[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    In welke sequence zit je nu?

2. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb 1 missie van 6 gedaan en ben nu de wereld aan het verkennen, viewpoints aan het syncen, etc, etc.

3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vele malen beter dan de vorige delen. Het klimmen gaat soepeler en de stad leeft echt enorm:)!

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dan nog blijft het klimmen soms fucked up. Maar verder blijft het daar ook bij. Verhaal slaat nergens op en verder heeft helemaal niks met assassinations te maken.

Brotherhood blijft de beste AC. Ezio is gewoon te gruwelijk.

5. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    hoe kan een verhaal van een assasin alleen over moorden gaan? dan is het toch niet echt een verhaal. ook een assasin is een mens van vlees en bloed en heeft een traject bewandeld om uiteindelijk een assasin te worden.
    in dit deel krijgen we meer het totale plaatje om de assasin heen te zien dan alleen het moorden.
    kijk, dat er mensen zijn die AC op deze manier niet leuk vinden, dat kan ik me best voorstellen maar het is in mijn ogen een mooi totaal plaatje geworden.
    AC II is nog steeds de beste in de serie maar deze editie is echt vele malen beter dan brotherhood en revelations, buiten de bugs om want daar word niemand vrolijk van.

overigens al iemand die een mooie escape route door een huis heen heeft genomen?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nice. :D

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Zelf nog niet gespeeld, maar wat ik er zo van gezien hebt. Lijkt mij het verhaal juist aantrekkelijk ( Je neemt wraak! ) Hoe vet is dat niet?:cool:

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Heb je als fan weinig aan. Alle games staan al in de kast :)

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Op basis waarvan vind je AC2 beter dan Brotherhood?

10. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Klaar. Vond 'm niet bijzonder goed. Veel van hetzelfde vooral, al ligt dat niet aan de kwaliteit van het spel misschien. Omgeving was gelukkig redelijk vernieuwend. Nu mag ie weer weg. :)

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Interesse in Forza Horizon? :+

12. Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Heb geen Xbox 360:+.

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dat vroeg ik niet! :D

Van alle verhalen die ik over deeltje drie hoor, zal mij dit wel bevallen. Ik heb er juist heel veel zin in gekregen door de reacties!

14. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Moorden doe je veel alleen heeft het nu heel weinig met stealth te maken. Op een gegeven moment zegt Achilles ook aan Connor dat waar die mee bezig niks te maken heeft met de Brotherhood oftewel Assassian spelen en geen piraat. Het is gewoon jammer. Een verhaal met een Assassin die geen Assassin speelt. Ook het Desmond verhaal slaat nergens op.

Ik zeg niet dat het spel slecht is, maar alleen het verhaal. Het traject van kleine boy naar volwassen is zeer goed gedaan. Ook dat stuk in begin met zijn vader. Je komt ineens veel te weten.

Dat stuk ook als je de rope dart krijgt van Achilles. De rope dart behoorde tot een vrouwelijke Chinese Assassin die na een tragedie in China op zoek ging naar Ezio Auditore. Als ze daar nou een verhaal omheen hadden verzonnen....:b:

15. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1

kijk assassins creed embers!!

16. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    op basis van gevoel, alhoewel brotherhood ook nog wel een gave editie was (lastig om alle delen zo terug te halen). maar revelations heb ik maar de helft van gespeeld. ik wilde na deel II wat meer afwisseling. op een gegeven moment kun je wel wat veranderingen doorbrengen maar blijft het toch een beetje van hetzelfde. ik zit nu bij deel III weer echt in het verhaal en blijf de drive houden om te spelen.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk AC 2 was qua gevoel beter omdat de stap van deel 1 zo groot was.
    Brotherhood was bijna hetzelfde dus dat gevoel heb je dan niet meer. Maar als je puur technisch kijkt naar de 2 games. Is BH de betere game. Allemaal net iets beter uitgewerkt. :)

18. Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb die rope dart geen enkele keer gebruikt. Ben ook echt van verhaal missie naar verhaal missie gelopen. Niks anders gedaan. Zal wel een hoop gemist hebben maar ben na dit deel echt wel klaar met de Assassin's Creed serie.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe pik je die Almanac pages op eigenlijk? Ze vliegen altijd weg en ik krijg ze gewoon niet te pakken.....

20. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Erachteraan gaan. Ik probeer ze altijd al vanuit de daken te benaderen, dus niet klimmend onder een pagina, anders ben je vrijwel altijd te laat. Als je er meteen op af rent vanaf een dak is het niet zo moeilijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina