Ja, ik heb nu wat meer gespeeld. Nu weet je een beetje wat je krijgt als power-up en wat je er mee kan. Zo had ik in eens een teleport power-up. Ineens reed ik 1e. Zitten wel toffe power-ups in, inderdaad die weersverandering en de safetycar. Ook de pitstraat vind ik tof gedaan. Heb nu een aantal races gedaan en ik merk toch wel dat ik sneller word. Bochten beter aansnijden, af en toe remmen (heb ik volgens mij nooit moeten doen in Double Dash ). Zo kun je ook sneller gaan in die schuine bocht als je van boven naar beneden rolt.
Ik heb juist wel een snelheidsgevoel, maar dan alleen als je een power-up hebt of iets waardoor je een hele tijd een stukje sneller gaat en ik nog geen idee heb hoe ik dat voor elkaar kreeg.
Ik vind het wel cool, er zijn ook nog wat kleine dingen te ontdekken. In dat kasteel kun je bij die jump dus nog hoger door die toren springen.
Je kan dus ook je KERS verder opladen, wat handig is. Met een sleutel kun je een dikke short-cut pakken. Toffe dingen. Net een paar potjes tegen mijn zus gespeeld en die is al hooked. Komt er sowieso in deze!
Laatst bewerkt: 7 nov 2012