[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Na de zoveelste keer bullshit in me EST pakje te hebben gekregen heeft EA denk ik toch een beetje medelijden met me gehad, OH YEAH! *)

Met deze 240k erbij zit ik nu boven de 1m als ik alles verkoop :)

Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  2. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof je het toch niet. Zal mij een zorg zijn_0/

3. meneerjan

meneerjan Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bofkont! Mijn beste is Arshavin, jeej, 850 coins!

4. FifaSkiller

FifaSkiller Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste was volgens mij Xavi.
    Ook al 2x Yaya Toure en 1x Hart uit pakje.

5. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel weer gratis pakjes aan komen. Trade Pile hangt weer \o/

6. FifaSkiller

FifaSkiller Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft geen feest

7. DutchSoccerxx

DutchSoccerxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook inderdaad, maar hoe krijg je die pakjes dan?

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nu voel ik me alleen maar meer genaaid door EA, eerst de problemen met de trade pile, en nu iedereen 10, 15, 25 gratis gold packs zien ontvangen! Niet de compensatie die ik gehoopt had :mad:.

Het handelen daarentegen gaat wel lekker, al is van een aantal spelers de markt helemaal ingestort (Spelers die vorige week voor 30k verkochten, staan er nu voor 17k BIN op!). Daarnaast begin ik FUT13 online ook wat beter onder de knie te krijgen, met 5 verdedigers spelen schijnt behoorlijk te helpen. De afgelopen seizoenen gewoon keurig de titel in divisie 1 gepakt.

9. Jordi95

Jordi95 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, iedereen schijnt een pakje als compensatie daarvoor te krijgen ofzo, ik heb er al vaak zat last van gehad en krijg niets.

10. DutchSoccerxx

DutchSoccerxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij niet 1x een pakje gekregen, terwijl ik nu echt heel veel last ervan heb.

11. Jordi95

Jordi95 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vreemde vorm van willekeur inderdaad:confused:, heb nu tien spelers op completing staan die ik zou willen verhandelen.

12. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat heb ik dus ook. Ook ooit 3 kaaarten 2,5 week vast gehad. Niks gehad tot nu toe.

Kameraad van mij dus 10 packs en 1000 fifapoints.

Het is wel zo eerlijk als iedeereen iig een vergoeding krijgt.

Plus het feit dat fifa regelmatig nog wel een x mag vast lopen oid.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is gewoon al vanaf de EERSTE FIFA Ultimate Team raak met allerlei onzin. Vind het nu wel welletjes geweest. FIFA 13 al geruime tijd niet meer online gespeeld, laat staan FUT. Ok, dat lieg ik. Zaterdagavond nog gedaan ... maar wel met maten op de bank en wat bier erbij. Dan is't leuk.

Blijf het vreemd vinden dat de Web-app al sinds '09 kuren vertoond en dit gewoon niet opgelost word.

14. Jordi95

Jordi95 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben wel meer problemen op te lossen, sommige spelers zijn véééééél te overpowered, neem David Luiz, die spant de kroon, als ik een team met David Luiz tegen krijg weet ik al dat ik ga verliezen, elke corner tegen betekent een doelpunt en die gestoorde houdt zelfs Theo Walcott bij. Daar wordt ik ook gek van!

15. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eigenlijk sinds nadat het spel is uitgekomen geen Ultimate Team meer, maar volgens mij zit ik al 2 weken op de web app met een trade pile die maar niet leeg gaat. Ik vind het erg raar dat sommige een compensatie schijnen te krijgen, waar mijn tradepile al wekenlang vol zit (en ik dus ook niet verder kan handelen) en ik een periode heb gehad waar gewoon al mijn spelers op completed staan.

Ik vraag me echt af waar ze het op baseren om iemand een vergoeding te geven of niet. Iedereen heeft er toch last van? Geef iedereen dan dezelfde vergoeding...

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Jup. Ook mijn trade pile en watch list zitten weer compleet vast. Balen, want ik heb net even een paar goede deals gescoord die ik graag weer door wil verkopen en in mijn active squad wil!

17. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, super irritant is dat zeg. Ik snap er echt niks van, het spel is al ruim een maand uit maar toch blijven ze maar klote. Echt een stuk verdriet is dat UT, terwijl het toch het paradepaardje en tevens melkkoe is voor EA. Je zou denken dat dat een prioriteit heeft, maar de werkelijkheid is anders.

Zal ook te maken hebben dat ze met PES gewoon 0,0 concurrentie hebben. Ik ben nooit een fan geweest van PES en vond het altijd al een drama, maar er zijn velen overgestapt na de laatste series. Dus EA zal wel iets hebben van, Fifa 14 verkoopt toch wel. En dat is ook zo, dat is het nog wel het erge :emo:

Als Call of Duty bijvoorbeeld kut is dan kijk je wel naar Battlefield of Medal of Honor.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Het is elk jaar hetzelfde liedje en je wil niet weten hoeveel geld mensen in FUT steken. Dat loopt voor sommige op tot honderden euro's. Zit een bepaalde "verslaving" in de game. Het is met pakjes net gokken ... hopen op een goede speler en langzaam maar zeker zie je je bankrekening leeg lopen. De fixes die EA dan uitbrengt zijn meestal dezelfde als die van voorgaande jaren. Elk jaar komen we dezelfde fouten tegen ... :emo:

19. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Bij mij staat er sinds vanochtend ook al een hele waslijst op completing. Heb trouwens ook nog nooit iets ter compensatie gehad. Moet je daarvoor misschien contact opnemen met ea? Heb dat net geprobeerd via de site maar als je dan probeert in te loggen blijft dat scherm ook hangen. Gaat lekker zo! :thumbs:

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Gelukkig heb ik nog nooit een euro uitgegeven aan FUT (sterker nog, ik heb er flink wat geld mee verdiend!)

Ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken, aangezien ik net voor 300k aan spelers heb gekocht en verkocht, en het zou me behoorlijk slecht uitkomen als deze 2 week lang vast komen te staan :mad:!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina