Ik doe ook graag mee! Rond een uur of half 4 kan ik erbij zijn, of is dat te laat? Gamertag: martijndepro
Maakt niet zoveel uit denk ik wie de host is, gewoon wie er het eerste is lijkt me! Mij maakt het iig verder niet uit.
Nee mij ook niet hoor, maar ik denk dat het beter is als iedereen 1 centraal persoon joined. Met reach was het wel goed gedaan trouwens, een vriend van je zit in een lobby met andere mensen die je niet in je friendlist hebt, druk je op join friend en kom je met al die andere mensen erbij without a invite, volgens mij was dat in H3 niet Lethal en LeLas, hebben jullie al wat geknutseld op forge om te kunnen doen?
Ja we zien verder wel. Ik heb trouwens ook al wat mensen in mn friendlist, en ik zal iedereen minstens 1 keer inviten. Dan komt het wel goed denk ik.
Serieus facking mooie dingen daar gebouwd (zelfs een UNSC schip die echt uber goed gelukt is, in reach kon ik hem maar matig nabouwen)
Zou wel tof zijn om te doen ja, vond t ook wel geinig om op de "Park" van Lethal met LeLas te kloten . Anders kunnen we later ook nog eens n soort 'Invade the Base', dat 2 teams een kasteel of fort moeten bouwen en dan iets wat je moet pakken bij de enemy base(kunnen we ook gewoon in forge met een item doen of custom games)
Ik moet eerst nog 8 uur werken voordat ik jullie asses kom kicken! Hoop dat er vanavond nog veel mensen online zijn...
Ik heb hopelijk 1-2 uur het spel binnen van Wehkampf, maar weet het niet zeker.. Als ik hem binnen heb start ik hem gelijk op en zie welke mensen online zijn
Zet mij ook maar op de lijst Badname2. Gaan we elkaar allemaal adden dan of de organisator verstuurt een invite?