[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dit alles gaf en geeft mij nog steeds een zeer rommelige ervaring. Ik vind het verhaal helemaal niet zo goed uit de verf komen en op de frontier omgeving na vind ik de wereld ook niet zo prachtig. Ik heb er nog steeds te weinig feeling mee allemaal. Als men gewoon was begonnen met

Het verhaal van Connor die opgroeid in het dorp
    was dit voor mij vele malen beter geweest. Ik zat er zaterdag zelfs aan te denken de game terug naar de winkel te brengen en om te ruilen voor iets anders. Het is dat een grote fan van de serie ben en ik dus besloten heb door de frustraties heen te prikken. Ik zit nu in Sequence 6 en het lijkt erop dat de game nu pas gaat beginnen. Het is goed dat de game groot is, maar overdrijf het niet. Voor m'n gevoel ben ik al 6 sequences een verkapte tutorial aan het spelen.

Maar goed, we gaan het zien hoe de game zich verder gaat ontwikkelen. Voorlopig is het voor mij niet de game met het niveau wat ik had gehoopt.

Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik, nogmaals, heb dat gevoel niet gehad. Ja, het begin is niet heel vlot, maar het heeft mij wel gegrepen eigenlijk. Zaten best leuke stukjes tussen. Natuurlijk, bij sequence 6 is het weer veel meer een Assassins Creed, maar de opbouw is voor mij niet zo heel hinderlijk. Ik heb het heel relaxed zitten spelen, want ik wist natuurlijk wel dat het spel straks pas gaat beginnen. Als de game nou helemaal zo was zoals in het begin, ja, dan was ik wel teleurgesteld geweest. Maar ik vond het eerste deel niet zo verschrikkelijk als dat ik van velen hier lees eigenlijk.

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ben ook een groot fan van de serie, dus geef ook nog niet op. Het zal vast wel goed komen :)

4. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon even doorbijten dus:)!

5. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk er precies hetzelfde over, gelukkig vind ik de multiplayer (al heb ik pas 2 potjes kunnen doen) ook altijd wel leuk voor enige periode, dus aan terugbrengen heb ik nog geen moment gedacht.

Voor mij had het leuker gewezen als ze inderdaad begonnen met de jeugd periode van Connor. Dan zijn er nog wel wat dingen waar ik me vraagtekens achter zet zoals het spelen van verstoppertje en boodschappen doen voor die ouwe vent. Het jagen vond ik daarin tegen dan weer wel leuk, dus ik begrijp wel dat je natuurlijk niet iedereen een plezier kan doen. Dat hele verhaal van Hayath (of hoe die ook heet) had volgens mij ook wel in een introductie film gekund.

Maar verder afgezien van het aantal glitches vind ik het wel een mooi en vermakelijk spel. Is toch enige in zijn soort

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Daarom ga ik vanavond weer vrolijk verder, want ik weet zeker dat de game nu beter gaat worden! Dat moet gewoon! :+

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach ik kan me in sommige punten best vinden, maar ik heb mij er nooit echt aan gestoord. Ik zit in sequentie 7 nu en heb er al bijna 30 uur opzitten. Hoe? Door gewoon de tijd voor dingen te nemen en buiten de missies om lekker door de bossen op zoeken naar dieren. Er is gewoon zoveel te doen (na seq 4-5) dat ik het gedeelte daarvoor echt niet erg vond.

Oh en btw, piet piraat spelen is echt freaking awesome :cool: FULL SAIL!!!

8. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom hoor je mij ook verder niet zeggen dat het slecht is, maar het is niet mijn smaak. Sommige vermaken zich ermee, sommige zien het liever anders. Dat houd je altijd natuurlijk :b:

9. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    oeps dubbelpost, excuses.

10. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje.

Heb AC1 en AC Brotherhood uitgespeeld. Hierin waren de enemies een stuk moeilijker als in AC3, of lijkt dat maar zo? Ik bedoel, ik gebruik niet eens STEALTH en het klimmen en klauteren over daken heb ik ook nog maar 1/2 keer gedaan. Nee, ik ren gewoon dwars door de stad en vermoord hele legioenen aan soldaten in mijn eentje. Staan er 30 man om mij heen, no sweat. Vuurpeloton van 50 man? Ik grab gewoon 1 soldier en dan schieten ze allemaal op hem. Een marcherende stoet van 100 enemies? Ik ren er vol in en begin om mij heen te hakken. Resultaat: 0 damage ontvangen, 100 enemies deaud. Wtf is dit voor een easy halfbakken ei game? :9
    Zeg mij AUB dat ik ergens de difficulty omhoog kan schuiven, klaarblijkelijk staat die op ultra EASY. OMFG zo saai.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Kan niet... Ik snap trouwens niet zo goed hoe je de gevechten in AC III makkelijker kan vinden, hier vallen ze je tenminste nog weleens tegelijk aan, in alle voorgaande AC delen bleven ze netjes wachten tot je hun kameraad aan flarden had gescheurd alvorens de volgende kwam.

12. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben er echt door heen aan het ploeteren. Heeft niks meer met Assassins te maken tot nu toe. Zit ergens in Seq 7. Waar is het vermoorden van belangrijke personen gebleven.. Wordt het nog wat of blijft het zo?

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wordt je nog beter in lockpicken? Ik krijg een lock niet open. Als ik steeds RT moet drukken gaat die pin halverwege steeds weer naar het begin...

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    sneller RT achter elkaar doen ;) Nee je wordt niet beter, maar door side missies kan je wel sleutels verkrijgen :)

15. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ze vallen inderdaad soms tegelijk aan. Druk dan op (B) en in een cutscene zie je dan hoe je Assassin 2 man afslacht. Ja, waarom niet gelijk een filmpje voor 10 man denk ik dan:confused:
    Ook wel lache, die iets sterkere soldaten. Dan moet je in plaats van (X) rammen ook wel eens (B) gebruiken. Wauw, wat een variatie en diepgang.

Oja, dat wachten tot hun kameraden sterven zit er nog steeds in, want in elk gevecht van 10 man staan er op elk moment minstens 8 man niets te doen.

Maar.. difficulty veranderen is niet mogelijk? Heb het idee dat dit makkelijker is dan een LEGO Indiana Jones game.

16. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je ze trouwens ontwijken? Als ik het goed herinner kon je in de vorige AC's door middel van een knoppen combinatie een aanval ontwijken, maar nu heb ik die nog niet gevonden. Ja, weg rennen misschien, maar dat bedoel ik niet. Een stap opzij was dat geloof ik

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik wil Ezio.
    Vind Connor maar een aap.
    :+

18. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff ff een tegenbericht tegen al die wat negatievere berichten. Dit is echt een fantastische game!! Uiteraard is het begin (sequenties 1 t/m :cool: wat traag, dat zal niemand ontkennen en dat geven ook veel mensen aan. Maar hé, bij sequentie 4 al kan je gewoon alles doen wat je wil in de frontier en dat is echt geweldig. Beetje bomen klimmen, jagen maar ook vooral de frontiersmannen en hun verhalen zijn tof om te onderzoeken. Zo zit ik al een hele tijd in seq 5, juist alleen maar omdat ik er nu zoveel omheen aan het doen ben. Ik vind Connor trouwens tof. I love halve indianen <3 :p

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Pfffff. niet te doen man. Heb nog steeds kramp ... 8)

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Tsja ik vind indianen dus kut.
    En sloten openen van kisten is impossible ja.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina