@Fifaskiller
Vooropgesteld, ik ben gematigd tevreden over Fifa Ultimate team 2013, de andere spelmodi vind ik vaak zelf nog beter. Ik maak geen bedrijf zwart, ik som een aantal feiten op, hoe kan het dat er al twee jaar lang regelmatig dingen blijven hangen op de trade pile en watch list, zonder dat EA de kern van het probleem aanpakt. Hoe kun je een systeem invoeren waardoor het bij tijd en wijlen niet meer mogelijk is om in één keer een bal aan te nemen, zelfs als de bal met lage wordt ingespeeld? Hoe is het mogelijk dat David Luíz Theo Walcott bijhoudt over een afstand van 40 meter en hem kinderlijk eenvoudig opzij zet? Dat zijn dingen die ik mij afvraag, de gameplay van Fifa is nog steeds goed, in Ultimate team mag het spel van mij iets langzamer en First touch control mag een kleinere stempel op het spel drukken, verder: prima.
En ik maakte inderdaad een karikatuur van EA medewerkers door te stellen dat ze daar aan het bier en de nootjes zitten, dat krijg je als er geen problemen worden opgelost! Wat zitten ze daar dan te doen!
En respect hebben voor EA? Waarom? Ik betaal toch gewoon voor het spel, 65 euro en misschien 1 keer per jaar als ik 800 MS points koop en daar pakketjes van koop! Ik ben van mening dat ik geen respect hoef te hebben als ik betaal, want ik hoef EA niet op de knietjes te bedanken dat zij dit spel hebben gemaakt, ik heb er gewoon voor betaald.
Laatst bewerkt: 5 nov 2012