3000CC komt eraan. (zal ik wel in het F1 Race Stars topic posten) 1000CC zal niemand wat interesseren.
/care. Op de 360 hebben we geen Mario Kart, dus dat is alleen maar mooi, toch? Als ik toch nog een keer post, dan ook maar hier de 3000 CC race: [yt]KkhzH5DEZs8[/yt]
Jawel, je hebt Sega Allstars al. Maar idd, wel een leuke kopie van Mario Kart voor 360 owners. Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe Sega Allstars game. Die lijkt meer zoals Diddy Kong Racing te worden.
Eens kijken, in een week gewoon drie kart games. LittleBigPlanet Karting (die awesome is), Formule dinges en Sonic. Damn. Overigens heeft Amerika een demo voor Epic Mickey 2.
Demo Need for Speed™ Most Wanted Bestandsgrootte: 1.49 GB Of jullie het willen of niet, het filmpje komt er aan.
Had nou niemand kunnen zeggen dat ie niet kon wachten op mijn awesome filmpje? Gewoon net doen alsof er interesse in is. Nu moet ik dubbelposten. Besturing is crap. Of ik moet eraan wennen. Zoals duidelijk te zien is had ik nooit het gevoel de auto onder controle te hebben. (komt uiteraard ook deels door mijn natuurlijke aanleg om slecht te zijn in racegames
Ik had de demo wel in me queue gezet, maar niet de moeite genomen om te reageren. Sorry Dulle Niet zo crashen, lol
Ben ik trouwens de enige die aan moest denken bij de voice over in het begin? En Lenny, de besturing is gewoon crap. Ik heb bv ook Hot Pursuit gespeeld, en daar waren er een stuk minder crashes. Daar kon ik met gemak (voor mijn doen) een bocht om driften, tegenliggers ontwijken etc. Maar nu... Zal wel wennen zijn, maar het maakt geen goede eerste indruk.
Wil ik die net downloaden, krijg ik een foutmelding. Waarschijnlijk omdat m'n gold abo gister is afgelopen.
Demo Sonic & All-Stars Racing Transformed Bestandsgrootte: 1.05 GB [yt]HD5B14P7fqA[/yt] [yt]LcGsdyVO85c[/yt] Jaja, 1 op Hard wat ik fail en 1 op Easy wat ik maar net haal.