1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Rivals-Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 20 mei 2012.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik herinner me die fotoshoot nog ja! Als ik me niet vergis reed ik daar of in de Bora of misschien in de Celica. Hadden we niet een cup gehouden met die auto's???

    Valt niet altijd mee om daar gediciplineerd mee bezig te blijven elke week, maar hier is hij weer!

    AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE TRACK 16
    [​IMG]
    7-Voudig kampioen Formule 1...

    ...Dakarwinnaar of 24h Le Mans overwinnaar...

    ...Of zelfs Kampioen in het FIAA GT2 kampioenschap...

    ..Allemaal heel leuk en aardig, maar het komt nog niet bijna in de buurt met de eeuwige roem die vergaard kan worden op het Top Gear Circuit in de Reasonably Priced Car. Hier overwinnen is het hoogst haalbare in de autosport; iets waar over jaren en jaren nog zal worden. Dik 125 pk wacht op jullie om te worden losgelaten op het heilige Top Gear asfalt.
    Deadline: Zondag a.s.
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ga mijn tijd neit meer verbeteren aangezien ik nu op de boot naar Schiermonnikoog zit. Ik was gister op de helft een halve autolengte sneller dan Loyall maar verprutste het lange rechte stuk elke keer. Denk dat er nog wel 1-2 tienden af kan.
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Sorry Nori...
    [​IMG]

    EDIT:
    jou tijd kom ik niet meer onder hoor, Nori...
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2012
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]

    Top Gear: Senna special Rivals
    2:24,319 Dit is mijn eindtijd. Deze bejaarde kan niet sneller.:+



    765 LoyallRonin B/480 NSX-R MTC 10/22/2012 0:02:24.319
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905

    @ Loyall: Staat genoteerd :)
    AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE TRACK 17
    [​IMG]
    Deadline: Zondag a.s.
    De beste supercar voor dagelijks gebruik. Zo stond en staat de Hona NSX bekend onder kenners. Ontwikkeld in samenwerking met Senna himself op het asfalt van Suzuka kan en kon deze auto het de Ferrari's en Lamborghini's van deze wereld erg lastig maken (plus: omdat hij Japans is gaat hij niet zomaar stuk!). Aan ons de eer en het genoegen om de NSX op zijn thuisbasis aan de tand te voelen in de challenge Top Gear Rivals; Senna Special!
    [yt]yAwJsOECGBU[/yt]
    [yt]gyhKXyatgi0[/yt]

    UITSLAG RIVALS CHALLENGE TRACK 16
    [​IMG]
    De reacties op deze challenge waren niet onverdeeld positief, maar we hebben hem gelukkig overleefd en achter de rug en met 10 deelnemers was de deelname ook heel behoorlijk:thumbs:
    Het is Nori Ceramic die er met de prestigieuze gouden medaille op het Top Gearse Asfalt vandoor gaat. Sneller dan wie dan ook, STIG himself meegerekend, stuurde hij de Kia over het vliegveld. Op deze manier verkleint hij het gat naar B Tender die tweede werd. Loyal Ronnin knabbelt met zijn bronzen medaille aan de derde plaats in het algemeen klassement van Cold Zero die vierde werd. WrappingD Hund bewijst dat hij een heel goede (sub)topper is door voor de tweede keer als 5e te finishen en zo gerenormeerde racers achter zich te houden.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Zojuist een tijd neergezet voor de Senna Rivals Challenge. Deed het rondje in 2:23,323 (eindtijd voor de challenge). Plek 244 op de leaderboards, Een 2:22xxx was mogelijk, maar de zin was weg. Succes met de challenge! Volgende week zal ik wel zien hoe goed/slecht de tijd is geweest.
     
  7. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    pfff heb iets van 2:28 misschien nog 1/2 seconden ervanaf maar dan houd het wel op.


    @B Tender, volgende week een DLC special met de GT2RS over Laguna Seca?
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Nah, die bewaar ik denk ik helemaal voor op het einde, omdat niet iedereen de DLC heeft.
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jongens. Waarom is WrappingDHunt uit de XBW-club gekicked? Hij is een deelnemer van de Rivals-challenge!
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG]
    Jongens, de nieuwe challenge is met de Audi S5 (stock) op Hockenheim Short (spec hot laps). Een best zware wagen die om vloeiende lijnen vraagt wil je snel gaan. Daarom denk ik dat ook mensen met stuur hier verassend snel gaan zijn!

    Meer info volgt snel!
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2012
  11. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Deze haaaaat ik.
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ook... Alsof je een olietanker door een porseleinkast moet manouvreren...

    EDIT:
    Dit is een keileuke challenge hoor jongens, hij is echt niet stom en jullie moeten allemaal meedoen!!!



    AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE TRACK 18
    [​IMG]
    "Met een olietanker door een porseleinkast manoeuvreren is een redelijk accurate omschrijving van wat ons deze week te wachten staat. Ruim 1720 kg gietijzer, genaamd Audi S5 moeten door de bochten op Hockenheim worden gesleurd in de Rival-Challenge Sprint rond Hockenheim. Vloeiend rijden, met veel snelheid de bochten uit geraken en al je apexen raken is de sleutel tot een strakke ronden hier. Wie zal zich als de beste kapitein op dit Audi-schip bewijzen?


    UITSLAG RIVALS CHALLENGE TRACK 17
    [​IMG]
    Hoewel Nori Ceramic zich na zijn overwinning van vorige week nog mocht betitelen als de Koning der koningen is het ditmaal de beurt aan B Tender om zich tot waardig opvolger van Senna te kronen!

    De Honda NSX is een levendige auto om mee te rijden gebleken, die op de limiet graag een stapje opzij zet, of dat nu uitkomt of niet! Tijdens het hotlappen zal iedereen hier mee te maken hebben gehad. Uiteindelijk is het B Tender gelukt om de snelste tijd op de klokken te zetten, kort gevolgd door Nori Ceramic en op iets gepastere afstand BIGGA84. Loyal Ronnin had het met zijn stuur moeilijk om écht hard te gaan met de NSX op deze baan maar dankzij zijn doorzettingsvermogen haalt hij Coldzero wel in in het algemeen klassement. Menno88 laat met een vierde tijd weer eens zien dat ook hij nog steeds weet wat sturen is. De rondetijden van Lircky en Divimus verraden dat zij nog wat extra ronden kunnen oefenen in het Japanse!
    [yt]yAwJsOECGBU[/yt]
    [yt]gyhKXyatgi0[/yt]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    EDIT: 1.11.831 (#129) met veel pijn en moeite :)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2012
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905

    AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE TRACK 19
    [​IMG]
    Er mag weer getuned worden! Er wordt deze week gereden op Maple Valle Short Reverse, in RWD Muscle Cars uit Amerika tussen 1965 en 1980, met motor in V-vorm met een maximale PI van 426. Een hele mond vol, I know, maar het komt erop neer dat we met de 1978 Ford Mustang King Cobra gaan rijden, wanneer je de Leaderboards mag geloven. Met ruim 5 liter moter en rond de 1050 kg wagengewicht, i.c.m. antieke ophanging is dit zeker geen katje om zonder handschoenen aan te pakken!

    De verwachting is dat het ook deze week weer ontzettend spannend gaat worden op deze korte baan!


    UITSLAG RIVALS CHALLENGE TRACK 18
    [​IMG]
    Het is B Tender geworden die zich tot Beste Kapitein mag kronen van het Audi-schip genaamd S5. In het beperkte deelnemersveld wist hij BIGGA84 voor te blijven die hier zijn tweede zilveren medaille binnenhengelt en Loyal Ronnin die tevens constant goed scoort. Bovendien kunnen we deze challenge nieuwkomer ReneNLnieuwvenn verwelkomen! Hopelijk is er komende week weer wat meer animo!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    EDIT:
    Post 2 in dit topic wordt langzaam maar zeker indrukwekkend lang!
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Hier ga ik ook me best weer eens op doen!
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dan is 44.395 (#110) een mooie tijd om je op te richten!
    EDIT:
    Dankzij bovenstaande tijd kan ik met gepaste trots presenteren:
    [​IMG]
    Eindelijk in de Top20 (280.926 deelnemers!) beland in de algemeen klassement Open Time Attack!\o/\o/
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  17. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Netjes Tender!

    Ik heb zojuist een tijd neergezet van 45.234 (#828 ). Ik wil graag onder de 44 seconde duiken.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Thanks!

    Ik weet niet precies met welke auto je rijdt (waarschijnlijk met die King Cobra), maar als je daar mee rijdt kan het helpen om eerder dan je gevoel zegt óp te schakelen en dus eigenlijk in een voor je gevoel te hoge versnelling rond te rijden (geld voor iedereen!). Ik rijd volgens mij in een Cobra met engine swap (niet zeker daarover), en daar is het optimale schakelmoment (kijkend naar de power/torque-curve in de telemetry) al op ong. 4800-5000 tpm, ipv 7000 tpm+!
     
  19. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Inderdaad met de King Cobra en reed achter Bigga aan. Bij start finish mis ik gewoon een klein beetje snelheid maar bij het hier onder rood gemarkeerde deel verlies ik tijd. Hier word erg op mij uitgelopen.

    [​IMG]

    Ik zal straks/vanavond even kijken of jou tip misschien helpt! :)

    Edit! :

    44.936 (#504)

    Dat eerder schakelen helpt zeker!
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2012
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Redelijk obvious natuurlijk, maar probeer ín de haarspeldbocht al op het gas te gaan (zonder te glijden) en met zoveel mogelijk snelheid eruit te komen, dan heb je dat hele rode (volgas) gedeelte meer snelheid.
    :thumbs:
     

Deel Deze Pagina