[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Had net een lekker potje :cool: (voor mijn doen dan)

    [yt]OCBPiE2VkPI[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2012
  2. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben ik de enige die een gameplay video veel vetter dan als ik het zelf speel.
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, je bent heel speciaal.

    Dat laatste wapen waar je door wordt vermoord, is fucking nice. Bunary Rifle <3
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2012
  4. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je mij een keer zien in HD :+
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Flood.

    De uitgebreide Xboxworld recensie komt er aan. Bijna klaar!
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zijn je stats van Halo 4 al online te vinden ?
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  8. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe de anderen m vinden, maar ik vind m wel hoog.

    Mannetje was 1 shot, loopt er een mannetje precies voor m naar de andere kant, gaat mn aim automatisch naar zijn hoofd. Geen kill en zelf gekilled als resultaat.
     
  9. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Echt gasten what tha fack.
    Lijkt wel alsof ie-dereen die fucking game al heeft voor de release.
    Ik wil 'm nu verdomme :mad:
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  14. MrLucros

    MrLucros Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie review. Is erg mooi dat je een oordeel hebt gegeven zonder te veel "fanboyism". Reviews waar men duidelijk fanboy is van Halo lees ik niet graag.

    Een vraagje toch, waarom is het feit dat het spel in het Nederlands is een nadeel. Nederlands zal er knulliger uitzien, maar dit helpt wel voor spelers die het engels niet geweldig beheersen. Ik ga zeker met ondertitels spelen om niks te missen in het spel. Dat de meeste mensen er geen voordeel aan hebben wil niet zeggen dat het een slecht punt is naar mijn mening, men geeft je de optie om het naar engels terug te zetten.

    Begrijp de haat tegen nederlandse spellen nooit. Ik was toen ik jonger was altijd heel blij als ik lekker in het Nederlands kon spelen.:+
     
  15. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zelf vind het fijner om engels te hebben bij een game/film, ben het gewoon zo erg gewend, lijkt wel alsof als iets in engels is ik het sneller binnen krijg als nederlands :9
    Pluspunt bij H4 in t nederlands is dat mn broertje en mn pa er dan meer van snappen, zijn niet echt geweldig in engels :+
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dank je MrLucros. Ik zou het niet erg vinden als je een normale optie kreeg. Het is nu zo dat je alleen door je locale aan te passen Engels kan krijgen. Het zou gewoon in options gekozen moeten kunnen worden. Niet iedereen is blij met het Nederlands in dergelijke spellen.
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Overigens wel grappig wat ze gedaan hebben met de Banshee en Gauss warthog. Banshee is veel lomper nu waardoor die momenten van Reach waarin je 30 man kunt wegvagen voordat je explodeert niet meer zal voorkomen. De Gauss warthog schiet nu helemaal niet snel meer. Je schoten moeten nu echt kloppen. Ik ben wel voorstander van deze veranderingen omdat deze voertuigen in Reach gewoon overpowered waren, maar een beetje jammer van de Banshee vind ik het wel. Was toch soms wel lekker om zo stront irritant in de lucht te hangen en een enemy team weg te vagen. ;)
     
  18. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Tering man, bij splitscreen staat echt heel het scherm vol met info waardoor je amper meer wat ziet. 8)
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Ik vind vooral de Banshee verandering goed, als je zelf maar geen power weapon krijgt om hem uit de lucht te knallen en je random team maten verneuken steeds die wapens dan is het gewoon zwaar klote. De grond voertuigen kun je wel gewoon te pakken krijgen met normale wapens en granaatjes, dus van de Gauss vind ik het wel wat jammer. Die had wel lekker sterk mogen blijven imo.
     
  20. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Spartan laser is ook niet meer wat het was. En als je dood gaat, dan verdwijnt je wapens zo snel, niet normaal. Je sprint erheen en het is weg.

    Stats schermen zijn onduidelijk, zowel select als na de match, je ziet namelijk iedereen die heeft meegedaan.

    Van de slowdowns als ke wordt beschoten merk ik niks. Wordt altijd 2x neergeslagen en gepwned met sword. Met speedboost gaan mensen zelf alleen maar meelee -.-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina