het voor enkelen, waaronder ik, best lang heeft geduurd voor de clubrequests werden geaccepteerd. Ik zou de SLS graag winnen en vond het dus niet zo heel erg dat me dat credits heeft gekost.

Ik vind het een mooie geste van je maar die credits verdien ik wel weer terug en die Aventador J komt er wel. Ik zal je wel toevoegen aan mijn Friendslist als ik weer achter de xdoos zit.

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Thx, had het ook niet zo opgevat hoor! :thumbs:

Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  3. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    In de R2 had ik zo'n beetje alles gereden met die Sento, dus het is zeker geen miskoop! En dan nog, als je alle races hebt gedaan en niet onnodige aankopen hebt gedaan heb je toch nog dik 10 miljoen over. Ik zit nu ook nog met 4 miljoen opgescheept wat ik aan niets nuttigs meer kan besteden. Upgrades zijn gratis en die old timers van een paar miljoen sla ik over.

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik ook in R3, vind het echt een super auto. Gebruik voor R2 de Aventador J, die is dan net iets fijner.

Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    \o/Mercedes SLS code contest\o/​

Winner!!!!!

Voor mij is er een duidelijke winnaar. Namelijk DutchBastard!!! Als ik kijk naar enkele details dan komt het bijna 1 op 1 overeen. Enkele voorbeelden:

1. Zie de boog van de brug die net weg valt achter de rotsen.
    2. De plaats van het Horizon logo valt met het puntje net in de schaduw van de bumper
    3. De lichten in de tunnel zijn exact hetzelfde in het begin bij de bocht.
    4. De correcte lichte draaiing van de foto.
    5. De lichtcorrectie die ik had aangebracht zijn nagenoeg hetzelfde.

Wil nog wel even de foto van SleepTrgt benoemen, want toen ik deze zag dacht ik shit,.... we hebben een winnaar. Dit kan niet verbetert worden; Toch dus net wel!​

Enfin, ik ga de code nu per PB doorsturen naar onze winnaar; Gefeliciteerd en veel plezier met de SLS!!!

Voor meer info klik hier

Laatst bewerkt: 4 nov 2012
  6. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Yeah! Thanks man! Het koste wel ff wat moeite maar ben ervan overtuigd dat het de moeite waard was. Ga gelijk even proeven aan de SLS.

Het grappige is dat je enkele punten waar ik specifiek op heb gelet benoemt. Het logo was het eerste uitgangspunt en vanaf daar ben ik gaan zoeken. Leuke uitdaging!

Het boompje in het driehoekje bij de brug heeft ook geholpen. Leuk detail wat ik zelf pas later zag is dat er een steentje op de schaduw zit ter hoogte van de spiegel.

7. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja ik lette inderdaad ook op die punten, maar was beetje lastig haalbaar dus na paar pogingen vond ik het mooi geweest!

En toen zag ik ook die foto van DutchBastard en zag ik ook dat het voor mij voorbij was :'-(

Well done! zeer goede foto! geniet van de SLS :b:

8. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Thx! Die van jou was ook erg goed. Ik wist wat me te doen stond en makkelijk was het zeker niet.

Als dank nog een foto van de sls op dezelfde plaats.

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Gefeliciteerd DB. En zeer leuk idee Bidle!

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haal die poepkleur van je SLS af :+. Gefeliciteerd DB en idd tof idee Bidle :).

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

:thumbs:

Geen dank vond het leuk om te doen! :b:

12. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Zit al een ander kleurtje op... probeerde voor de foto een beetje in de buurt te komen van de sesto maar in dit licht is het inderdaad een vreemd kleurtje...

13. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Mijn eerste 2 fotokes :D Erg tov dat er eindelijk eens matte kleuren inzitten nu :)

Laatst bewerkt: 7 nov 2012
  14. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    om het topic een beetje levend te houden... ik vind de photomode in Horizon echt een toevoeging in FM4 was ik er snel op uitgekeken maar daar zijn de mogelijkheden wbt compositie dan ook beperkter...

15. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    en nog een portie american muscle

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107

Laatst bewerkt: 8 nov 2012

Deel Deze Pagina