[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dus als ik zo de sfeer hier een beetje proef heeft deel 3 niet helemaal zijn verwachtingen waargemaakt. Goed deel, maar zeker geen "revelation" . ;)

2. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    ik denk dat de meningen echt verdeeld zijn.. de een vind hem goed, de ander niet.

3. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het geen slechte game. Maar als ik het vergelijk met de voorgaande delen dan is dit toch wel 1 van de minste. Ezio was imo veel tovver. Maar nu ik het Assassin's pakje eindelijk aan heb begint het al wel wat leuker te worden. Maar het begin is zo saai en het gedoe nu om geld te verkrijgen snap ik ook nog niet helemaal. Veels te veel gedoe met dat jagen en konvooien samenstellen .... nee geef mij maar huisje winkeltje stadje opknappen :thumbs:

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hahaha, serieus. :emo:
    Twee keer een missie opnieuw omdat een stel guards staan te hakken in me terwijl ik een soort van cutscene kijk. Desynchronisatie, je moeder ja. :emo:

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik ben echt fan van assassins creed, maar vind dit deel gewoon irritant slecht!ik heb 1 geluk: heb nog geen tijd gehad voor brotherhood en revalation.
    Nu zit brotherhood er in....HEERLIJK!

Klimmen en alle bewegingen zijn veel mooier. De sfeer zit er meteen in.
    Ik ben wel weer n maand of 3 zoet :)

Deel 3 speel ik daarna wel.....heel misschien.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :lol: Ja, ik ben ook echt fan van Halo, ik hoop binnenkort aan het 3de deel te beginnen. Die heb ik al 2 jaar liggen, maar nog geen tijd gehad om te spelen.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dit kan je niet serieus menen?

Deze game is qua bewegingen en sfeer vind ik veel en veeeeeeel beter dan alle andere delen. Boston leeft echt, al die burgers doen hun eigen ding en de aandacht voor detail is geweldig. Spelen wij wel hetzelfde spel? Brotherhood is veel slechter qua bewegingen juist, voelde veel trager aan dan het geweldig soepele en natuurlijk-aanvoelende ACIII.

Ik bedoel het dan alleen qua dat, want qua missies kan ik nog niet veel zeggen...heel erg ver ben ik nog niet.

Laatst bewerkt: 6 nov 2012
  9. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Boston is zo dood als een pier man. En die burgers waar je het over hebt kan je niet eens aanraken. Zijn allemaal onsterfelijk. Was dat in AC Revelations ook al? Vind ik echt een nadeel, nu voelt het gewoon aan alsof je in een stad loopt met overal onsterfelijke poppen, behalve guards. Zo fake! Haalt echt de lol en vooral diepgang eruit als je geen burgers kan killen. Man man deze game is echt zo oppervlakkig en simpel gemaakt. Zelfs klimmen, hou enkel RT ingedrukt. Waarom dan nog een knop indrukken, laat de game zichzelf uitspelen terwijl je toekijkt, is veel leuker. Hoef je ook niet "Ren van A naar B en weer terug naar A en dan weer terug naar B en onderweg gebeurt totaal niks" quests te doen :lol:

Laatst bewerkt: 6 nov 2012
  10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nou vooral in het begin van Boston vond ik het echt cool qua sfeer, iedereen die zijn ding een beetje doet qua werkzaamheden. Verderop in Boston is het inderdaad wat rustiger alweer, paar marktkraampjes hier en daar, maar goed genoeg. Je kunt trouwens wel iedereen doden, het gaat alleen wat omslachtiger dan voorheen. Ik denk dat ze dit expres hebben gedaan zodat je tijdens battles niet per ongeluk burgers raakt. Je moet eerst met LT op ze richten en dan kun je ze doden.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Persoonlijk vind ik het ook stukken minder. Als je in Boston op een viewpoint staat en rond kijkt of synced dan zie veel grote leegte en vooral ook veel fog. Echt heel anders, minder, dan de voorgaande delen.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik veel minder explore dan in voorgaande AC games. Hier ga ik veel meer op de missies af, dus dan merk ik nog niet heel veel van die leegtes.

13. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Dit. Nu ga ik het spel weer oppakken, thanks _O_

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Dit kan je niet serieus nemen?
    Even for real, loop eens door Rome?
    En dan die muziek erbij? (die weergaloze soundtrack)
    Waar is de muziek in AC3? Nergens, niente. ACIII speelt verder 'makkelijker', je hoeft geen ene aars meer te doen, alleen RT indrukken, of dat nou iets positiefs is...
    En idd, je kan de burgers niet killen, niks. Defuk waarom lopen die gasten er dan?

15. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    haha, last van frustraties misschien?

ook grappig trouwens, bij het ontwikkelen van producten zag ik gevogelte staan.
    dus wat doe ik toen ik een kalkoen tegen kwam in Boston, ik slacht hem af.. Connor dood geen tamme dieren kreeg ik toen te horen.. sorry

overigens zitten er wel gruwelijke moves in de gevechten, de gewone lomp harde trap vind ik ook wel vet. zeker toen ik dat deed terwijl iemand op de rand van een clif stond.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nou wacht even..

Qua sfeer bedoel ik dus echt de burgers die echt hun eigen ding doen. Zodra je in Boston aankomt zie je al die mensen hun eigen werk doen en ik vond dat echt heel sfeervol. Een dude die een appel jat (maar tot nu toe lijkt dit het enige random event helaas) je ziet honden lopen, katten, varkens, kippen etc. Ik vind dat er echt meer leven zit in het hele gebied qua dat. Maar inderdaad, de muziek mist wel.

Maar je kunt burgers dus wel mollen. LT op ze en dan kun je ze mollen met zwaard of hidden blade etc..

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nu moet GTA V wel met kinderen komen, dieren verwacht ik sowieso wel. Plus je moet ze gewoon shooten, kut kinderen. :mad:

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dan wordt je spel in elk land gebant. :+

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik vind die move dat hij zo onder zo'n guard duikt en dat die tomahawk achter in zijn rug stopt ook echt gaaf gedaan.

Vind het zelf wel een prima game hoor, misschien minder vernieuwd dan verwacht maar hij speelt gewoon fijn. De stad is wel wat leeg vind ik, itt AC1 waar je door continu free runnen de andere kant haalde, dat lukt hier echt niet. Van huis naar huis is soms al lastig.

Weet iemand trouwens hoe je makkelijk aan die collection dingen komt? Zoals paper en golden rings? Moet je die echt zelf craften want er staat bij dat je ze kan kopen, maar dan moet ik die shop nog vinden?

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nah kinderen gaan er niet inkomen man, ik denk dat dit echt nooit zal gaan gebeuren. Dieren inderdaad wel, alle dieren uit RDR verwacht ik wel eigenlijk. Kids zijn idd best vervelend in ACIII, ze blijven de hele tijd voor je hangen, ga gewoon weg joh 8)

Grafisch is het wel een 'mixed bag' . Boston is bij lange na niet altijd even mooi, maar regen is weer echt schitterend, echt prachtig gemaakt. Sneeuw en misteffecten ook.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina