[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik meestal light melee weapons, dus ik moet voornamelijk vitality, endurance en dexterity trainen?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    argh , ik bedoel natuurlijk dexterity.. hoe the fuck kom ik bij agility ..:|

ik heb net een black knight sword gevonden, is het de moeite om daar mijn dragon sword mee te vervangen? Dan moet ik nml 3 punten strenght gaan farmen :+

3. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, de black knight wapens zijn over het algemeen wel goeie wapens en als je ze kan upgraden zeker nuttig tot aan het einde van het spel.
    Drake sword zou ik niet te lang op blijven hangen, het is in het begin een super goed zwaard maar scaled met geen enkele stat waardoor die geen extra damage doet naar mate je level hoger word en je meer punten in str/dex ofzo stopt.

Ja vooral vitality en endurance zijn erg belangrijk omdat je door die stats meer health en stamina krijgt en dus meer hits kan tanken en wat vaker kan dodgen/blokken. Als je dus de snellere wapens gebruikt moet je idd punten in dex gooien! Maar check dus wel altijd of je wapens daadwerkelijk met de stats scalen waar jij punten in stopt.

4. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Alleen als je al een Strength build hebt. Samen met de Black Knight Great Axe 2 van de beste wapens uit de game voor Knights. M'n Great Axe is iig nog steeds door geen enkel ander wapen overtroffen qua damage.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Lol, in mijn post had ik dexterity staan en dat heb ik aangepast omdat ik zag dat jij het over agility had en ik zoeits had van ow, dan zit ik er naast ...

Ik heb to meer dan 75% van de game met de Drakesword gespeeld. Wel ergens rond de helft geupgrade naar + 5. Prima te doen.

6. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wou alleen maar zeggen dat er betere keuzes zijn dan de drake sword. Persoonlijk vind ik het upgraden zelf ook erg prijzig, een shit ton aan souls + dragon scales die niet heel makkelijk te krijgen zijn voor een damage upgrade van 200 naar 300 zonder scaling.

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Nu in Tomb of Giants,wat een doolhof.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat is nou een goed schild om up te graden? ik loop nou rond met grass crest +5 maar kom er achter dat die niet eens 100% physical blocked

nou moet ik zo naar Queelag dus dacht dan is t handig als ik dragon crest ga upgraden (ivm fire resist) dus heb wat twinkling titanite met Snuggly geruild maar twijfel nu heel erg welk schild ik nou t beste in kan investeren

en heeft t zin om een schild Divine ofzo te maken? maakt dat qua bescherming wat uit of heeft dat alleen invloed op de damage van je bash?

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ik speel met Greatshield of Artorias+5 (moet je wel Sif voor gekilled hebben) en Eagle Shield +15. Black Knight Shield heeft een 95% fire damage reduction dus die is super handig voor Quelaag. Weet trouwens niet in welke PT je zit, maar Eagle Shield is vrij vroeg te vinden boven de swamps van Blighttowen.

10. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik gebruik zelf meestel de grass crest shield omdat die je een boost geeft in stamina regeneration.

Als ik een 100% physical block nodig heb gebruik ik de balder shield of de dragon crest shield. Balder heeft meer stability maar de dragon crest heeft weer meer magic block. Black knight shield is ook een goed schild inderdaad maar denk niet dat je daar nu al toegang tot hebt aangezien je bij Quelaag bent.

Eagle shield is een aanrader als je het geen probleem vind om een greatshield te gebruiken.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eagle shield heb ik volgens mij idd al, dus die zou ik op kunnen gaan pimpen. Ik dodge vrijwel nooit , tank alles bijna dus een greatshield lijkt me geen punt

en hoe krijg ik een schild dan +15? want ik kan mn grass crest niet verder dan +5 maken , als ik hem wil modifyen bij de smid kan ik hem alleen maar bijv divine ofzo maken

12. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Vind greatshields zelf niks omdat je enemies dan niet meer kan parry-en. Maar als je een tank build hebt is het idd een goeie keus.

Om gear tot +10 te kunnen upgraden moet je de Large Ember vinden en deze geven aan André de blacksmith in de Undead Parish. Als je stuff dan +5 is kan je kiezen om je spullen bij hem naar +6 te ascenden! Zelfde geldt voor +15 alleen heb je dan ook nog de Very Large Ember nodig.

Als je wil weten waar de Large en Very Large Embers kan vinden:
    Large ember kan je in de depths vinden nadat je de eerste Butcher hebt gekilled.

Very large ember is te vinden in de New Londo Ruins nadat je het water hebt laten zakken zodat je het gebied met de darkwraiths in kan.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm raar, die heb ik hem volgens mij al gegeven. Kan toch geen kwaad als je hem meerdere dingen geeft? Volgens mij heb ik al 2 embers bij die baardaap ingeleverd :+

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik nog steeds de Crest Shield, goed schild.

15. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is idd raar, je weet dat je in het scherm waar je je gear ascend ook links en rechts door de verschillende tabs heen kan lopen om de verschillende soorten upgrades te kiezen? Die fout heb ik zelf ook in het begin gemaakt :+

Het kan verder trouwens geen kwaad om hem meerdere embers te geven. De embers hebben allemaal maar 1 blacksmith bij wie je ze in kan leveren.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja weet ik, zal morgen nog s kijken

ik zie bij mn Grass crest altijd alleen maar de optie om hem divine te maken. Ook geen greyed out optie voor een +6 :/

17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Demon Great Axe+15 is sterker dan de Black Knight Great Axe als je veel punten in strength hebt. Demon Great Axe is namelijk de enige die een S ranking heeft voor strength qua scaling. ;)

18. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in het gedeelte van die 2 belle gargoyles op het dak, heb inmiddels al een stuk of 10 x geprobeert maar word steeds maar gemold wanneer dat 2de kutbeest daar aan komt..... Iemand tips??

Ben level 27 met vitality 17, endurance 13, strenght 13, dexterity 16. Voldoende hoog om ze te verslaan of moet ik ze nog wat opkrikken??

Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Das zeker hoog genoeg om ze te verslaan. Heb je Solaire gesummoned om je te helpen b.v. ? Je kan als je je menselijke vorm hebt een NPC summonen welke je dan helpt bij het gevecht. Dit doe je voordat je de deur doorgaat naar het dak waarop je vecht.

En het helpt om je te focussen op 1 vijand. Gebruik het hele dak om overzicht te houden. Zodra je er 1 verslagen hebt dan wordt het weer een stuk makkelijker.

20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker aan te raden om Knight Solaire te summonen bij dat gevecht, zo'n dramatisch gevecht dankzij camera/lock systeem en frame drops :F:

Deel Deze Pagina