[XOne] F1 Race Stars

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 jul 2012.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dan speel je ook wel met een verkeerde insteek als je een snelle volwassen racer had verwacht.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je al gespeeld? Wat vond jij ervan?

3. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    snelheidsgevoel van een racespel is voor mij altijd zeer belangrijk. Dat is toch beetje de kick die je eruit krijgt, ongeacht voor welke leeftijd het spel is.

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Heb nog maar twee potjes snel even gespeeld. Morgen vroeg even verder proberen. Voelde meer zoals Sega & Sonic Racing waar je wel rond rijdt, maar nog niet echt het gevoel hebt dat je het kunt masteren. Vooral dat je met wat geluk er door heen knalt. Snap de power-ups dan ook nog totaal niet. Dus morgen even wat verder proberen. Vond de pitstraat al wel tof en het ziet er gewoon leuk uit!

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat er voor de nieuwe Sega All-Stars ook nog een demo komt. De eerste was wat log qua besturing, maar F1 Race Stars (hoewel het imo wel leuk is) mist nog... iets. Even vergelijken dus.
    Het is gewoon jammer dat ik niks met de Sega personages heb. :p Ze doen meer afbreuk aan de game dan dat ze helpen.

Wat snap je niet aan de powerups? Gewoon de symbooltjes die je nog moet leren?

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Gisteren 1000cc en 3000cc geprobeerd met Kimi en Jensen.
    Zelf vind ik de opmerkingen die Kimi en Jensen maakte wel lollig, of dat op de lange duur nog zo is vraag ik mij wel af. De hoempapa muziek vond ik ook wel grappig. Powertjes zijn duidelijk overgenomen van Mario Kart en Sonic Racing. Enige ' originele' die er tussen zat, die ik ervaren heb tenminste is de weersverandering. Ineens regen en gladde baan is wel leuk. Ook de visuele schade aan de auto's is wel tof.
    Maar vooral op 3000cc mistte ik wel de mogelijkheid om te driften. Ik had erg het gevoel dat de AI op snelheden door bochten kon gaan die ik niet kon halen. Ook was in ieder geval in de race die ik had op 3000cc het erg duidelijk dat vooral ik het doel was van aanvallen. Dat vind ik wel jammer.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je kunt overigens de stemmen uitzetten. Zag ik gisteren toevallig tussen de opties staan.

Ik denk dat het gebrek aan driften nog het grootste minpunt van deze game gaat zijn, want verder speelt het imo wel lekker.

Oh, de safety car is volgens mij ook nieuw/origineel?

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, ik heb nu wat meer gespeeld. Nu weet je een beetje wat je krijgt als power-up en wat je er mee kan. Zo had ik in eens een teleport power-up. Ineens reed ik 1e. Zitten wel toffe power-ups in, inderdaad die weersverandering en de safetycar. Ook de pitstraat vind ik tof gedaan. Heb nu een aantal races gedaan en ik merk toch wel dat ik sneller word. Bochten beter aansnijden, af en toe remmen (heb ik volgens mij nooit moeten doen in Double Dash 8)). Zo kun je ook sneller gaan in die schuine bocht als je van boven naar beneden rolt.

Ik heb juist wel een snelheidsgevoel, maar dan alleen als je een power-up hebt of iets waardoor je een hele tijd een stukje sneller gaat en ik nog geen idee heb hoe ik dat voor elkaar kreeg.

Ik vind het wel cool, er zijn ook nog wat kleine dingen te ontdekken. In dat kasteel kun je bij die jump dus nog hoger door die toren springen.

Je kan dus ook je KERS verder opladen, wat handig is. Met een sleutel kun je een dikke short-cut pakken. Toffe dingen. Net een paar potjes tegen mijn zus gespeeld en die is al hooked. Komt er sowieso in deze!

Laatst bewerkt: 7 nov 2012
  9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat is KERS? :+

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Haha, die speed-boosters die op de baan liggen. Je ziet dan batterij achterop je auto, die kun je in diezelfde booster nog opladen. Moet je gas los laten en dan weer indrukken en dan laad die erbij op. Scheelt een hoop :+

Laatst bewerkt: 7 nov 2012
  11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Toch lijkt het me wel een heel toffe game. Misschien nog wel leuker dan F1 2012 zelf, in een wat lollige stemming of om die te maken. :+

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Demo gisteren paar keer gedaan. Ziet er leuk uit, stuurt ook wel aardig, maar vond er verder weinig aan, en had wat mij betreft gewoon als XBLA/PSN game moeten uitkomen.

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja ben ik het helemaal mee eens had idd beter een arcade game kunnen zijn voor iets van 1200 points, het is eventjes leuk om te doen maar denk dat je echt een F1 fan moet zijn om dit spel voor de volle pond te gaan kopen.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Juist geen F1 fan. Als je van party games houdt is dit perfect. Gisteren ook met vier man gespeeld, geweldig :lol: Dan is het leuk als je het met meerdere speelt. Ik koop het ook puur als party game.

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik bedoelde ook meer met dat F1 fan zijn, dat het officiƫle namen/merken zijn wat misschien F1 fans geweldig zullen vinden.

Maar het lijkt mij ook zeker een hele leuke party game voor met vrienden, en ik miste zo'n game eigenlijk wel op de 360 net zoiets als Mario Kart. Maar ik zelf ga hier geen +/- 30 euro voor uitgeven.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik ga deze game denk ik toch maar oppikken van de week. Lijkt me wel tof, want de demo vond ik zeer vermakelijk. Stoorde met nog nergens aan in de demo.

17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
  18. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Dit soort spellen moet je niet te serieus nemen.
    Is puur om met vrienden lekker te karren.

Die reviewers gaan heel diep in op het spel, terwijl het gewoon een leuk spel is om soms met z'n allen te spelen bij iemand thuis.

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Zeker waar, maar als het klopt wat IGN zegt en het blijkt op lange duur gewoon geen reet aan te zijn of het rijdt gewoon niet lekker zoals het hoort, zal de lol ook snel ophouden. Niet elke random 'fun' racegame is ook echt goed en leuk om met vrienden te spelen.

Sonic & SEGA All Stars Racing is leuk, maar heeft ook dikke minpunten qua multiplayer omdat je telkens een nieuwe race moet selecteren ipv een selectie aan verschillende races die je achter elkaar kan spelen en hiermee een echte competitie kan hebben. Daardoor speel ik het niet meer met vrienden. Terwijl de game wel leuk is. Dus het klopt niet helemaal wat je zegt.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Precies en Crash Team Racing bijvoorbeeld was destijds ook erg verslavend op de PSX. Een game die ik minstens 2x grijs gespeeld heb.

Deel Deze Pagina