[XOne] F1 Race Stars

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 jul 2012.

1. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Mwah, er zullen in de dure november/december maand wel wat meer mensen zijn die ervoor kiezen om dit spel later op te pikken.
    Bovendien denk ik dat mensen die dit spel kopen niet echt de gamers zijn die elke maand meerdere spellen kopen. Die blijven zo'n spel toch langer spelen dan de hardcore gamer die alweer overstapt naar de volgende titel.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Dit is echt een spel als je zin hebt om niks anders te doen. Online zal wel goed aanslaan, de singelplayer verwacht ik er niet veel van.
    Ik ga straks ook even de demo downloaden. O-)

Laatst bewerkt: 6 nov 2012
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Sega All Stars heb ik zelf niet gespeeld (demo voelde me wat te log aan) maar bij Blur ging het aantal online spelers ook schrikbarend snel omlaag. En die was dan nog wel gemaakt door Bizarre; koning van race games. Sure, er zijn nu nog steeds een handjevol mensen online om mee te spelen maar als zelfs die game het al niet echt overleeft.

Ach, misschien trekt deze artstyle meer mensen aan. Oh, en het is niet full price. Was ik helemaal vergeten, dat zal zeker helpen.
    Hoeveel mensen gaan het op de release halen? XBW matches ftw :+ (was bij Blur altijd zo awesome)

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Bijna full price; :+
    Yourgamezone.nl[​IMG] 9.0€ 40.50 [​IMG] € 1.95
    € 42.45 Gamesshoppen.nl[​IMG] 8.6€ 41.31 [​IMG] € 2.00
    € 43.31 12Game.Com[​IMG] 8.7€ 42.50 [​IMG] € 1.95
    € 44.45 All4games.nl[​IMG] 9.7€ 43.09 [​IMG] € 0.00
    € 43.09 Wehkamp[​IMG] 6.7€ 43.99 [​IMG] € 1.95
    € 45.94 Next-Level.nl[​IMG] 8.3€ 44.99 [​IMG] € 2.00
    € 46.99 Nedgame.nl[​IMG] 8.5€ 45.00 [​IMG] € 1.95
    € 46.95 Gaco.nl[​IMG] 8.3€ 47.00 [​IMG] € 2.99
    € 49.99 Salland Automatisering[​IMG] 6€ 47.00 [​IMG] € 2.99
    € 49.99 4Launch[​IMG] 8.9€ 48.50 [​IMG] € 7.00
    € 55.50 Bart Smit/ E-Plaza[​IMG] 8.3€ 49.99 [​IMG] € 0.00
    € 49.99 Cosmox[​IMG] 6.2€ 49.99 [​IMG] € 0.00
    € 49.99 Futurezone[​IMG] 8.0€ 49.99 [​IMG] € 1.95
    € 51.94 Bol.com[​IMG] 8.5€ 49.99 [​IMG] € 0.00
    € 49.99

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bijna full price, maar niet helemaal. :+ Als het zelfs bij Wehkamp en Bol niet boven de 50 is dan is ie gewoon cheap. :p (voor NL begrippen)

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Kan al niet wachten! :D

7. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    deze game wil je toch juist NIET online gaan spelen maar juist 4-player splittscreen naast elkaar op de bank.

Ik ben alleen bang dat ie nooit zo leuk gaat worden als double dash. Heb nu nog een gamecube met double dash die ik af en toe nog steeds speel. die game is tijdloos en dat betwijfel ik bij f1 race stars.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Online...splitscreen. Whatever. ;) De echte fun ligt bij het samenspelen met andere mensen, niet tegen de CPU (niet dat dat niet leuk is, maar dat is meer een bijzaak :p)

edit: Overigens mag die circusmuziek wel een tikkeltje minder. 8)

Laatst bewerkt: 6 nov 2012
  9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na dulle filmpjes gezien te hebben.\

WTF :D Dat de FIA dit ooit heeft toegestaan...

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het lijkt me leuk, maar ik trap er niet meer in. Modnation Racers leek ook heel leuk, maar viel toch tegen na een tijdje. Ik heb het vermoeden dat dit ook met deze game gaat gebeuren.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Precies, leuk als Arcade game maar zie me dit niet als fullgame aanschaffen. Daarvoor komen de komende tijd genoeg games uit die me meer weten te bieden.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Damnit. Door die instelling is Rayman Origins ook al geflopt. Ik haat jullie. :mad: Het is allemaal jullie eigen schuld dat we nauwelijks wat anders krijgen dan slappe CoD aftreksels en sequels.

Of ja, eerst maar eens afwachten hoe de game uiteindelijk gaat zijn. Als het een kut game is heb ik niks gezegd. :9
    Wat is het nu? Viel ie tegen of was ie leuk. :+

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik weet het goed gemaakt. Als jij F1 RS dan voor mij koopt, dan gaan wij een keer online tegen elkaar spelen. één keer hé, ik doe je wel een plezier, maar we moeten het ook weer niet overdrijven.:+

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou zeg... Een beetje karige deal. :+

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Karige deal noemt hij het ook nog. Nou zeg! Je mag samen met mij een keer gamen. En dan laat ik je nog winnen ook, anders win je nooit en dat is ook sneu. En dan noem je het nog karig ook. pfffff, dit doet mij verdriet.

Zo even de demo zelf proberen, voorlopig staat ie wel op mijn lijstje als ik de gameplay zo zie.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hij was leuk haha. Maar viel uiteindelijk toch tegen. Dat soort games gaan snel vervelen en mijn vrienden gaan dit niet spelen. Het ziet er weer zo verleidelijk uit weer, maar ik denk dat ik het na een week of 2 niet meer speel.

17. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142

Ik krijg door deze game weer zin in Double Dash_O_

18. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    demotje ff gedaan.

Vind er niet veel aan. Snelheidsgevoel is ver te zoeken en voor de rest komt het allemaal wel erg kinderachtig over.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een extreem slap aftreksel van Mario Kart zeg. Waarom hier de F1 licentie voor gebruikt word, geen idee! Gaat nergens over. Zelfs voor een funracer vind ik het crap. Sorry hoor, maar vind het een aanfluiting. De FIA doet altijd moeilijk met dingen, hoe kunnen ze hier toestemming voor geven!?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nounou, ik weet dat het geen toppert is, maar dat is wel een erg harde conclusie. 8)

Deel Deze Pagina